Thx, też o tym sklepie myśleliśmy z Konradem, teraz mamy pewność że będzie pasowało.
ceremony napisał/a:
Dla mnie ostro to znaczy max co sie da przy tym silniku sam tego nie bede robil, a kolega ktory sie tym zajmuje zna sie na rzeczy, wiec mu zaufam. Napewno da wzmolcniona uszczelke wiec nie powinno byc problemu.
Porting i polerowanie rób - z ciekawością będziemy śledzić rezultaty - choć podobno już jest na tej głowicy niewiele do zebrania, ale przed planowaniem poczytaj o problemach K-Series i zastanów się mocno. Niestety nie da się tego zrobić bezboleśnie - michone ma rację, brzegi zapewniają docisk.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 21, 2009 16:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Konrad_Zr160 [Usunięty]
Wysłany: Pon Lut 23, 2009 21:22
Ja to zrobie ewentualnie jak strzeli uszczelka jako kosmetyke juz. Generalnie jak juz rozbabrywac ten silnik to RAZ i kompleksowo przy okazji padu. Konstrukcja niepancerna, deliktany material Czy mozesz przyblizyc kwestie szczelnego, autorskiego dolotu? Co miales na mysli? Jaki konkretnie dolot posiadasz obecnie?
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 145 Skąd: Warszawa-Gocław
Wysłany: Wto Lut 24, 2009 09:37
Konrad_Zr160 napisał/a:
Ja to zrobie ewentualnie jak strzeli uszczelka jako kosmetyke juz. Generalnie jak juz rozbabrywac ten silnik to RAZ i kompleksowo przy okazji padu. Konstrukcja niepancerna, deliktany material Czy mozesz przyblizyc kwestie szczelnego, autorskiego dolotu? Co miales na mysli? Jaki konkretnie dolot posiadasz obecnie?
Nie przesadzajmy az tak szczelny jak sobie myslisz to on nie jest, poprostu odgrodzony od silnika blacha, rura spawana, rura doprowadzajaca powietrze, stozek i tyle mysle ze wystarcza.
_________________ _____________________
MG ZR 180
Konrad_Zr160 [Usunięty]
Wysłany: Wto Lut 24, 2009 10:44
aaaa... tez taki byl plan ale raczej zastosuje porzadny air box maxogenka leniwy sie robie JAK COS NA ZBYCIU STOZEK K&N w rozsadnych pieniazkach
No sprytnie to pomysleli, nie ma zadnych zalaman przed filtrem a ta koncowka wchodzi akurat miedzy chlodnice a ta scianke ktora trzyma lampe. Tez bede musial cos popatrzec z moim dolotem zeby rura szla w jak najprostszej linii. Jak cos to sie cos wytnie
A Ty bedziesz bral carbonowy czy aluminiowy?
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Konrad_Zr160 [Usunięty]
Wysłany: Wto Lut 24, 2009 11:22
No ja bym chcial karbonowy oczywiscie Wlasnie caly widz jest w tym materiale ze stanowi dobra oslone termiczna
Troche drogi ale za to dziala na 100%. Ja narazie musze pojezdzic jakies 500mil na Pipercrosie a pozniej na hamownie. I dopier wtedy wyjdzie wszystko, albo cos bedzie albo -1100E
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Konrad_Zr160 [Usunięty]
Wysłany: Wto Lut 24, 2009 11:31
No cenowo niestety jest najdrozszy przez ten carbon w przypadku nie vvc to bym sie faktycznie zastanawial. U mnie wiem, ze z tymi gratami co mam to poczuje napewno na plus. Aha z kwestii minusow warto dodac, ze maxogen prawdopodobnie najbardziej zasywia silnik. Cos za cos. No to czekamy na relacje, reasumujac co tam wpakowales u siebie?
No narazie kompletny wydech Janspeeda, dolot Pipercross Viper (mial byc BMC CDA ale w calej angli deficyt i za ta sama cene zaproponowali mi Vipera), do tego mam jeszcze przepustnice 52mm ale czy ona cos daje to nie wiem.
Docelowo beda jeszcze walki Pipera, byc moze lekkie kolko, nowe hamulce EBC od MG ZR 160 przod, sprezyny od PTP, kable WN magnecora ,nowe swieczki , alu 17 od ZR,itp.
Ale narazie wakacje trzeba oplacic Jordania czeka
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Konrad_Zr160 [Usunięty]
Wysłany: Pon Mar 02, 2009 02:15
Nie kupuj magnecora kabli! G...... to daje i kiepska jakosc. Nie wiem czy mi sie trafily felerne ale ja kupilem niby oryginalki w UK w porzadnym sklepie i musialem szybko wracac do NGK bo doslownie przy nastepnym ich sciagnieciu i zalozeniu luzno latala koncowka na jednej swieczce. Poszly w kosz po 2-3 tysiach
ja tak samo jeżdżę już prawie 2 rok na oryginalnych NGK świece i kable (zresztą kosztowało mnie trochę trudu ściągnięcie do mojego modelu), uważajcie tylko bo NGK zaczęli także robić w Europie są dużo gorszej jakości...
A macie jakis sprawdzony sklep gdzie mozna oryginaly NGK kupic?
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Konrad_Zr160 [Usunięty]
Wysłany: Sro Mar 04, 2009 01:38
Fota, Intercars pewnie na stanie w kazdym miescie. Dobre sa jeszcze czesci DENSO ale nie wiem czy robia pod roverka cos. O dziwo pierwszego montazu cewki do vvc sa DENSO
Fele w ZR tez sa made in Poland Wbrew pozoru w wielu markach znajdziemy jakies elementy krajowe a to wiązki przewodowe a to inna bzdeta
właśnie wczoraj wrzucałem do składziku Fele od MG ( zapomniałem ze moglem je od razu zważyć... ) i zauważyłem właśnie ze pisze na nich Made in Poland trochę byłem zdziwiony
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum