Pomógł: 16 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 114 Skąd: Lubaczów
Wysłany: Sro Cze 10, 2009 11:54
Artur napisał/a:
jedyna , myślę że jeżeli gość sprzedając części zarabia, to byłby szczęśliwy jakby przez podanie jego numeru tutaj na forum wzrosła mu sprzedaż, więc może jednak podasz jego namiary
Artur, przeczytaj wyżej mój post.
Za komplentą odmę z plastikowym wkładem życzy sobie 200 zł + koszt przesyłki. Na allegro właśnie kupiłem za 170 zł. +17 przesyłka.
Podaję namiary na sklep:
"AUTO-CZĘŚCI" S.C.
Artur Bruski & Sławomir Zawada
tel. 052 373-69-81 lub 504-224-004
e-mail allegro_sklep@bmw.bydgoszcz.pl
Ps. cena odmy z wkładem tradycyjnym wynosi tyle samo.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 10, 2009 11:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
sprzedawca, którego mi poleciłeś, życzy sobie za komplet z wkładem plastikowym 200 zł. + koszt przesyłki. Zastanawiam się czy nie kupić na allegro z wkładem klasycznym za 170 zł. lub wymiana samego wkładu
No wiadomo że mogło podrożeć,to było ponad pół roku temu.
Ale i tak jest taniej niż kupując tą część w Roverze.Czy kupić z wkładem za 170,czy z plastikiem za 200?Biorąc pod uwagę że co jakiś czas należy wymienić tę obudowę to brałbym z plastikiem za 200 zł i mam spokój na długi czas.Wybór należy do Ciebie.Ja tak zrobiłem.
[ Dodano: Sro Cze 10, 2009 16:14 ]
Aha,czyli znalazłes z plastikowym filtrem za 170 zł? No to świetnie! Tak więc namiary dla pozostałych zainteresowanych podałeś i są na stronie
taraz się zastanawiam czy warto ją kupić teraz i założyć (5kkm temu wymianiany olej) czy poczekać do następnej wymiany i założyć ją na świeży olej
chyba nie padła odpowiedź na to pytanie a też się nad tym zastanawiam, czy ten filtr odpowietrzania skrzyni korbowej wymienia się wraz z wymianą oleju, czy nie ma to znaczenia?
Pomógł: 74 razy Dołączył: 29 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Opole
Wysłany: Pon Wrz 14, 2009 11:32
To moje zdanie, co nie znaczy rada: jak pluje przez bagnet, to trochę późno może być, bo to znaczy, że ciśnienie jest zbyt duże. W każdym razie w takim przypadku wymiana natychmiastowa. Zanim zacznie wypychać bagnet do góry powinien zacząć dymić, wtedy należy szukać przyczyny dymienia, między innymi ten filtr.
Profilaktycznie - zawsze warto. Jak się prześpi wymianę we właściwym momencie, to naprawa może być kosztowna. Z drugiej strony zapchanie tego filtra nie następuje gwałtownie.
Ponieważ wymiana oleju wychodzi mi co ~1/2 roku, to przy okazji zgrubnie kontrolowany jest stan samochodu i uznałem, że zbyt daleko idąca profilaktyka jest zbędna.
o co chodzi z ta odma,jak sie spytalem w serwisie to spojrzeli na mnie jak na wariata,stwierdzili ze nigdy tego w R75 nie wymieniali,i zadnych problemow z tym zwiazanych nie bylo
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Wto Wrz 22, 2009 21:09
to zapytaj się czy kiedyś pozacierały się im silnik w dieslu , potwierdzam niewiedzę serwisu nawet w niemczech , bo z takich cyców często kupuje pozacierane 75
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
odmą uchodzą sobie gazy z silniczka, które jeśli nie mają gdzie uciec robią coś niedobrego z turbiną Poczytaj temat a się dowiesz czegoś więcej niż to, co Ci napisałem
ale tylko w silnikach rovera(bmw) te filtry wystepuja? bo pytalem wielu i nikt o tym nie slyszal a tym bardziej nie wymienial,od wlascicieli mercedesow po fiata o dieslach oczywiscie mowa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum