do lusterek sa mikrostyki a'la przekazniki i to mozna wymienc bez problemu na cos z oferty Omrona
Natomiast do szyb to jest takie dziwne autorskie rozwiazanie - takie kołyski i jedyne co z tym mozna zrobic to wyczyscic wydmuchac, przelutowac i tyle
przewody spokojnie wystarcza zeby dostarczyc do glosnikow te 10W na 4ohm w szczycie Jesli ktos chce uzywac cos wiecej niz radio, czyli chce sie pokusic o wzmacniacze to proponuje okablowac sie od zera nowymi kabelkami. wszystko zalezy czego oczekujemy i jakim nakladem pracy i kasy chcemy to osiagnac
kolejny update:....
mikrostyki okazaly sie byok, wylutowane i sprawdzone miernikiem. po cierpliwym i spokojnym przelutowaniu wszystkich lutow raz jeszcze jest ok dzis rano sprawdzone na samochodzie...elektryka zalatwiona
_________________ 820ti Coupe raw power
SPAMU¦
Wysłany: Wto Mar 03, 2009 10:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Słuchajcie, mam do was pytanie. Czy u was w R800 jest funkcja auto do zamykania szyb ? Tzn po krótkotrwałym przyciśnięciu szyby się zamykają same ? U mnie jest auto, ale tylko do otwierania, zarówno szyb jaki i szyberdachu.
Kurde, to u mnie działa tylko na dół i szczerze myślałem, ze to tak ma być, bo wszystkie inne funkcje zwiazane z szybami i lusterkami działają bez najmniejszych zarzutów (poza podswietleniem przycisków).
jak myslicie, to wina komputera do szyb ? To jest ten pod fotelem kierowcy obok kompa do silnika ?
Tak, jak odepne aku to musze wszystkie szyby zaprogramować bo inaczej piszczy dzwoneczek. Szyberdach zeby zaprogramować wystarczy ze tylko uchyle i zamkne (oczywiscie uwzgledniając to ze trzeba trzymac przycisk az przestanie piszczeć głośniczek), nie trzeba całkowicie go otwierać.
Pomógł: 115 razy Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1078
Wysłany: Czw Kwi 02, 2009 08:09
U mnie działa tylko w dół tak jak pisze Tomek1212. Natomiast lewej szyby (kierowcy) nigdy nie mogłem zaprogramować, tzn opuszczam na maxa trzymam, pozniej ponosze też trzymam , ale dalej piszczy. Prawą szybę i szyberdach mogę zaprogramować.
Moduł który tym wszystkim steruje, łącznie z pracą wycieraczek, reflektorów i każdej drobnostki do której idzie jakiś kabelek, nazywa się CCU i mieści się gdzieś głęboko pod deską. W Mk2 Electrical.pdf jest napisane że dzięki modułowi CCU udało się m.in. zredukować liczbę przewodów w aucie, ... wolne żarty.
e tam gleboko, nad pedalami po lewej stronie, u Senna wyciagalismy go i przelutowalem mu wszystkie styki
hmm problem z zaprogramowaniem moze byc w wyniku slabego styku przelacznika, wtedy CCU interpretuje to jako rozwarcie obwodu, a tu chodzi o ciaglosc w trzymaniu przycisku
blue827 napisał/a:
zredukować liczbę przewodów w aucie, ... wolne żarty.
hmm no nie wiem czy to nie jest prawda, wyobraz sobie teraz, oddzielny sterownik do kazdego urzadzenia, do tego te sterowniki musza ze soba wspolpracowac, zeby dzialao domykanie szyb przy zamykaniu samochodu czy funkcje ATC
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Przełączniki mam sprawne na 100%. Myślę nad tym CCU, ale czy warto sie za to zabierać jak wszystko inne działa dobrze ?
A słuchajcie, od szyb nie jest odpowiedzialny komputer pod fotelem kierowcy ? Wiem ze w 2,7 są tam dwa kompy, jeden do silnika a drugi chyba właśnie do szyb bo pisze na nim WINDOW coś am UNIT czy jakoś tak.
Z lutownicą jestem na "młody, idź przynieś kierownikowi piwo".
Nie no, na serio to potrafię się posługiwac lutownicą, kiedyś nawet pracowałem jako elektryk samochodowy.
Nie wydaje mi się, zeby u mnie były jakieś zimne luty, w końcu wszystkie inne funkcje działają dobrze. Skrzynke z bezpiecznikami już wyjmowałem i nie było tam żadnych zimnych lutów, a widać było, ze nikt nic nie ruszał.
Z tego co patrzyłem kiedyś to ten CCU jest strasznie głęboko upchnięty a dostęp jest bardzo utrudniony. Nie bardzo wiem z której strony to ugryźć.
A jak już jestem przy tematyce gryzienia to idę sobie zrobić kolację ...
dzis bylem u tlumikarza, wymieniony został tlumik srodkowy, data produkcji 01.95 czyli pierwszy montaz, w jego miejsce wszedl tlumik-zamiennik do hondy accord zostal skrocony przespawany bo jedna flansza miala 2 otwory, zmontowany i jest slicznie. cena z robocizna 190pln
dodam tylko ze cala akcja trwala wraz z wyskokiem do hurtowni jakies 45minut
a oponki to dalej nie zmienione caly czas 8letnie P6000.... tylko kolejny raz z dbaloscia wywazone..
marcus, - wlasnie w razie co mialbym prosbe na przyszlosc, czy moglibysmy sie spotkac w przyslzosci, przelozyc Twoje kola na moje auto z przodu i sprawdzic czy to oponki czy cos innego tak bije....bo nie ma sensu ladnych opon wymieniac jak to nie bedzie ich wina
a w ogole to co to za przypadkowe spotkanie dzis bylo, zeby spotkac drugiego roverka 820ti 25km od bydgoszczy pozdrawiam, pozdrawiam
co do opon 17'' 215/45 uzywanych to chyba sobie odpuszcze bo kupienie czegos sensownego graniczy z cudem... juz chyba szybciej jakies chinczyki z allegro za 250pln, zawsze to nowa opona
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum