dwie śrubki masz na górze, nad zegarami (widać je od spodu), jedną pod włącznikiem przeciwmgielnych , i jedną pod zaślepką po drugiej stronie kierownicy. Wyjmujesz ramkę od zegarów, i pod spodem mas 3 śrubki trzymające zegary (jedna centralnie na górze i dwie po bokach na dole) opuszczasz kierownice, odczepiasz kostki i wyciągasz zegary.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
fearless [Usunięty]
Wysłany: Pon Cze 08, 2009 20:23
sTERYD napisał/a:
dwie śrubki masz na górze, nad zegarami (widać je od spodu), jedną pod włącznikiem przeciwmgielnych , i jedną pod zaślepką po drugiej stronie kierownicy. Wyjmujesz ramkę od zegarów, i pod spodem mas 3 śrubki trzymające zegary (jedna centralnie na górze i dwie po bokach na dole) opuszczasz kierownice, odczepiasz kostki i wyciągasz zegary.
no normalnie książkowo lepiej bym tego nie ujął
Te pierwsze śrubki, masz w górnej części zegarów (deski rozdzielczej). Żeby dostać się do tych śrubek pod "zaślepkami" (jak to ładnie nazwał sTERYD, ) musisz wyciągnąć (najlepiej jakimś narzędziem przypominającym nóż) te "zaślepki" czyli, włącznik od przeciwmgielnych - ten po lewej, i włącznik od no właśnie, od czego u mnie po prawej jest włącznik od webasto, ale podejrzewam że u Ciebie może tam być po prostu "zaślepka" - czyli włączni zaśepki Dale już sobie poradzisz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum