a czemu sie dziwic co maja powiedziec wszyscy obiektywni ktorzy nie maja sentymentu do marki to autko to jest odgrzewany kotlet po drobnych modyfikacjach godnych raczej lokalnego tunera niz fabryki wiecznie zywy silnik serii K (oznaczony teraz jakas nowa literka) - tym razem obiecuja ze tak przerobili uszczelke i glowice ze HGF go ominie
w epoce galopujących nowości to jest 10letnia myśl techniczna z nową głowicą i amortyzatorami z tyłu zamiast hydrogruszek.
lista widocznych modyfikacji obejmuje: nowe lampy felgi lakiery, wnetrze troszke nowe z CD/mp3 radiem (ale w biedronce tez takie maja). Smutno mi ze nie posuneli sie chociaz troszke technologicznie naprzod. Zeby chociaz dali lepszy silnik, komputer pokładowy, automatyczna klime itp.....a tak wprowadzili zmiany ktore co bardziej kreatywny posiadacz MG TF moze wprowadzic sam za pomoca asortymentu z allegro i z pomoca tunera GT i lakiernika
Niestety to autko to staroc już i oferta jedynie dla sentymentalnych obawiam sie ze Chinczycy nigdy nie szarpna sie na nowe projekty oznaczone logo Rover/MG
_________________ 820ti Coupe raw power
tom214Si [Usunięty]
Wysłany: Sro Lut 11, 2009 18:34
Ale takich "staroci" produkuje się znacznie więcej, np. Peugeot 607 - od 1998 r., S. Octavia I - od 1996r. - praktycznie bez modyfikacji technicznych i face-liftingów.
Z resztą, dawniejszymi czasy prawie każdy producent miał w swej ofercie "dinozaura"...
tak, ale np. Octavia to tani wół pociągowy przewidziany do takich biednych krajów jak Polska i jest przewidziany jako podnisza w rynku. od MG oczekuje wiecej
P607 jest produkowane od lat bo pewnie jest na to jakis tam popyt (chociaz sądze ze obecnie marginalny) bo to co kiedys bylo w 607 jest teraz w 407
dalej uwazam wznawianie produkcji z mysla techniczna sprzed 10 lat za dziwne co najmniej. Daliby chociaz jakis lepszy silnik (chociaz 1.8 VVC - przeciez maja do niego prawa) i inne rzeczy jak pisalem
Podejzewam ze jest to poczatek strategii marketingowej, zeby wrocic na rynek z jakims sprawdzonym autem, ktorym mozna sie pochwalic. Ale jesli kolejne auta beda wyposazane tylko w ten sam silnik 1.8l 135km to to dobrze nie wyglada
AndrewS, - szukalem po necie, na stronie mg motor (ich nowa nazwa), na youtube, gdzie sa oficjalne filmiki o MG i nigdzie nie ma wzmianki o zadnym innym silniku, i tylko ten jest wymieniany.
Skromnie uwazam ze niestety ta konstrukcja nie przystaje do dzisiejszych czasów i może poza czujnikami parkowania to nie jest nawet o krok posunieta do przodu wzgledem mojego Rovera800 2.0turbo coupe z 1995, który z resztą jest na bazie Hondy Legendy z 1988
Mam sentyment do tej marki i dlatego marzy mi sie zeby zaczela produkowac ona cos co bedzie stawiane za wzor, a nie odskocznia dla sentymentalncych
jedne co sytuacje ratuje to to ze kiedy ten silnik byl prezentowany jako seria K to byl mega nowoczesny i dlatego teraz nie jest mega przestarzaly jak i cale auto, ale to marne pocieszenie. Marzy mi sie zeby marka Rover/MG tak jak kazde inne auta jak VW/Renault/Opel co jakisz czas wypuszczala fojne nowoczesne konstrukcje
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum