A wiec takie coś mi się stało przy lince od gazu, pękła mi ta gumowa nakładka co jest kolo pedału gazu. I teraz mam luz na lince od gazu i strasznie nisko mi pedał gazu dopiero bierze Tak jak widać na zdjęciu tutaj:
Mozna jakoś to naprawić bez wymiany całej linki
matlacz,
Pasowała ta linka z Tomateam czy byleś w zakładzie z dorobieniem
Drugie pytanie ot takie gdzie dostać ta uszczelkę co się montuje miedzy komorom silnika a linki gazu. Na zdjęciu na czerwono jest. Bo nie zauważyłem jak wykręcałem linkę gazu i mi gdzieś zginęła i mam teraz o proc luzu na pedale gazu jeszcze wibracje niezłe
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
matlacz,
Pasowała ta linka z Tomateam czy byleś w zakładzie z dorobieniem
Niestety nie byłem
U mnie w mieście niema takiego czegoś muszę poszukać gdzieś w okolicy ale nigdy nie trafiłem na taki zakład.
[ Dodano: Pią Mar 27, 2009 15:21 ]
No i mam problem. Linka do 86 KM u tomiego kosztuje strasznie duzo. Niemam w okolicy warsztatu dorabiającego linki gazu.
Ile ta linka kosztuje u Tomiego, bo ja właśnie potrzebuje nowej bo mi wisi dosłownie na dwóch drutach tylko jeszcze. Przez to ze ta guma sie urwała gdzie mi linka zaczęła trzeć i sie przetarła ze ledwo co sie trzyma jeszcze.
[ Dodano: Pon Maj 11, 2009 02:22 ] matlacz, A ty jak tam zrobiłeś coś z ta linka lub masz już nowa
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Remi55, po prostu zadzwoń do Tomiego ....
na stronie jest taka:
http://www.tomateam.pl/sk...m_dzial=&c=1177
ale na 99% to jest ta krótka używana w SDi i iDT ... w SD jest dłuższa do pompy bezpośrednio ...
Ta linka nie pasuje. Dzwoniłem do tomiego i linkę od gazu do naszej wersji SD może sprowadzić za 350 zł.
Trochę dużo moja linka trzyma się na z 5 drucikach więc jeszcze trochę wytrzyma a jak będę mieć w najbliższej przyszłości kasę to kupie bo nic innego nie zrobię.
Remi55, Chyba że może zagadać z tomim żeby od razu 2 ściągną może było by coś taniej.
No problem w tym ze moja tylko ja dwóch drucikach wisi i widzę ze cenna u Tomiego jest taka sama jak u Dealer w Wiedniu
tomi mi radził dać do jakiejś firmy co dorabia linki ale na Podkarpaciu nic nie ma blisko Rzeszowa gdzies, i mam już stracha ze nie wrócę do Polski na tej lince wiec tutaj sobie zamówiłem. 92,92€ kosztuje ta zabawa. A tylko przez to ze ta głupia guma pękła mi
matlacz napisał/a:
jak będę mieć w najbliższej przyszłości kasę to kupie bo nic innego nie zrobię
No można by zrobić tak ze wysłać kurierem linkę do jakiegoś takie zakładu co dorabia i żeby odesłali nowa za pobraniem. Jak auto nie jest aż tak bardzo potrzebne Tak właśnie myślałem zrobić jak bym był w Polsce ale nie jestem, a tutaj w Austrii jest jedna taka firma co dorabia ale daleko jak coś od Wiednia
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz Wto Maj 12, 2009 20:07, w całości zmieniany 1 raz
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Wto Maj 12, 2009 20:04
a nie masz u siebie speca od dorabiania linek hamulcowych ?
bo jakbys mial to moze on byc ci dorobil na wzor twojej
No można by zrobić tak ze wysłać kurierem linkę do jakiegoś takie zakładu co dorabia i żeby odesłali nowa za pobraniem. Jak auto nie jest aż tak bardzo potrzebne Tak właśnie myślałem zrobić jak bym był w Polsce ale nie jestem, a tutaj w Austrii jest jedna taka firma co dorabia ale daleko jak coś od Wiednia
Też o tym myślałem. U mnie też niema takiego zakładu. Dzwoniłem do Warszawy do takiego zakładu (tomi polecił) Pan powiedział że niema problemu mam wysłać tą linkę a on jak będzie wiedział ile dokładnie za taką nową to mi zadzwoni wstępnie powiedział 50 zł.
P.S.
A teraz powiem wam co ten Pan od dorabiania linek mi powiedział
Dzwonie i pytam się czy dorabiają linki gazu do samochodów. Na to Pan odpowiedział: "tak"
No to następnie pytam czy dorabiał może kiedyś linkę gazu od Rover-a. Na to Pan bardzo uprzejmie mówi:
Takiej linki to może lepiej szukać w rowerowym
Dopiero po wytłumaczeniu że chodzi mi o markę pan przeprosił i powiedział że mogą dorobić jak wyślę im na wzór starą.
Tak W sumie kosztuje tylko 80,42€ ale dałem sobie żeby mi do domu wysłali od razu.
Wiec dziś dostalem linke i założyłem i było *zonk* Linka za krotka
Po pierwsze ta nowa linka się całkiem rożni od starej:
Nowa:
Stara:
Porównanie końcówek:
Wiec tak: nowa jakiś taki długo kapsel plastikowy gdzie w środku jest jakaś sprężyna oraz nie ma gumowego mocowania kolo pompy
Wiec brakuje mit jakieś 2-3mm żeby pompa wracała na pozycje zerową i żeby było obroty 750 O/min, jest teraz jakieś 900 O/min
problem w tym ze ten gwint, gdzie są te dwie śrubki, jest krótszy do regulacji i jak zakręcę ostatnia śrubką na maxa żeby jak na bliżej szla osłona zewnętrzna linki w kierunku pompy to linka jest naciągnięta a nie ma luzu
Nie wiem co zrobić teraz, próbowałem się jeszcze bawić tym kapslem plastikowym co jest bo jak sie go kreci to sie linka trochę naciąga lub luzuje ale da sie więcej naciągnąć niż poluzować i do kitu to jest.
Ma moze ktoś jakaś rade jak by to zamontować żeby dostać 2-3mm jeszcze dodatkowego luzu
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Odświeżam temat.
Wiem już że linka od diesla 105 KM nie pasuje do diesla 86KM. Niestety cena oryginalnej nowej linki jest straszna.
Teraz pytanie PREMIA czy linka od anglika diesla 86 KM podejdzie do mojego europejskiego?
Sęk w tym że linka od anglika idzie po prawej stronie (siedząc za kierownicą) a w naszych po lewej prawda?
I czy to będzie pasować jak bym wziął od anglika taką linkę? Ma ktoś może taką informacje?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum