Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Lut 22, 2009 10:02
Tempest zrobisz program i bedziesz ZRa wchlanial spokojnie Ja bym golfa nie sprzedawal po 1. mniej pali po 2. po programie masz wiecej mocy niz ZR po 3. wkladasz w ten samochod 5tys zl i ma ponad 200KM a wtedy ZR to juz w ogole nie bedzie mial czego szukac, a golf i tak bedzie mniej palil
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 333 Skąd: Warszawka
Wysłany: Nie Lut 22, 2009 11:10
ja wiem, że niewielkim kosztem mogę z niego zrobić jeszcze szybszy samochód (kumpel z pracy ma znajomego, który zajmuje chiptuningiem i od razu ma hamownię, żeby wszystko było git i może to zrobić za ok 1200pln - chociaż biorąc pod uwagę obecny kryzys mógł podnieśćcenę), ale jak dla mnie mniejsze spalanie w klekotach bierze się z dwóch rzeczy
- mniejsze spalanie z samego silnika
- mniejsze spalanie z bezemocjonalnej jazdy (bo co z tego, że jak przycisnę to to fajnie idzie, jak ten dźwięk nie daje mi żadnej frajdy, stąd nie potrzebuję go właśnie cisnąć)
a ja chcę też czuć, że jadę czymś co ma coś pod maską
co do samego zwiększenia mocy - w tym silniku sam chip daje mi jakieś 35-40KM więcej i ok. 90 niutków (mówię oczywiście o spokojnym, podstawowym podniesieniu mocy a nie ostrym), więc już nawet z tego miałbym ok 175-180 kucy i 420Nm co jest fajnym wynikiem a też z drugiej strony nie podniosłoby spalania (kumpel właśnie ma IV i z 1.9 100KM zrobił 125 - czy coś koło tego - i spalanie mu nawet spadło o jakieś 0,5L)
tylko cały czas rozchodzi się o mało emocjonalną jazdę (zaraz ktoś powie - pewnie maciej - że emocji to ja już miałem pod dostatkiem podczas wypadku ZR'em, ale dzięki temu nauczyłem się spokojniej jeździć) a tak jak pisałem wcześniej - jestem petrolheadem
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Lut 22, 2009 16:57
Co do spalania to masz racje VTG mowi ze po podniesieniu mocy w 2.0 tdi 140KM spalanie spada, poniewaz wykres mocy i momentu stabilizuje sie, nie wiem o co chodzi ale niech maja racje Ja czekam tylko na jakis nagly przyplyw gotowki i jade do kreatora mocy i robie program w foce. Dlaczego w kreatorze to niestety nie moge powiedziec
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 145 Skąd: Warszawa-Gocław
Wysłany: Pon Lut 23, 2009 16:25
Diesel to zawsze bedzie klekot i tylko fanom diesli pasi takie rozwiazanie, jak ktos lubi wysokie obroty i piekny dzwiek, to nigdy nie zrezygnuje z tego wysokiego spalania i "kiepskich osiagów" jak ja
[ Dodano: Pon Lut 23, 2009 16:37 ]
Dzwonilem do Kreatora... to jakies jaja sa, gosc nie wyjechal wkoncu w ten zeszly piatek "bo nie" ale teraz jedzie w najblizszy wiec znowu dupa zbita Ja nie wiem moze jednak jedzmy gdzies indziej w sobote.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Lut 23, 2009 19:03
Nie ukrywam ze Punto mogloby palic tyle co focus No albo chociaz 5l mniej Kurcze moze ja bym sie tez przejechal, niech ktos ogarnie mineralna
[ Dodano: Wto Mar 17, 2009 10:14 ]
Tego no czy temat umarl smiercia naturalna, czy cos bedzie kombinowane dalej z ta hamownia ? Ja jestem chetny chcialem na 2 doladowaniach sprawdzic.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum