Świeci się kontrolka ABS, właśnie nie wiem jakie są przyczyny. Pewnie musiałbm pojechać na zdiagnozowanie, ale wcześniej chciałbym się dowiedzieć jakie są scenariusze?:)
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon Lip 13, 2009 10:26
Uszkodzony lub zabrudzony czujnik, uszkodzona koronka, uszkodzone przewody elektryczne lub zabrudzona kostka przy czujniku. Na stronie klubowej jest opis "ręcznej" diagnostyki układu ABS - można spróbować odczytać błędy.
Kolego z prawej strony w słupku pod pułka masz niebieskie złacze diagnostyczne połacz je kawałkiem drucika i zgodnie z opisem z manuala odczytaj bład z kontrolki ABS niemylić z kontrolka MIL . Tak jak ci kolega wczesniej napisał ściagnij manuala polskiego od ACORD CC7 ze strony klubu hondy i po kłopocie cała diagnostyka za darmo.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Kolego z prawej strony w słupku pod pułka masz niebieskie złacze diagnostyczne połacz je kawałkiem drucika i zgodnie z opisem z manuala odczytaj bład z kontrolki ABS niemylić z kontrolka MIL . Tak jak ci kolega wczesniej napisał ściagnij manuala polskiego od ACORD CC7 ze strony klubu hondy i po kłopocie cała diagnostyka za darmo.
Pracy naprawde niewiele.
_________________ www.w-mp3.pl Nie trąb, robię co mogę
JACKMOTORS,
Nie dało by rady przesłać na maila?
Nie chcę się rejestrować, pobrać jeden plik i wisieć tam jako duch...
Sam prowadzę Forum i wiem, co znaczą takie "duchy"...
jeszcze jedna może być przyczyna wlanięta pompa/akumulator od ABS'u, u nas rozszczelnił się akumulator od abs (tak mechanik powiedział) i kupiliśmy cał apompe z akumulatorem i było git używka za 200zł chyba
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Odświeżam temat obecnie mój problem polega na tym, iż ABS włącza się automatycznie kiedy samochód zwalnia czyli przy predkościach rzędy 10 -15 km/h. Generlanie chciałbym go kompletnie wyłączyć, czy ktoś wie gdzie znajduje się zasilanie?
Na 90% obstawiałbym poluzowany czujnik przy jednym z kół - w R800 2 razy miałem takie objawy.
Przeprowadź procedurę odczytu błędów to dowiesz się przy którym.
Żeby wyłączyć ABS musisz wyciągnąć bezpiecznik - opis na klapce od bezpieczników.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum