Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Stuka zaworek
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Stuka zaworek
Autor Wiadomość
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

  Wysłany: Czw Kwi 02, 2009 12:45   [R620] Stuka zaworek
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Posiadam mojego kochanego rova 620i silnik hondy benzynka i stuka mi zaworek. Podobno w hondach sa samoregulujace sie zawory. Czy da sie taki zawor wyregulowac? Jezeli nie to jak zaradzic takiemu? Please pomozcie.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 31, 2011 21:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 02, 2009 12:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Kwi 02, 2009 13:04   

no właśnei w tych silnikach trzeba ręcznie regulować zawory o ile dobrze kojarzę :roll:
http://forum.roverki.eu/v...lacja+zawor%F3w
http://forum.roverki.eu/v...lacja+zawor%F3w

wpisz w szukajkę: regulacja zaworów zaznacz "szukaj wszystkich słów i będziesz miał lekturę do poduszki :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
iktorn73 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 530
Skąd: Warszawa/Magdalenka



Wysłany: Czw Kwi 02, 2009 13:06   

Kolega mój regulował w warsztacie zawory w Honda Civic 1.6l. Więc pewnie u Ciebie też są regulowane.
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Czw Kwi 02, 2009 16:35   

No wlasnie poprzedni wlasciciel mowil, ze regulowal, ale po regulacji stukaly jeszcze bardziej. Pojechal na poprawke i wrocily do stukania pierwszego. Jak zmienialem olej to mi powiedzial mechanik, ze tu sa samoregulujace i ze mam napewno nadpalone zawory i gniazda.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
marthinez 



Pomógł: 84 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Czw Kwi 02, 2009 20:14   

pereziu napisał/a:
Jak zmienialem olej to mi powiedzial mechanik, ze tu sa samoregulujace i ze mam napewno nadpalone zawory i gniazda.
Omijaj go szerokim łukiem. W sensie, mechanika omijaj. :lol:

Zawory się reguluje i jest to banalnie proste. Każdy normalny (z naciskiem na normalny) mechanik sobie poradzi. :wink:
_________________
Pozdrawiam
Marcin
 
 
herc 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysoka (Łańcut)



Wysłany: Pon Kwi 06, 2009 00:37   

Jak by kogoś interesowało to podaje jakie mają być luzy
0.23-0.28 [mm] ssące
0.27-0.32 [mm] wydechowe
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Jak poznać co stuka w zawieszeniu
sworznie/koncowki wachaczy
ezy Rover serii 600, Honda Accord 7 Pią Maj 17, 2013 14:04
Gość
Brak nowych postów [R620] Coś ciągle huczy i stuka
kurtki Rover serii 600, Honda Accord 5 Pon Kwi 09, 2007 09:57
maciej
Brak nowych postów [R620] Stuka przy przyśpieszaniu
brx Rover serii 600, Honda Accord 4 Pon Wrz 27, 2010 11:12
brx
Brak nowych postów [R620] Stuka i trzeszczy z przodu auta
Emek Rover serii 600, Honda Accord 10 Sro Sie 11, 2010 22:10
zuber84cool
Brak nowych postów [R620Ti] Coś stuka?
KatoSBE Rover serii 600, Honda Accord 3 Sro Cze 25, 2014 06:02
Markzo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink