Do diesla można łatwo podłączyć, trzeba dokupić sterowanie do kierownicy, moduł który umieszcza się za schowkiem i podpina go do ECM a także włącznik i oczywiście czujniki pod pedał sprzęgła i hamulca
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pon Cze 22, 2009 15:12
Czarnysg napisał/a:
Jak w tytule. Jak wygląda dokładka tempomatu do R75 bez niego
po pierwsze o jaki silnik Ci chodzi, bo z dieslem nie ma kłopotów ,ale z benzynowym jest duży problem np. potrzebny jest inny układ dolotowy ( przepustnica ), sterowanie i wiele innych rzeczy. Wg. mnie nie opłacalna sprawa.
Witam,
dzisiaj zamontowałem sobie tempomat. Okablowanie miałem w standardzie. Kupiłem moduł i przycisk do konsoli.
Tempomat działa, jednakże mam wrażenie, że nie tak jak powinien.
Przykład:
Jadę 60 km/h, włączam przycisk na panelu (świeci się dioda), naciskam na kierownicy przycisk SET + i brak reakcji. Naciskam więc RES i zaświeca się kontrolka pod wyświetlaczem komputera.
Puszczam gaz i naciskam SET + i auto jedzie samo. Naciskając ponownie SET+ auto przyspiesza o pewną wartość.
Na wyświetlaczu komputera nic się nie pojawia.
Moje pytanie, czy właśnie tak powinien działać tempomat?
Witaj Marcinie, czytałem post na temat toaf i na pierwszej stronie opisywany był problem, że toaf nie zapisywał ustawienia aktywny lub nieaktywny.
Czy jest to rozwiązane?
Przekonałem się już organoleptycznie. Zamontowałem osprzęt od tempomatu, ustawiłem aktywny w Toaf i jest już wszystko ok.
Ostatnim elementem jaki mi pozostał jest wgranie mapy CDT+
Czy mógłbyś mi Marcinie napisać co najpierw zrobić?
Zapisać mapy czy odczytać. Czytałem, że dobrze jest naładować akumulator.
Czy dalej wgrywanie mapy to loteria?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum