Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45 20 idt]
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45 20 idt]

brak mocy
Autor Wiadomość
hrv 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 97
Skąd: Leeds/Poznan



Wysłany: Pią Kwi 24, 2009 15:07   [R45 20 idt]

Moj rover ma za malo mocy.Dzialanie turbiny mozna poczuc dopiero powyzej 2400 obr/min.
Silnik kreci jedynie do 4000 obr/min i dalej nie chce, meczy sie.Jej wydajnosc tez jest slaba.
Przewody intercoolera sie nadymaja,ale troche za slabo, nie sa zbyt zaolejone.Nie dymi.Po odlaczeniu przeplywomierza, nie ma zadnej roznicy.Moze to w niej szukac przyczyny utraty mocy?
Co radzicie?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Kwi 24, 2009 15:07   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Kwi 24, 2009 15:13   

radzimy jechać na kompa ;d
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pią Kwi 24, 2009 15:16   

może dziura w przewodzie od ic
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Kwi 24, 2009 15:20   

Raptile, to opcja chyba odpada chyba ze dziura jest wielkości pięści :D
sam osobiście miałem dziurawe weże i dziurawy cooler i auto po za nieznaczna utrata mocy wkrecalo sie do 5rmp i turbo było czuć duzo wczesniej ... niz u kolegihrv,
Pierwsze co to komp :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
gralu 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 63
Skąd: WWE



Wysłany: Pią Kwi 24, 2009 15:55   Re: [R45 20 idt]

hrv napisał/a:
Moj rover ma za malo mocy.Dzialanie turbiny mozna poczuc dopiero powyzej 2400 obr/min.
Silnik kreci jedynie do 4000 obr/min i dalej nie chce, meczy sie.Jej wydajnosc tez jest slaba.
Przewody intercoolera sie nadymaja,ale troche za slabo, nie sa zbyt zaolejone.Nie dymi.Po odlaczeniu przeplywomierza, nie ma zadnej roznicy.Moze to w niej szukac przyczyny utraty mocy?
Co radzicie?


Nowy przepływomierz, wykasowanie błędów i ognia.....miałem taki sam objaw w 25 mi to pomogło
_________________
pozdrawiam gralu
 
 
hrv 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 97
Skąd: Leeds/Poznan



Wysłany: Pią Kwi 24, 2009 16:19   

Dziwi mnie tylko jedno.Czytalem ze u innych po odlaczeniu przeplywki wkrecal sie do 5000 obr i chodzil normalnie tylko palil wiecej.A u mnie bez roznicy, tylko do 4000 obr.
 
 
CULTUS 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 31
Skąd: Poznań



Wysłany: Pią Kwi 24, 2009 16:23   

Jak ja miałem walnięty przepływomierz to też się kręcił do 4000 obrotów. Wymień przepływomierz i to wszystko, żadnych błędów nie kasowałem i wszystko chodzi jak należy.
 
 
hrv 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 97
Skąd: Leeds/Poznan



Wysłany: Pią Kwi 24, 2009 18:05   

Na jaki zmieniles.Bosch jest dosc drogi, z uzywkami roznie bywa.
Widzialem zamienniki na ebay, tylko czy warto sie w nie pakowac?
 
 
CULTUS 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 31
Skąd: Poznań



Wysłany: Pią Kwi 24, 2009 18:27   

Możesz zrobić tak jak ja, co opisałem w tym poście http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=34877 i kolega Barszczyk zrobił dokładnie tak jak ja i też jest bardzo zadowolony i mamy oryginalne przepływki :) .
 
 
hrv 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 97
Skąd: Leeds/Poznan



Wysłany: Pią Kwi 24, 2009 20:23   

Dziekuje wszystkim za odpowiedzi.
Wyciagnelem dzisiaj filtr powietrza(brudny) i przejechalem sie z odpietym przeplywomierzem,oczywiscie oslonilem rure tkanina zeby sie pyl nie dostal.
Zdazylo sie kilka razy ze doszedl do 5500obr lecz generalnie w dalszym ciagu nie przekraczal 4000obr.Ale za to zbieral sie i to juz od 2000obr czyli tak jak powinno chyba byc.
Pozostaje mi jutro udac sie do sklepu i zamowic przeplywke i filtr powietrza.
Chyba poprzednik dawno go nie wymienial i przez to te problemy.
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Kwi 24, 2009 22:05   

hrv, najpierw wymień sam filtr, bo może był zapchany i silnik nie dostawał tyle powietrza co powinien, dusił się po prostu. :wink:
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
hrv 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 97
Skąd: Leeds/Poznan



Wysłany: Wto Maj 12, 2009 21:47   

Przeplywomierz wymienilem na nowy oryginal bosch , ale zadnej poprawy.
Czy konieczne jest kasowanie bledow zeby bylo ok?
Czy tez zaczac szukac przyczyny gdzie indziej? Co myslicie?
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Maj 13, 2009 09:46   

a w ogóle sprawdzałeś sobie błędy?
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Maj 13, 2009 12:29   

sTERYD napisał/a:
a w ogóle sprawdzałeś sobie błędy?
W tych wersjach serii L nie da się wymrugać, trzeba na komputer, a wtedy i skasować można od strzału.
 
 
hrv 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 97
Skąd: Leeds/Poznan



Wysłany: Wto Maj 19, 2009 19:24   

Wypsikalem wszystkie styki kontaktem i nieco sie poprawilo.
Auto od 2 tys obr przyspiesza czyli ok.
Tylko jest problem z moca do tych 2 tys i powyzej 3 tys, a powyzej 3,5 tys to juz totalna kaszana.Ma ktos pomysl na to zjawisko?
Dodam ze przeplywomierz 100% sprawny-nowy bosch.
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Maj 19, 2009 22:33   

A spróbuj ten nowy odpiąć. Ile dałeś za tego Boscha i czy to na pewno taki jak oryginał czy może do innego auta?
 
 
hrv 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 97
Skąd: Leeds/Poznan



Wysłany: Wto Maj 19, 2009 22:54   

Jutro go odepne i zobacze czy jest roznica.
Zaplacilem 260 zl za przeplywke do opla i przelozylem wklad.Wklad identyczny z poprzednim.
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Maj 20, 2009 08:10   

hrv napisał/a:
Zaplacilem 260 zl za przeplywke do opla i przelozylem wklad.Wklad identyczny z poprzednim.
Biorąc pod uwagę, że oryginał kosztuje około 3 razy więcej ja jednak nie byłbym pewien czy to dokładnie ten sam wkład. Może sprawdza się w w wersji L ze starszych modeli, a tu nie daje rady? :roll:
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Maj 20, 2009 08:41   

w starszych masz 4 piny w nowszych 5 .... jak numer wkłądu się zgadza to pewnei i wkłąd jest taki sam .... proponowałbym przejechać sie inną 45 z tym silnikiem i porównać wrażenia .... osobiście pamietam, ze właśnei w silnikach iDT zmulenie poniżej 2000obr jest dość mocno odczuwalne.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
hrv 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 97
Skąd: Leeds/Poznan



Wysłany: Sro Maj 20, 2009 22:07   

Cena wynika z faktu ze pracowalem w 5 lat w branzy motoryzacyjnej i kupuje ponizej ceny hurtowej.Cena w detalu 415 zl.I ma 5 pinow, inaczej by nie pasowala.Przejechalem sie dzisiaj z odpieta przeplywka i jest wtedy nieco gorzej, wiec prawidlowo.Natomiast dalej martwi mnie ta turbodziura i brak mocy na wyzszych obrotach.


Wlasnie wrocilem z badania na komputerze.
Pokazalo nastepujace bledy:
P0216 - Regulator przestawienia faz rozrzadu
P1222 - Regulacja faz rozrzadu;odchylka sygnalu
Mechanik stwierdzil ze silnik chodzi twardo i ma przyspieszony zaplon.
Moze to powodowac rozrzad lub lejace wtryski(chociaz nie dymi).
Po skasowaniu bledow bez zmian.
Co byscie chlopaki doradzili w tej sytuacji?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink