barszczyk, w poznaniu też mamy ludzi z T4, ale czy Przemo wgrywa mapy to nie weim.
tu masz namiary: http://www.roverki.pl/gar...OVER_LAND_ROVER
za to w Nowym Mieście nad Wartą (50km za Poznaniem) kolega PHJOWI wgrywa na pewno http://www.roverki.pl/gar...H_JOWI_(serwis)
jak byś się dowiadywał o możliwość i ceny to umieść taką informację tutaj proszę.
Dzięki za info, faktycznie lepiej jechać 50km niż 300km
Jak dzwonie do PHJOWI to odzywa się miła pani "Przepraszamy, ale nie możemy zrealizować tego połączenia..." będę próbował jutro, jak tylko się dowiem to dam znać!
pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Wto Wrz 08, 2009 15:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
English Cars - Mariusz Stanisławski Popularny
Opis: Serwis specjalizujący się w samochodach marki Rover, MG, LandRover. Możliwość podłączenia pod komputer T4.
Adres: ul. Piaskowa 3, Zielonki k/Stare Babice
Telefon, faks: 0508353669
Adres e-mail: mariusz418@vp.pl
URL do strony firmowej: http://forum.roverki.eu/p...wprofile&u=2277
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Pią Wrz 11, 2009 09:12
żeby zrobić tuning silników idt nie wystraczy wkopać mu mapy ze standartowym oprogramoowanie bo to nic nie da. , Po to rover wypuścił tak zwany xpower tuning cd aby zwiększy moc z 100 do 115 km . nORMALNIE SAMO WGRANIE NIC NIEDA , jest możliwość zmiany ale to trzeba pozmieniać kody ZCS pojazdu .
[ Dodano: Pią Wrz 11, 2009 09:14 ]
jeśli była by taka możliwość to już dawno bym na tym robił szmal
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
No, ale czym tak naprawde różni się silnik z R45 2.0iDT przed liftem i po lifcie?!
silniki są identyczne tak?
to jak inżynierowie otrzymali 113BHP? z tego samego silnika? chyba inne oprogramowanie i to wystarczy
Pomógł: 44 razy Dołączył: 13 Sie 2009 Posty: 986 Skąd: ..: R-M :..
Wysłany: Pią Wrz 11, 2009 14:18
Jestem ciekawy takiej małej konfrontacji między PHJOWI, a mariusz418. Najchętniej to bym zobaczył racje jednego i drugiego, bo skoro jednak jest jakieś "ale" i PHJOWI twierdzi, że 150zł pójdzie w błoto to chcę zobaczyć odpowiedź na ten tekst Mariusza... No i też osób, które skorzystały już z nowej mapy wgrywanej przez Mariusza.
xpower upgrade - to zmiana tylko 2ch z 4rech liczb kodu ZCS.
z czego 3 liczby są kodem z czwarta jest generowana z tych trzech, jako suma kontrolna. Tyle sie dowiedziałem...
"...petrol 84 to 103. diesel 101 to 115. earlier rover 75 diesels up to xpower spec. and yes t4 can do all of this. i can offer this service in the south wales area."
Czyli pakiet Xpower dotyczy tylko R75
upgrade mocy w r200/25 400/45 zmienia się przez kod ZCS, czyli w ecu już jest ta opcja wystarczy ją włączyć tak rozumuję...
Ostatnio zmieniony przez barszczyk Pią Wrz 11, 2009 15:05, w całości zmieniany 1 raz
xpower upgrade - to zmiana tylko 2ch z 4rech liczb kodu ZCS.
z czego 3 liczby są kodem z czwarta jest generowana z tych trzech, jako suma kontrolna. Tyle sie dowiedziałem...
TAK i tu się zgadza ale złe wygenerowanie kodu ZCS kończy się dużym problemem.
Wiem coś w tym temacie bo miałem zr diesla i byłem sprawdzić na hamowni sama wymiana softu w tym wypadku nic nie dała , z zmieniać ZCS nie chciałem bo to dopoiero raczkujący temat tak się składa że utrzymuję kontakt z tym klientem Keith Alexander w tej sprawie trzeba go dopracować aby używać tych kodów.
[ Dodano: Pią Wrz 11, 2009 15:08 ]
płyta xpower też jest dla modeli 25 i 45 .
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Ja mam pytanko małe: czy ktoś już zmieniał mapę u Mariusza?
swego miałem krótką dyskusję z kolegą który wgrał u Mariusza, zdaje się na ogólnopolskim zlocie. Prawie miesiąc go nie było na forum więc nie będe pisał kto to. A odpisał mi tak
Cytat:
Ciezko powiedziec - poniewaz Diesel'a mam od niedawna a mapy wgralem niedlugo po tym jak nim jezdzilem jednak w opinii ludzi ktorzy jezdzili juz Diesel'ami zbiera sie troche lepiej i szczegolnie na biegach od 3-5. 1 i 2 sie troche skrocila - jesli chodzi o spalanie to raczej to sie nie zmienilo tak bardzo jakies 0,3-0,5 litra wiecej ale to moze byc takze spowodowane tym ze caly czas poznaje to auto i sprawdzam rozne techniki jazdy.
Na trasie raczej spala tyle samo.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum