Forum Klubu ROVERki.pl :: Porazka tuningu Mg ZR
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Porazka tuningu Mg ZR
Autor Wiadomość
azer 




Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Sob Lip 11, 2009 18:55   

Joa napisał/a:
krzych napisał/a:
Stawianie tych autek w jednym szeregu z wies tunningiem nie przystoi,a chociazby dlatego ze wies tunning robi sie z budzetem kilku stowek,a tutaj same felgi moga dochodzic do kilku tysiecy euro ,nie wspominajac o reszcie.

no z tym sie zgodze.

a co za róznica czy ma dziwny wlot powietrza czy nie pasuące w ogóle felgi za kilka tysięcy. Czy jak coś jest drogie to znaczy że jest fajne i nie 'wieś'? :nie:
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lip 11, 2009 18:55   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
krzych 




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 163
Skąd: Poznan-Irl



Wysłany: Sob Lip 11, 2009 19:16   

azer napisał/a:
co za róznica czy ma dziwny wlot powietrza czy nie pasuące w ogóle felgi za kilka tysięcy. Czy jak coś jest drogie to znaczy że jest fajne i nie 'wieś'?
Rozumiem przez to ,ze producenci samochodow projektujac co rusz to sportowe wersje swoich samochodow robia rowniez wies np.Seat Cupra,audi rs,merc slr itd.Przeciez baza dla tych modeli sa auta seryjne.Tez dokładaja piekne felgi,spojlery,wloty powietrza itp. :lol:
 
 
Joa 




Dołączyła: 03 Lip 2008
Posty: 755
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Lip 11, 2009 19:17   

azer napisał/a:
a co za róznica czy ma dziwny wlot powietrza czy nie pasuące w ogóle felgi za kilka tysięcy. Czy jak coś jest drogie to znaczy że jest fajne i nie 'wieś'?

no nie, nie az tak :)
zgodzilam sie ze stwierdzeniem, ze to kosztuje, a nie, ze jesli kosztuje, to juz nie jest "wsiowe".
 
 
 
azer 




Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Sob Lip 11, 2009 19:40   

krzych, nie no bez przesady, chodziło mi o wloty powietrza w np astrach, który ma tylko wyglądać (typowy wieś), a porównanie do kupowania mega drogich części które również mogą dajć podobny efekt (wieś innego typu, jednak wieś). Do przemyślanych konstrukcji sportowych aut ciężko coś zarzucić.
 
 
 
krzych 




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 163
Skąd: Poznan-Irl



Wysłany: Sob Lip 11, 2009 21:36   

azer napisał/a:
krzych, nie no bez przesady, chodziło mi o wloty powietrza w np astrach, który ma tylko wyglądać (typowy wieś), a porównanie do kupowania mega drogich części które również mogą dajć podobny efekt (wieś innego typu, jednak wieś). Do przemyślanych konstrukcji sportowych aut ciężko coś zarzucić.
Zaczynamy odbiegac od tematu tego postu-napisałem na poczatku ze kilka z tych aut jest niezle zrobione-wybacz ale nie widziałem w tym tamacie zdjec prawdziwego wies tunningu.Pozatym te autka nie sa klepane w garazach,tylko w duzych i znanych firmach tunerskich,ktore maja swoich projektantow i profesionalny sprzet.Zreszta czesc tych ludzi czesto zapraszana jest do pomocy przy tworzeniu concept car,oraz nowych modeli aut seryjnych.Te autka nie tylko wygladaja niezle ale i niezle jezdza.Oczywiscie nie maja pod maska np.silnika 1.4 -sa tam pakowane mocne jednostki napedowe bazujace na turbinach etc,etc-temat jest zbyt obszerny aby opisywac go w kilku zdaniach.Jeszcze jedno pytanie do Ciebie-wyobraz sobie ,ze nigdy nie było Mg Zr a ty jestes uzytkownikiem np.200 -pewnego dnia spotykasz autko mg zr i co powiesz-ale ktos spiepszył 200 i zrobił wies tunning.
 
 
azer 




Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Sob Lip 11, 2009 22:52   

krzych, widzisz i tu jest problem. Dla mnie wiesz tuning to nie tylko auto klepane w stodole/garażu ale również auta stuningowane profesjonalnie ale z przesadą lub bez pomysłu. Słowa wieś nie traktuję dosłownie. Jeżeli te auta sa rzeczywiście demówkami to okej, nie wyjeżdzają na ulicę to niech sobie takie będą, jakoś nie mogę zrozumieć tego typu działań, ale jako że nie mam z tym nic wspólnego to mi to zwisa. Ale jeżeli to są cywilne samochody to rzygać mi się chce na ten smutny widok. Z drugiej strony nic mi do tego, ktoś ma taką pasję to ok, lepiej mieć jakąś niż w ogóle, po prostu wyrażam swoje zdanie normalnego kierowcy, że takie auta są profanacją oryginałów.

Generalnie nie ma co ciągnąc tego tematu, bo nasza różnica zdań wychodzi z różnicy rozumowania pojęć.
 
 
 
krzych 




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 163
Skąd: Poznan-Irl



Wysłany: Sob Lip 11, 2009 23:08   

Ok :ok2:
 
 
Tomaszi 




Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 552
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

Rover 400

Wysłany: Nie Lip 12, 2009 00:11   

azer napisał/a:
jakoś nie mogę zrozumieć tego typu działań
prosta choć pracochłonna reklama firmy. Pokazówka na co ich stać i co można zrobić z autem. :)
_________________
NIE POTRAFISZ PRZECZYTAĆ TEGO TEKSTU, WCIŚNIJ Ctrl +
 
 
 
Thrillco
[Usunięty]






Wysłany: Nie Lip 12, 2009 08:24   

Panikujecie a ja powiem szczerze, ze w porównaniu do tego co można na polskich drogach zobaczyc w wersji "Po Tjuningu" to zyczyłbym sobie, żeby przynajmniej 1/5 była choć w połowie tak wykonczona elegancko jak tge na fotach. A polowa to i tak democary.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Auta Po Tuningu
radomraptile Offtopic 12 Pon Mar 28, 2011 16:46
radomraptile



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink