Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witana,
Tyle sie czyta o problemach z wiazka pompy wtryskowej ale jakos nie moge znalezc odpowiedzi na pytanie, czy ktos w ogole probowal wymienic ja cala? Biorac pod uwage stan przewodow w moim Roverku ostro zastanawiam sie nad takim wlasnie rozwiazaniem sprawy . I czy w ogole ktos juz tego probowal?
Co o tym sadzicie?
Pozdrawiam,
M.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Sty 29, 2011 19:20, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lut 24, 2009 13:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 54 razy Dołączył: 23 Maj 2008 Posty: 942 Skąd: Zabierzów
Wysłany: Wto Lut 24, 2009 13:42
Myślałem nad tym nie dawno i jest to do zrobienia przy odrobinie chęci i inwencji twórczej.
Wytargać wiązkę z komory silnika to żaden problem.
Kupić kilka metrów przewodów o kolorze izolacji odpowiadającej tym we wiązce i tyle.
Ale jeden problem napotkałem.
Mianowicie zastanawia mnie jak wymienić te wsuwki w kostkach,żeby ani ich ani samych kostek nie uszkodzić?
Delikatność i ostrożność swoją drogą ale to będzie SPORO dłubaniny...
[ Dodano: Wto Lut 24, 2009 13:43 ]
A te przewody co z pompy wychodzą to nie obejdzie sie raczej bez jej demontażu.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Cze 2006 Posty: 114 Skąd: Kraków
Wysłany: Sro Lut 25, 2009 19:04
przewody na ktore wymienisz powinny miec kwalifikacje "automotive" inaczej rozlecą sie po pierwszej zimie, lepiej naprawic wiązkę niż wymieniać, zaoszczedzisz czasu i przygody...
lepiej naprawic wiązkę niż wymieniać, zaoszczedzisz czasu i przygody...
Racja! I w tym kierunku wlasnie poszedlem... Rozprulem ja doslownie cala - wtyczki, czujniki, wszystko... I udalo sie... Samochodzik cyka jak ta lala...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum