Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Paź 2007 Posty: 527 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Kwi 12, 2009 21:58 Rover 214 98rok Zawieszenie i hamulce...
Czesc wszytskim, ja mam do Was pytanie bo juz mi rece opadaja... chyba juz 5-6 razy wymieniałem w zawieszeniu koncówki drążków i drążki , jest jakis mocniejszy element ? cos co wytrzyma? co mozna zrobic w zaiweszeniu zeby było bardziej stabilne w zakretach(mam zawieszenie od mg zr), oraz mam ten sam problem z hamulcami non stop psują mi sie tarcze... jakie polecacie?
chyba juz 5-6 razy wymieniałem w zawieszeniu koncówki drążków i drążki
U mnie też jest z tym samym problem, no ale ja mam seryjne zawieszenie w swoim R, a nie od MG i aż dziwi mnie, że MG ma tak słabe elementy eksploatacyjne.
jestem zadowolony jak na taka srednice tarczy 262mm , nie gna sie, mimo oponi niektorych uzytkownikow nie pekaja przy wiercieniach i szybko sie chlodza... czekam teraz na przewowy w oplocie zobacze czy bedzie duza poprawa jak nie to ida big brake
dluzsza zywotnosc tarcz i kolckow troszke slabsze hamowanie...
_________________ Tomcata na części info na PW
Konrad_Zr160 [Usunięty]
Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 08:51
A moze warto sie rowniez zastanowic nad takim aspektem czy Twoje felgi zapewniaja dobre chlodzenie hamulcow bo tak z foto avatarka to widze, ze raczej takie pelne te aluski masz a to moze odprowadzac cieplo nienajlepiej tez.
Konrad wspomniałeś o bardzo ważniej rzeczy o której ostatnio rozmawiałem z kolega który jeździ na torze S14. Większość osób ktorych nie stać na zamontowanie big brake ma następujący patent który powoduje ze nawet po paru okrążeniach na torze hamulce sa w pełnej gotowości.
Zestaw seryjna tarcza oczywiście gładka (markowa zimmerman, ATE, EBC ... ) do tego klocek DS performance 2500 i teraz to o czym wspomniał Konrad odkryta felga najlepiej cienkie szprychy w malej ilości czyli typowe nismo. Na koniec coś co gwarantuje nie zagrzanie tarczy nawiewy na tarcze... wloty zwykle w miejscu halogenów podciągnięte rury skierowane od wewnątrz na tarcze. nie jest to ciężkie do zrobienia a gwarantuje świetne chłodzenie tarczy nawet przy częstym długim hamowaniu.
czekam teraz na przewody w oplocie i zabieram się za zrobienie nawiewu na hamulce zobaczmy czy mówili prawdę
_________________ Tomcata na części info na PW
Konrad_Zr160 [Usunięty]
Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 11:18
U mnie walka z wydmuchanym kolankiem w intermediate pipe 8,2 do 100 obecnie - masakra i znowu agresja a mialobyc lifetime guarantee buahhahahah ......... ech...
Spokojnie ja sukcesywnie do celu jak dobrze pójdzie w sobotę zrobię wydajny dolot, przerzucę aku do bagażnika i wymontuje pól silnika w celu dostania sie i regulacji acuratora Zostanie tylko ponowne strojenie i kto wie może najszybszy R w Polsce
_________________ Tomcata na części info na PW
Konrad_Zr160 [Usunięty]
Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 13:05
3mam kciuki - zawsze mialem sentyment do tego kwadratowego coupe jest pieknei Jak sie zakonczyl temat aku? ktory wkoncu wybrales sobie? Tez to musze zrobic bo mam tak lekka .upe juz ze nie moge auta zlozyc w zakrecie za ciezko z przodu z tylu nic
maciekwawa
Ja u siebie zalozylem komplecik EBC Turbo Grove+Grenn Stuf od ZS 180. Za komplet zaplacilem 200e wiec nie tak duzo. A zaciski kupilem w Polsce za 200zl Jak dla mnie poprawa olbrzymia, wiec polecam wszystkim taki zestaw.
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
na razie został stary aku bo okazało sie ze powodem rozładowania był niedokręcony zacisk jak idzie na tyl to na razie nie będę nic nowego kupował chyba ze się coś trafi za dobry $$$
_________________ Tomcata na części info na PW
Konrad_Zr160 [Usunięty]
Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 22:09
Kolega dzisiaj byl CTS - sprawdzalem i ma fabryczne doprowadzenie powietrza wlasnie na hamulce w taki sposob - w nadkolach specyficzne sporawe szczeliny - u mnie nie ma - natomiast srednica tarczy taka sama tyle ze w ZR jest mniejsza piasta, sporawo szersze klocki oraz pole tarczy hamulcowej jest znacznie wieksze. W kazdym badz razie warto schlodzic napewno. Wazylismy autko bez kierowcy z pelnym wyp. 1300 kilo takze spora nadwaga ale daje rade.
analogicznie sprawdz drazki od Turbo ja nie wymienialem od zakupu i zadnych problemów, co do hamulców to chodzi o sam tarcze cz zestaw?
same tracze to najlepiej lite zimmerman, ebc...
zestaw ja teraz mysle nad zalozeniem 4 tloczkow brembo plus tarcza min 288mm, kewstia adaptacji jarzma.
Drązki i końcówki są takie same jak w Coupe. W przypadku tarcz hamulcowych to niestety w modelach do 96 i 96 są inne tarcze hamulcowe.
Wydaje mi się, że problem leży gdzie indziej... może amorki masz słabe i podczas hamowania przód wpada Ci w wibracje i przez to rozsypują się końcówki i drążki?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum