Jesli chodzi o klimę, to przy wyjmowaniu silnika nie obejdzie się, bez rozszczelnienia klimatyzacji (silnik wyjmujesz razem ze sprężarką) Najlepiej przed demontazem podjechać do klimaludków, żeby ściagnęli czynnik z układu - jeśli jest taka mozliwość oczywiście. Co do skrzyni, to myślę, że najłatwiej jest wyjać jest cały zespół napędowy (silnik + skrzynia), później wymienić silnik na zewnątrz auta i znowu w całości wstawić do samochodu. Zresztą, obawiam sie, ze jest za mało miejsca, zeby wysunąć sam silnik nie ruszając skrrzyni.
półośki ze skrzyni wychodzą gładko podważasz z dwóch stron i już, one są zabezpieczone tylko takim pierścieniem sprężynujacym. Wczesniej oczywiście trzeba rozpiąć sworznie od kół, żeby było pole manewrów tymi półosiami no i olej ze skrzyni biegów spuścić, bo wyleje się przez wyjścia półosi. Silnik ze skrzynią wyjdzie dołem, górą raczej się nie zmieści (przynajmniej w R200).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum