Wysłany: Sob Kwi 04, 2009 17:50 R400 FELGI RANTOWE Z POLERKĄ-JAK DOBRAĆ?????
Witam !
Lato za pasem i trzeba coś założyć na ośki do swego R400, i dlatego moje pytanie czy ktoś już montował jakieś ładne niemieckie felgi 16' z ładnym wypolerowanym rancikiem do swego Roverka. Generalnie chodzi mi o jakieś kultowe BBS, Schmidt, Keskin, Steffany szerokie i do polerki. Z obniżeniem na sprężynach jakieś 30mm chciałbym osiągnąć efekt w stylu CULT + opona z tzw. grzybkiem. Czy ktoś jest na forum kto by mi powiedział do jakiej szerokości mogę założyć felgi żeby było dobrze przy skręcie. Może ktoś ma jakieś dobre fotki R400 na takich felach to proszę wklejać. Aha jeszcze jedno czy istnieje możliwość zmienienia rozstawu z 4x100 na inny po przez pierścienie centrujące???? Zmiana rozstawu potrzebna mi do założenia takich felg od Mesia to oczywiście tylko przykład ale biorę to pod uwagę
http://img230.imageshack....97/p1090192.jpg
Proszę o pomoc
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 04, 2009 17:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Sob Kwi 04, 2009 18:02 Re: R400 FELGI RANTOWE Z POLERKĄ-JAK DOBRAĆ?????
camaro17 napisał/a:
Witam !
Lato za pasem i trzeba coś założyć na ośki do swego R400, i dlatego moje pytanie czy ktoś już montował jakieś ładne niemieckie felgi 16' z ładnym wypolerowanym rancikiem do swego Roverka. Generalnie chodzi mi o jakieś kultowe BBS, Schmidt, Keskin, Steffany szerokie i do polerki. Z obniżeniem na sprężynach jakieś 30mm chciałbym osiągnąć efekt w stylu CULT + opona z tzw. grzybkiem. Czy ktoś jest na forum kto by mi powiedział do jakiej szerokości mogę założyć felgi żeby było dobrze przy skręcie. Może ktoś ma jakieś dobre fotki R400 na takich felach to proszę wklejać. Aha jeszcze jedno czy istnieje możliwość zmienienia rozstawu z 4x100 na inny po przez pierścienie centrujące???? Zmiana rozstawu potrzebna mi do założenia takich felg od Mesia to oczywiście tylko przykład ale biorę to pod uwagę
http://img230.imageshack....97/p1090192.jpg
Proszę o pomoc
zeby zalozyc felgi na 5 srubek tzra by zapodac dystans w ktorym bedziesz mial albo otwory do przykrecania takowych fleg albo szpilki do ktorych przykrecisz felgi oczywiscie w tych dystansaach musi byc miejsce na schowanie sie nakretek czy tez srubek ktorymi przykrecisz ten dystans do piasty
Tylko może być problem ze zrobieniem przejścia z 4x100 na np.5x120 lub inne, trzebaby to rozrysować czy wejdzie taki układ ale raczej cienko to widze... Na 4x108 byłoby bez problemu.
Do tego ważny jest otwór na piaste dla dystansu i felgi-jak chcesz fele z innego auta.
Potem policz sobie et w mm, grubość dystansu i szerokość felgi w calach-czy wejdzie Ci to w błotniki.
Po za tym kalkulator opon i bedziesz wszystko wiedział przynajmniej w teorii, bo w praktyce to i tak sie dopiero okaże co i jak...
A nie prościej i bezpieczniej poszukać felg na 4x100? Przecież też taki rozstaw w golfach i astrach był? Inna sprawa czy szerokie fele z wąskim kapciem będą pasować do Roverka? No i czy nie zmulą za bardzo auta - pamiętaj że każdy kilogram na feldze bardzo mocno przekłada się na osiągi auta.
[ Dodano: Nie Kwi 05, 2009 23:07 ]
No i oczywiście zmiana ET na wiele niższe to nie tylko obcieranie, ale pogorszenie prowadzenia auta, piszczenie kół na zakręcie i inne powracanie kierownicy.
Wielkie dzięki za info, ale już raczej odejdę od zmiany rozstawu szpilek. Przy moim silniku i mocy jego raczej zostanę przy wyborze felgi 4x100 ale 16' opona 195/45 felga max. 7,5jx16'. Co o tym myślicie taki rozmiar chyba da radę nie będzie żadnych problemów, najbardziej obawiam się żeby samochód nie był zmylony. Chyba żeby zdecydować się na 15" z tymi samymi rozmiarami opony???????? Jak sądzicie????
Sprawdz ile masz miejsca między felgą a amorkiem, między felgą a błotnikiem.
Wtedy działaj z szerokością felgi i et, tak, żebyś to wszystko zmieścił...
205 to min na 7,5 cala, ale 195 też wejdzie.
Ja troche przez glupote i brak wiedzy zakupilem 16 calowe felgi 7,5cala szerokosci ET35 i jutro zakladam na to opony 205/50.
Dzisiaj zakupilem pierscienie centrujace (22 zl sztuka) i odpowiednie sruby pod te felgi. Lacznie 170zl za takie bajery ale coz.
Na razie to felgi tylko tymczasowo zalozylem na jakis zjechanych oponach 205/55. i tak. Wszystko sie miesci tylko, ze felgi na przedniej osi delikatnie wystaja, znaczy sie opona ale na prawde bardzo delikatnie.
Wiec na Twoim miejscucamaro17, jak bym cos kupowal to max 7 cali szerokosci, i ET wieksze od 35. Min 40 albo wieksze.
Witam !
Lato za pasem i trzeba coś założyć na ośki do swego R400, i dlatego moje pytanie czy ktoś już montował jakieś ładne niemieckie felgi 16' z ładnym wypolerowanym rancikiem do swego Roverka.
Jeśli ten polerowany rancik jest fabryczny i polakierowany bezbarwnym, to natomiast, jeśli felgi są polerowane u nas, to szczerze odradzam. Właśnie jestem po odświżaniu felg polerowanych w zeszłym roku
Brud z klocków wbij się na tyle mocno, że jedynym sposobem, aby je jakoś przywrócić do normalnego wyglądy... pasta polerska. Jeszcze nie dyczyściłem rąk po czyszczeniu felg. Ponadto po zimie w piwnicy pojawiły się w niektórych miejscach białe kropeczki (korozja aluminium). Ponadto uczulam również na używanie środków do czyszczenia felg. nie które dość ostro reagują z gołym metalem. aluminium staje jaśnieje i matowieje. Dlatego jeśli nie chcesz po każdym deszczu i conajmniej raz w tygodniu (gdy nie ma deszczu) biegać ze szmateczką... odpuść felgi polerowane. Jeśli już bardzo chcesz, to pewnie niebawem będę sprzedawał te:
http://www.tomateam.com/zlot/Felgi.jpg http://www.tomateam.com/zlot/Felgi1.jpg
Samochodem jeździ Gonia, a jej nie przeszkadza jak auto się przybrudzi, czy ma przykużone felgi. Ponadto zawsze mówi, że chce normalne felgi (aluminiowe lub stalowe) bez "nicików". Ponieważ jak mówi. Koła z "nicikami" to wiocha. Pewnie zmęczony odświeżaniem i słuchanie o nicikach, pewnie kupię jakieś inne.
Osobiście odradzam polerowanie czy kupno polerowanych... chyba, że fabrycznie i zabezpieczone bezbarwnym.
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=606773773 takim dystansem zmieniasz rozstaw ja mam u siebie 7,5 felge a chce kupic 16' jesli dojdzie do skutku z tylu bedzie felga nie zmniejsza nic 8J a chciałbym 9 jesli jest et ok to mysle ze w kazdym aucie mozna dopasowac szersza felge ale to tylko moje zdanie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
No panowie niestety odeszłam od pomysłu z kultowymi skręcanymi BBS RS te które mogłem kupić na miejscu okazały się po głębszych oględzinami zwykłymi podróbkami ale koleś zapiera się że to oryginał, niech mu będzie, poczytałem na ten temat i też wiem co oryginał a co podróba. A na wolnym rynku też ciężko dostać je myślę o allegro, uderzyłem w progi cultstyle.pl ale tam raczej trafiają się szerokie znacznie szerokie i już odnowione na lustro za konkretną kasiorę jak dla mnie nie da rady.
Teraz się przymierzam do całkiem innego podejścia ale teraz z nowymi felgami nie używanymi, wiem jak niektórzy zobaczą zdjęcia to może ich cofnąć, ale trzeba mieć pomysł i wiem że to się całkiem dobrze może udać przy założeniu że od razu poleci do tego obniżenie i rozpórka kielichów oraz odpowiednie naklejki na szybkę. Po cichu powiem JDM
FELGI:
1 2 3
[ Dodano: Sob Kwi 11, 2009 16:24 ]
Zapomniałem o wymiarach w grę wchodzi tylko 15" przy obniżeniu zacnie to wygląda.
te nr 3 sa bardzo fajne.number 1 bylyby fajniejsze gdyby byly srebrne.mi osobiscie nie widza sie kolorowe, a czarne to juz wogole zlewaja sie z wnetrzem nadkola i nic z tego nie widac.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum