Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25 2.0 iDT] Przerywacz kierunkowskazów
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25 2.0 iDT] Przerywacz kierunkowskazów
Autor Wiadomość
ciacho3k 



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 7
Skąd: Płock / Łódź



Wysłany: Nie Maj 03, 2009 09:21   [R25 2.0 iDT] Przerywacz kierunkowskazów

Witam!
Mam nastepujacy problem - od jakiegos czasu moj Roverek "gubi" kierunkowskazy oraz swiatla awaryjne. Czasami przez kilka dni jest spokoj i wszystko dziala jak trzeba a czasami przestaja dzialac kierunki - wiec szybko trzeba cos z tym zrobic.
Wydaje mi sie ze winny jest przerywacz kierunkowskazow - poniewaz przeczyscilem styki w skrzyneczce z bezpiecznikami plynem "Kontakt" i problem nadal wystepuje - a w momencie gdy kierunki nie dzialaja - pukniecie reka w przerywacz kierunkowskazow powoduje ze zaczynaja dzialac.
Pytanie wiec nastepujace - gdzie moge taki przerywacz lub jakis jego zamiennik kupic?

Pozdrawiam,
Marcin
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Maj 03, 2009 09:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Nie Maj 03, 2009 11:05   

Zawieszają sie styki przekaźnika albo klei sie kotwica przekaźnika. Spróbuj rozebrać ten przerywacz i zobaczyć co się zacina jak będzie działał bez obudowy. Styki kleją się najczęściej bo jest wypalony "kolec" w styku i nie puszcza a nie przewodzi a kotwicę (to to co jest przyciągane przez elektromagnes) reguluje się przez naciągnięcie sprężynki/blaszki
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 17 Lip 2002
Posty: 2534
Skąd: Leszno



Wysłany: Nie Maj 03, 2009 11:50   

Może być też gdzieś jakiś kiepski styk albo 'zimny lut'. Tak, czy owak lepiej rozebrać i dokładnie sprawdzić (również połączenia (nóżki) samego przerywacza), zanim kupisz nowy.
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Nie Maj 03, 2009 11:52   

Paul napisał/a:
Może być też gdzieś jakiś kiepski styk albo 'zimny lut'

dobrze godocie :wink:
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
ciacho3k 



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 7
Skąd: Płock / Łódź



Wysłany: Nie Maj 03, 2009 20:23   

a jak sie do niego dobrac zeby go rozebrac? nie chcialbym go calkiem popsuc bo wtedy nici z jazdy roverkiem bez kierunkow ;)
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Nie Maj 03, 2009 21:15   

No to już Ty musisz ocenić bo w R75 nie ma takiego :wink:
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 17 Lip 2002
Posty: 2534
Skąd: Leszno



Wysłany: Nie Maj 03, 2009 22:39   

ciacho3k napisał/a:
a jak sie do niego dobrac zeby go rozebrac?

O ile dobrze kojarzę, to od spodu obudowa jest zaciśnięta na podstawie, z której wychodzą 'nóżki'. Zrób przymiarkę, podważ czymś delikatnie, żeby nie połamać i będzie :ok:
 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1452
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Pon Maj 04, 2009 11:02   

Paul napisał/a:
O ile dobrze kojarzę, to od spodu obudowa jest zaciśnięta na podstawie, z której wychodzą 'nóżki'. Zrób przymiarkę, podważ czymś delikatnie, żeby nie połamać i będzie


Dobrze kolego kojażycie :razz:

Zrób jak kolega pisze i bedzie dobrze :ok:

[ Dodano: Pon Maj 04, 2009 12:09 ]
ciacho3k, Zobacz sobie jak wygląda od środka nasz przerywacz :wink:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=35833
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
lineumaciel 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 360
Skąd: Olsztyn



Wysłany: Czw Maj 07, 2009 10:05   

i jak naprawiłeś? jak nie odezwij się do mnie na priv jak wrócę z Gliwic do Olsztyna to zobaczę czy nie mam gdzieś w cześciach tego przełącznika
_________________
pozdrawiam ;-)
 
 
 
ciacho3k 



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 7
Skąd: Płock / Łódź



Wysłany: Sob Maj 09, 2009 17:56   

Rozebralem tak jak mowiliscie - i przy jednej nozce byl zimny lut - poprawilem i dziala :)
Dziekuje wszystkim za pomoc :)
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Maj 11, 2009 11:44   

Czyli po punkciku "pomógł" dla każdego tak? :wink:
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Deezer 



Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 32
Skąd: Wołomin



Wysłany: Wto Sty 31, 2012 10:46   

odświerzę bo nie ma sensu tworzyc nowego

w mojej 200-tce nie działają kierunkowskazy, natomiast awaryjne działają prawidłowo
podpowiedzcie koledzy proszę gdzie szukać przekażnika kierunków bo to może w nim tkwi problem?
dodam tylko że oświetlenie wewnetrzne działa, więc to nie bezpiecznik

pomocy :)
 
 
 
Vaticinator 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 37



Wysłany: Pon Lip 30, 2012 10:01   

Podbijam temat. Mam identyczny problem jak Deezer (i też w 200-tce) :???:
 
 
Deezer 



Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 32
Skąd: Wołomin



Wysłany: Pon Lip 30, 2012 10:52   

z tego co pamiętam pomogło wyczyszczenie styków przycisku awaryjnych
podważ przycisk, odepnij go i psiknij czymś w rodzaju Kontakt S
po obeschnięciu wepnij i sprawdź
 
 
 
Vaticinator 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 37



Wysłany: Pon Lip 30, 2012 12:51   

Dzięki Deezer. Niestety u mnie to nie wystarczyło. Przeczyściłem wszelkie możliwe styki związane z tym kierunkowskazem (łącznie ze stykami awaryjnych) i nie pomogło. Sam chyba nic więcej nie zdziałam, tylko udam się do elektryka. Pozdrawiam.


Przepraszam... Edytuję posta. Przegapiłem jedną wtyczkę pod kominem(?) kierownicy, przy włączniku. Popryskałem gniazdo tylko takiej dużej, a była jeszcze taka mniejsza. Może to pomogło, a może trzeba było dłużej odczekać... W każdym razie kierunkowskaz działa już jak nowy. Jeszcze raz dzięki.

:jupi:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR160] Gdzie jest przerywacz kierunków?
dawidd Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Sob Wrz 14, 2019 08:16
Remigiusz
Brak nowych postów [R25 1.4 K4F '00] kradzież kierunkowskazów
Gość Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pią Lip 27, 2007 19:51
sTERYD
Brak nowych postów [R25] Brak kierunkowskazów i awaryjnych
Dudek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 32 Pon Maj 09, 2011 07:59
Dudek
Brak nowych postów [R25] Osłona kierunkowskazów przednich
buakaw Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pon Cze 05, 2017 12:52
Harry
Brak nowych postów [R 25 2.0 iTd] Brak kierunkowskazów i awaryjnych
azor77 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Sro Gru 11, 2013 18:04
azor77



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink