jeżeli pod maską masz napis TWIN CAM 16valve to jest to silnik 103 konny
Taki napis jest na silniku ,a co do tematu przepustnicy to dziś wszystko przestudiowałem i wywnioskowałem że najlepiej byłoby ją wyciągnąć i sprawdzić kąty. Wydaje mi się że musi być jakiś łatwiejszy sposób.
[ Dodano: Pon Maj 04, 2009 20:10 ]
A to wyskoczyło na sprawdzajce VINu:
Opis Wartość
Model MG Rover, Rover 200, 25 and MG ZR
Body Style 5 Door Saloon
Class (Trim) Class 3klasa wyposażenia
Drive RHD kierownica po prawej stronie
Engine CC 1400 ccpojemność silnika 1400 cc
Engine cylinders 4 Cylinder4-cylindrowy rzędowy
Engine Fuel System MPiwielopunktowy wtrysk paliwa
Fuel Type Petrolbenzyna
Performance Low Performance silnik o zaniżonej wydajności
Series Engine K Series
Transmission Manualmanualna skrzynia biegów
Transmission No. of Speeds 5 Speedpięć biegów
Transmission Type 5C39
Valves per engine 16Vsilnik 16-zaworowy
Model Year 2001rok modelowy (nie musi oznaczać roku produkcji)
S/N 544369
czy to napewno znaczy ,że jest to słabszy silnik???
Pomógł: 297 razy Dołączył: 24 Mar 2007 Posty: 1793
Wysłany: Wto Maj 05, 2009 07:29
Cytat:
wszystko przestudiowałem i wywnioskowałem że najlepiej byłoby ją wyciągnąć i sprawdzić kąty. Wydaje mi się że musi być jakiś łatwiejszy sposób.
bo jest. Wystarczy zdjac z przepusticy gumowy przewod ktory idzie od filtra powietrza i bedziesz widzial gardziel od srodka. Pociagnij na max linke od gazu przy przepustnicy i zobaczysz czy motylek w gardzieli otwiera sie calkowicie (90 stopni) czy czesciowo (45 stopni).
3 min. roboty.
Dzięki Lechos wychaczyłeś plusika. Zrobiłem to nawet szybciej niż w 3min .
No ale niestety okazała się to słabsza wersja. Teraz muszę zapolować na inną przepustnicę. Czy jeśli dorzucę do niej stożkowy filtr powietrza będzie jeszcze lepiej czy to tylko "zabieg kosmetyczny" ?
Witam! Otóż mam ten sam problem! Przepustnica otwiera się do 45st. więc jest 84KM. Lukasz17i czy były jakieś problemy z wymianą przepustnicy? czy musi byc ona z całym osprzętem, czy wystarczy goły element? Z góry dzięki za pomoc! Pozdrawiam!
Pomógł: 297 razy Dołączył: 24 Mar 2007 Posty: 1793
Wysłany: Nie Maj 31, 2009 15:17
Kuba napisał/a:
czy były jakieś problemy z wymianą przepustnicy?
cala wymiana polega na odhaczeniu linki gazy, odpieciu przewodu ktory idzie od filtra powietrza, odpieciu kostki od TPS i odkreceniu 4 srubek wiec zadnej filozofii nie ma
Kuba napisał/a:
czy musi byc ona z całym osprzętem, czy wystarczy goły element?
jedyny osprzet to czujnik TPS. Jesli jestes swego pewny to mozna kupic bez, ale z tego co widze to sprzedaja w komplecie.
OK! Dzięki dobry człowieku!!!!!!!!! To jeszcze zapytam, czy musi być przepustnica od R25, czy może da rade od 214si?? Bo zauważyłem że wiecej jest tych starszych i sa tansze. A powiedz robiłeś to w 1.4 84KM i była faktycznie różnica zauważalna? I czy nic złego sie nie działo?
Ok, to rozumiem, że aluminium jest trwalsza. Obecnie mam chyba plastik jakiś. To jak będę kupował to jedynie ważne żeby się otwierała do 90st. , no i żeby ten czujnik TPS był. Dzięki wszystkim za pomoc!!!!! zouza a Ty też miałaś przygodę z przepustnicą?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum