Forum Klubu ROVERki.pl :: [214i 97r] Pilot w Lesznie-zablokowane immo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[214i 97r] Pilot w Lesznie-zablokowane immo

Brak możliwości odblokowania immo
Autor Wiadomość
spink 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 31
Skąd: Leszno



Wysłany: Pią Kwi 10, 2009 06:53   [214i 97r] Pilot w Lesznie-zablokowane immo

Witam
Gdzie najbliżej Leszna (WLKP) można uruchomić 214i z 1997 jeżeli padł pilot a brak kodu immo. Albo może gdzieś w pobliżu jest ktoś kto jest wstanie doprowadzić autko do uruchomienia silnika. Sprawa dość pilna, jeżeli ktoś coś wie to można dawać info na numer telefonu 663974156
Dziękuję
Ostatnio zmieniony przez Brt Pią Kwi 10, 2009 08:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Kwi 10, 2009 06:53   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
arturky 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 254
Skąd: Białystok



Wysłany: Pią Kwi 10, 2009 08:44   

Polecam forumowicza przemo285,

http://forum.roverki.eu/p...wprofile&u=7320

Leszno nie tak daleko Poznania, ale wiadomo kłopot z transportem...

Powodzenia!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Kwi 10, 2009 08:48   

drugą osobą w rozsądnej odległości jest PHJOWI z nowego miasta nad wartą ... kontakt znajdziesz w jego profilu lub na stronie klubowej :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
spink 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 31
Skąd: Leszno



Wysłany: Pią Kwi 10, 2009 11:48   

No właśnie ten transport śpiewają za lawetę 350 zł a do Jowiego mam niecałe 90 km więc też szukam tańszej oferty na transport. Może ktoś reflektuje pociągnąc mnie na sznurku do Jowiego (Leszno - Nowe Miasto) - termin zaraz po świętach
 
 
PTE 




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1429
Skąd: Gdańsk

Rover 25

Wysłany: Pią Kwi 10, 2009 11:53   

Od razu dorób sobie dwa piloty żeby uniknąć takich niespodzianek w przyszłości.
_________________
Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Kwi 10, 2009 12:06   

spink napisał/a:
Może ktoś reflektuje pociągnąc mnie na sznurku do Jowiego

po pierwsze jest to trochę niebezpieczne ze względu na odległość holowania a po drugie chyba przepisy ograniczają takie holowanie co do odległości
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Pią Kwi 10, 2009 12:32   

szosownik napisał/a:
spink napisał/a:
Może ktoś reflektuje pociągnąc mnie na sznurku do Jowiego

po pierwsze jest to trochę niebezpieczne ze względu na odległość holowania a po drugie chyba przepisy ograniczają takie holowanie co do odległości



:shock: nie wolno holować 100 km
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Kwi 10, 2009 13:11   

pomimo tego że wiem to od policjanta nie znalazłem przepisu w kodeksie ruchu drogowego zabraniającego holowania 100km czy też więcej :smile:
Art. 31.

1. Kierujący może holować pojazd silnikowy tylko pod warunkiem, że:

1. prędkość pojazdu holującego nie przekracza 30 km/h na obszarze zabudowanym i 60 km/h poza tym obszarem;
2. pojazd holujący ma włączone światła mijania również w okresie dostatecznej widoczności;
3. w pojeździe holowanym znajduje się kierujący mający uprawnienie do kierowania tym pojazdem, chyba że pojazd jest holowany w sposób wykluczający potrzebę kierowania nim;
4. pojazd holowany jest połączony z pojazdem holującym w sposób wykluczający odczepienie się w czasie jazdy; nie dotyczy to holowania motocykla, który powinien być połączony z pojazdem holującym połączeniem giętkim w sposób umożliwiający łatwe odczepienie;
5. pojazd holowany, z wyjątkiem motocykla, jest oznaczony z tyłu po lewej stronie ostrzegawczym trójkątem odblaskowym, a w okresie niedostatecznej widoczności ma ponadto włączone światła pozycyjne; zamiast oznaczenia trójkątem odblaskowym pojazd holowany może wysyłać żółte sygnały błyskowe w sposób widoczny dla innych uczestników ruchu;
6. w pojeździe holowanym na połączeniu sztywnym jest sprawny co najmniej jeden układ hamulców, a w pojeździe holowanym na połączeniu giętkim - dwa układy;
7. odległość między pojazdami wynosi nie więcej niż 3 m przy połączeniu sztywnym, a od 4 do 6 m przy połączeniu giętkim, przy czym połączenie jest oznakowane na przemian pasami białymi i czerwonymi albo zaopatrzone w chorągiewkę barwy żółtej lub czerwonej; przepisu tego nie stosuje się w razie holowania pojazdów jednostek wojskowych podporządkowanych Ministrowi Obrony Narodowej.

2. Zabrania się holowania:

1. pojazdu o niesprawnym układzie kierowniczym lub o niesprawnych hamulcach, chyba że sposób holowania wyklucza potrzebę ich użycia;
2. pojazdu za pomocą połączenia giętkiego, jeżeli w pojeździe tym działanie układu hamulcowego uzależnione jest od pracy silnika, a silnik jest unieruchomiony;
3. więcej niż jednego pojazdu, z wyjątkiem pojazdu członowego;
4. pojazdem z przyczepą (naczepą);
5. na autostradzie, z wyjątkiem holowania przez pojazdy przeznaczone do holowania do najbliższego wyjazdu lub miejsca obsługi podróżnych.

3. W razie holowania pojazdu w sposób wykluczający potrzebę kierowania nim lub użycia hamulców, rzeczywista masa całkowita pojazdu holowanego nie może przekraczać rzeczywistej masy całkowitej pojazdu holującego.
 
 
spink 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 31
Skąd: Leszno



Wysłany: Pią Kwi 10, 2009 18:26   

Temat już nie aktualny. Udało mi się odpalić roverka, telefon do Jowiego i już mam dwa piloty i kod immo. Dzięki za zainteresowanie.
Holowanie jest może i zabronione powyżej 100 km ale jak pan w białej czapce udowodni mi, że holowany jestem właśnie już 100km. Największą wadą holowania jest to (wg mnie):
- holujący samochód ma ciężko i utrudnione jest ruszanie (szarpanie),
- holowany samochód ma słabe hamulce,
- holowany kierowca musi pilnować napięcia linki bo inaczej jest szarpanie,
- przeprawa przez miasto holowanym samochodem to udręka - kiedyś omal nie potrąciłem pieszego będąc właśnie holowanym,
- inni kierowcy nie zwracają uwagi na holowane auta.
To tak offtopic. Jeszcze raz dziękuję za zainteresowanie, smsy i inne próby pomocy. Dzięki
Temat do zamknięcia.
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pią Kwi 10, 2009 22:07   

na wiekszosc tych niedogodnien przy holowaniu jest recepta, sztywny hol, polecam
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [rover 25 idt] immo zablokowane
Firq Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sro Sty 30, 2013 23:00
Firq
Brak nowych postów [R220sdi 96] Immo zablokowane Nie pali
Brak Pilota i karty kodowej
Firq Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sob Gru 20, 2008 12:00
Firq
Brak nowych postów [Rover 214i 1.4 1996r.](zablokowane drzwi kierowcy)!
Marycin Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pią Kwi 17, 2015 05:24
Marycin
Brak nowych postów [R200 2.0 SDi 99r.] - Immo, pilot itp.
MaReK Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Wto Lip 15, 2008 10:17
Brt
Brak nowych postów [R 216 '96] Pilot lub immo. częste de-synchronizacje
dawmax Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Wto Lip 14, 2009 06:35
dawmax



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink