Pomógł: 31 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 381 Skąd: ANGLIA
Wysłany: Nie Mar 22, 2009 21:42
"Żeby dobrać się do tego filtra to trzeba zdjąć wycieraczki po odkręceniu
śrub wycieraczki należy opukać tam jest taki pierścień jak nie odskoczy to
nie można jej zdjąć. Patent BMW podejrzewam, że całe wycieraczki i
mechanizm jest z BMW. Zdjąć podszybie przy okazji uważać na zapinki, bo
łatwo złamać mi zostały tylko trzy całe. Ale to wcześniejszy właściciel
połamał. Z prawej strony samochodu patrząc od środka pod podszybiem jest
jeszcze jedna duża zaślepka odkręcasz ją. Po zdjęciu zaślepki widzisz
sporą lukę widać filtr w głębi a wyżej komputer musisz go odpiąć i
wysunąć. Poszukaj zatrzasku po zwolnieniu go łatwo wysuwa się. Wypinasz
stary filtr montujesz nowy i odwrotna kolejność. Niektórzy perfumują
filtr, ale to nie mam pojęcia czy jest coś oryginalnego do tego czy
improwizują."
Zaczerpnięte z archiwum forum...post Mariana_k
_________________ HMMM czy dobrze zrobiłem???...Tak!-ale i tak chcę z powrotem Land Rovera
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Pon Mar 23, 2009 07:55
Jestem zwolennikiem zdjęcia podszybia i wycieraczek-łatwiej wysunąć komputer i masz lepszy dostęp do filtra.Najważniejsza rzecz-kupuj filtr tylko z ramką.Ja chciałem zaoszczędzić i kupiłem bez plastikowej ramki-totalna porażka i półśrodek.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum