wlasnie w ten kolor uderzam jak tylko mi sie wakacje zaczna;) mysle ze do srebrnego by najsluszniej pasowal. Nie jest taki "oczojebny" a po prostu ladny;) z daleka w pochmurne dni moze nawet przypominac rdze wiec na pewno nie bedzie przykuwal wzroku:D
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 09, 2009 00:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Botanix, zgadza się ale widziałem mitshubishi colta na piecioramiennych felgach 16' i do kitu.. za mały beben i za mala tarcza na takie gigantyczne luki między ramionami, jakbym widział jakiegoś 200/25 na ramiennych felgach to bym moze sie zdecydowal : )
Pomógł: 35 razy Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 775 Skąd: Głogów / Leeds w UK
Wysłany: Wto Cze 09, 2009 18:01
Felgi to Rota Subzero 17 cali, oponki toyo 205/40/17 zawieszenie jeszcze standardowe, czekam na dostawę jamexów - 30mm . Na 16 mogą wyglądać koła jako całość z racji niskiej opony ale sama felga jest duuuża i w rzeczywistości robi wrażenie . Roverek zrobił się bardzo drapieżny
mnie sie tam podoba tak jak masz teraz : D no ale pewno z małą gleba bedzie ladniej : D
[ Dodano: Wto Cze 09, 2009 21:02 ]
zapodaj ejszcze jakies fotki bo sam sie przymierzam do 17' a chcilabym na seryjne zawieszenie dac tzn wymienic amoryzatory na te słynne koni z regulacja jakąstam : D
sam sie przymierzam do 17' a chcilabym na seryjne zawieszenie dac tzn wymienic amoryzatory na te słynne koni z regulacja jakąstam : D
mowisz o sportowych żółtych Koni sport, maja regulacje twardosci... mam taki zestaw i powiem ze to najlepszy zestaw na jakim dotąd jezdzilem chociaz przy skreceniu go na tzw. beton i przy felgach 17 cali w polsce nie da sie jezdzic...
chyba właśnie o nich mówię : DD a o co chodzi z ta twardoscia ? ze moge sobie go skrecic i bede mial miekko i bedzie mnie na boki rzucac jakby sie ziemia trzasla? a jak dam na 'beton' to bedzie twardo jak w rowerze co ma 2 kola i nie ma amorów ?
dokladnie tak przy betonie czujesz maly kamyczek na drodze ale za to samochod jest przyklejony zero pochylenia przy ostrych zakretach jedyna granice tworza opony. Przy rozkreceniu powiem ze jest bardziej miekko nic w serii jednak buja jak na morzu
Zolte Koni srednio 250 Euro za os czyli razem z 500
Street Kit (czerwony) ok 350 euro w komplecie ze sprezynami .
Lepiej dolozyc 300 i kupic KW gwintowane w INOXIE cacuszko , raz widzialem uzywke poszla za 350 Euro .
250 euro to okazja ja po dobrych zniżkach w PL kupiłem w tej cenie Wyjściowa w PL to koło 3K. KW niezłe chociaż z własnych doświadczeń polecił bym każdemu koni jakość wykonania i charakterystyka nie zostawia zludzen.
hehe te przewody Goodridge ktore sprzedawales , w Polsce 400 Pln a kupione np w Anglii 230 Pln .
Po prostu taka prawda ze w Europie zachodniej malo kto bawi sie w kombinowanie z uzywanymi czesciami (droga robocizna) tylko kupuje nowe , tak wiec sprzedawcy zarabiaja na ilosci a nie CENIE . Jak to u nas zazwyczaj bywa ....
Z drugiej strony jak juz sie te czesci na zachodzie kupi to lepiej u nas je zamontowac
Za wymiane 2 szpilek w piascie zaplacilem 130 Euro ! w Niemczech
Tak troche glupio pokazywac jeden pomalowany beben ale sesja mnie dopadla i nie mialem czasu zajac sie calym autkiem jednak to mam juz za soba i teraz bede sie bawic w garazu z Erkiem
a wiec tak wyglada bebenek pomalowany za kolor ktory sobie upatrzylem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum