Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 600] Owiewki
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 600] Owiewki
Autor Wiadomość
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Sob Wrz 05, 2009 21:30   [R 600] Owiewki

Przyszły w piątek, w piątek zamontowałem, dziś zrobiłem jakieś 80km i wrażenia takie:
Padało, więc podczas jazdy wszystkie 4 okna mogły być uchylone, podczas postoju też. Podczas jazdy pęd powietrza kieruje wodę z przedniej szyby na bok i boczne okna są suche. Widoczności nie zasłaniają na tyle, aby to przeszkadzało. Dostęp do lusterek OK. Montaż bezproblemowy i szybki. Wygląd? Sam niech każdy oceni. Mi się podobają :smile:
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Wrz 05, 2009 21:30   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
staf 




Pomógł: 241 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1758
Skąd: Ludwikowo/k.Płocka

Rover 75

Wysłany: Sob Wrz 05, 2009 21:34   

Mayson, Też mam owiewki mimo krytycznych komentarzy kupiłem i zaryzykowałem.Jest tak jak piszesz. Nie widze nic co mogłoby być na NIE.
Jutro zrobię fotki i pokaże. :/
_________________
www.w-mp3.pl
Nie trąb, robię co mogę :papieros:
 
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Sob Wrz 05, 2009 21:41   

staf napisał/a:
mimo krytycznych komentarzy kupiłem i zaryzykowałem

Kto krytykował? :evil: :razz: Tak serio, to też nie widzę minusów. No może to, że trzeba to dokupić i wydać kasę :wink:
staf napisał/a:
Jutro zrobię fotki i pokaże

Wal! Z chęcią zobaczę jak to wygląda na 75-ce :smile:
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
funfel 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 323
Skąd: eeyy



Wysłany: Sob Wrz 05, 2009 21:52   

Mayson, jednak zostane przy owiewkach tylko z przodu, z tylu nie widze zadnego praktycznego zastosowania :???: Chyba tylko estetyka.. ale to juz kwestia gustu.
P.S. z tylu wystaje Ci troche taśmy dwustronnej, takie szare ? ;)
_________________
dozwolona ilość znaków: 255
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Sob Wrz 05, 2009 21:58   

funfel napisał/a:
z tylu nie widze zadnego praktycznego zastosowania Chyba tylko estetyka

Nie tylko :razz: Jak stoję na parkingu i czekam na żonę; otwieram wszystkie okna. Jak jadę otwieram tylne - wtedy mam przewiew, a nie szumi mi nad uchem :wink:
funfel napisał/a:
z tylu wystaje Ci troche taśmy dwustronnej,

Iii tam... a Eli Zapendowskiej wystają oczy - takie życie :razz:
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
funfel 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 323
Skąd: eeyy



Wysłany: Sob Wrz 05, 2009 22:01   

Mayson, Ty mi powiedz, gdzie ja dostane zarowke od przelacznikow szyb elektrycznych.. mozna to dostac w samochodowym? bo jakas taka dziwna ona jest
_________________
dozwolona ilość znaków: 255
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Sob Wrz 05, 2009 22:05   

Bardziej w elektrycznym - ja szukałem w samochodowych i mieli tylko do VW/opel itp. - jak zwykle. Dostałem w elektrycznym ale bez cokołów, dlatego ich nie wyrzuć przypadkiem :!:
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
funfel 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 323
Skąd: eeyy



Wysłany: Sob Wrz 05, 2009 22:09   

a do podswietlenia pokręteł nawiewów sa takie same? czy juz inne ?
sorry za OT;]
_________________
dozwolona ilość znaków: 255
 
 
Deamian 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 477
Skąd: Józefów k/Łukowa

Rover 600

Wysłany: Sob Wrz 05, 2009 22:43   

Do przełączników szyb i oświetlenia przełączników obiegu i klimy. Oznaczenie R3
http://moto.allegro.pl/it...czniki_itp.html

Do oświetlenia pokręteł nawiewów 2x T5
http://moto.allegro.pl/it..._zastosown.html

Co do owiewek to nawet ładnie wyglądają :smile: Nawet te z tyłu. :ok:
_________________
Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony. ;)
 
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Nie Wrz 06, 2009 08:52   

funfel, zapraszam do mego tematu http://forum.roverki.eu/v...der=asc&start=0 i zaczynaj działania z diodami 3mm , gdzieś na angielskim forum widziałem jak koleś przerabia wszystkie podświetlane guziczki na diody w R600.

Mayson, wracając go głównego tematu, to bardzo ładnie to wygląda, mój ojciec ma takie na przodzie w Nissanie i też mu się to sprawdza od lat bez żadnych problemów, na pewno będziesz z tego zadowolony :wink:
 
 
 
staf 




Pomógł: 241 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1758
Skąd: Ludwikowo/k.Płocka

Rover 75

Wysłany: Nie Wrz 06, 2009 09:11   

Mayson, Nie jestem zawodowym fotografem. Zrobiłem jak umiałem. R75 wygląda tak:
_________________
www.w-mp3.pl
Nie trąb, robię co mogę :papieros:
 
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Nie Wrz 06, 2009 20:18   

staf napisał/a:
Zrobiłem jak umiałem

Jak większość z nas :wink: Na 75-ce też dobrze wyglądają :ok:

BTW - czy ma ktoś pojęcie (może być zielone) do czego służą te dwa dinksy zaznaczone strzałkami na zdjęciu :?:
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
staf 




Pomógł: 241 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1758
Skąd: Ludwikowo/k.Płocka

Rover 75

Wysłany: Nie Wrz 06, 2009 20:44   

Mayson, Słabe bo słabe ale mam (zielone pojęcie). Jednak nie wiem na :grin: jaki czort to CUŚ
_________________
www.w-mp3.pl
Nie trąb, robię co mogę :papieros:
 
 
 
PopaY 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 986
Skąd: ..: R-M :..



Wysłany: Nie Wrz 06, 2009 20:57   

To element designu. Wszystko zależy od firmy. Większość robi gładkie, ale są firmy, które próbują nieco odmienić prostotę owiewek i dodają im jakiś element typu wycięcie, wcięcie, zaokrąglenie czy temu podobny szczegół. Niektóre firmy również stosują tzw. "zczepce" montażowe by spiąć owiewkę czymś w rodzaju spinkek do krawędzi drzwi, to też może być to choć w przypadku "R" to raczej zwykły element stylistyczny.
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Nie Wrz 06, 2009 21:09   

Chyba jedynym ich celem jest ewentualne nakierowanie szyby we właściwe miejsce gdyby nagle wyleciała z prowadnic. Dyskusji już kilka było na ten temat, ale nic lepszego chyba nie wymyślono ;) .
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Wrz 06, 2009 21:14   

thef napisał/a:
Chyba jedynym ich celem jest ewentualne nakierowanie szyby we właściwe miejsce gdyby nagle wyleciała z prowadnic

potwierdzam :ok: ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
PopaY 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 986
Skąd: ..: R-M :..



Wysłany: Nie Wrz 06, 2009 21:19   

No nie wiem. Na oko widać, że te elementy nie mają nic wspólnego z prowadnicami. Najlepiej napisać maila do firmy produkujące te owiewki i zapytać. Kiedyś rozmawiałem z gościem ze sklepu z akcesoriami do aut i powiedział mi to co napisałem wyżej. Miałem owiewki w dwóch autach, w jednym były zupełnie proste, a w jednym podobne to tych z R600 choć ten element nie był aż tak widoczny. Pamietam, że z prowadnicami do szyb miało tyle wspólnego co "R" z ferrari :P
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Nie Wrz 06, 2009 21:25   

thef napisał/a:
Chyba jedynym ich celem jest ewentualne nakierowanie szyby we właściwe miejsce gdyby nagle wyleciała z prowadnic

Tak podejrzewałem... Ale jeśli naprawdę ma to na celu, to idiotyzm - np. tylna szyba tuż po opuszczeniu oddala się od tego dinksa, to nie wiem jak miałby on ją przytrzymać; chyba że zamkniętą, a jak ma wypaść zamknięta...? No ale to pewnie nie pierwszy i nie ostatni idiotyczny wynalazek konstruktorów :wink: Napewno ten dinks jest odpowiedzialny za dużą część szumów przy oknach :mad:
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Wrz 06, 2009 21:26   

Na oko to chłop w szpitalu nogi wyciągnął ;) ... a owiewka ma to przetłoczenie właśnie po to, zeby się wpasowac w fabryczne wyposażenie auta. Pozatym ... ten "dzyndzel" to kiepski element stylistyczny moim zdaniem i gdyby nei był potrzen=bny to by go tam nie było ;)

[ Dodano: Nie Wrz 06, 2009 22:28 ]
Mayson napisał/a:
tylna szyba tuż po opuszczeniu oddala się od tego dinksa, to nie wiem jak miałby on ją przytrzymać; chyba że zamkniętą

ale to nie o to chodzi .... chodzi o to, że gdyby szyba przy zamykaniu się jakoś wykrzywiała wypadała to wtedy ten "dinks" ją nakieruje w prowadnicę ... i tylko po to tam jest :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Nie Wrz 06, 2009 21:28   

PopaY napisał/a:
Najlepiej napisać maila do firmy produkujące te owiewki i zapytać

Ale ten "dinks" jest częścią drzwi samochodu, nie owiewki. Owiewka ma tylko przetłoczenie, aby on się zmieścił.
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75 2.0CDT 04r] Owiewki.
staf Tuning wizualny 6 Nie Maj 31, 2009 09:13
namiko



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink