W sumie zauważyłem że ośka w jednym miejscu styka się z podwoziem dosłownie na grubość włosa i w tym miejscu jest lekko oczyszczona z brudu (żeby nie pisać zdarta)
Co może być nie tak?????????'
Ktoś pomoże coś zasugeruje???
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ja w kanciaku mam równo, a przód jest identyczny. Geometria i zbieżność sprawdzana? Gdzieś słyszałem, że nawet przy niewielkim uderzeniu w kanciakach cofają się koła...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Gdzieś słyszałem, że nawet przy niewielkim uderzeniu w kanciakach cofają się koła...
i w kanciakach i w okrąglakach i w R600 ... powodem jest zamocowanie drążków reakcyjnych do przedniej belki ... więc przy nawet niewielkim uderzeniu przedniej belki powoduje cofnięcie koła.
Cytat:
Co może być nie tak?????????
są dwie opcje .... albo masz przestawione mocowanie wahacza (tzw "sanki" przedniego zawieszenia są krzywe), albo problem jest z tą belką z przodu i/lub wywalonymi gumami na drążkach reakcyjnych. Plus tego rozwiazania jest taki, ze podkładkami można cześciowo ustalić położenie koła
A koszt takiej regulacji jak może się kształtować?????
W sumie miesiąc temu bardzo szybko najechałem na wysoki krawężnik aż felge wykrzywilo no ale kobieta mi zajechala droge wlasciwie poszla na czolowe i nie mialem wyjscia... a nie zwracałem nigdy uwagi na położenie kół
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
A koszt takiej regulacji jak może się kształtować?????
bez obejrzenia zawiechy trudno cokolwiek powiedzieć
Vesper416 napisał/a:
W sumie miesiąc temu bardzo szybko najechałem na wysoki krawężnik aż felge wykrzywilo no ale kobieta mi zajechala droge wlasciwie poszla na czolowe i nie mialem wyjscia...
Lewe koło od strony drzwi 4cm od strony zderzaka 11
prawe koło od strony drzwi 5cm od strony zderzaka 10cm
a więc 1cm różnicy wlazłem pod samochód i belka jest na 99% ok te drążki też są proste mam jedynie lekko wykrzywione wahacze oraz bardzo skrzywione łączniki stabilizatora ogólnie na jakiekolwiek gumy spojrze czy to w tuleji czy osłone przegubu to jak dla ,mnie każda do wymiany (ale ja lubie wymieniac ....)
Czy jak pojade na geometrie to powiedzą mi co jest nie tak?????
czy do pseudo mechanika mam jechać????
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ale koła powinny być ustawione centralnie w nadkolu więc pewnie obie strony będziesz miał do regulacji/wymiany elementów ... pełna geometria powie Ci wszystko o ustawieniu kół Najlepiej pojechać do szpeca od zawieszeń, który nie tylko zmierzy ale też będzie na tyle kumaty, żeby wszystko od razu wyregulować
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum