Czytałeś opinię o tarczach mikoda zanim je kupiłeś?
P.S Miał ktoś styczność z tarczami ZIMMERMANN SPORT? Myślałem też nad EBC TurboGroove ale te już "trochę" droższe i nie wiem czy jakość adekwatna do ceny...
EDIT: ooo dobryziom mnie uprzedził z mikodą....
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Czytałem opinie o wszystkich tarczach i klockach... nie tylko na forum Roverkowym i nie musicie mi mówić, że Mikody się gną bo EBC też się gną i ZIMMERMANY też, a BREMBO MAX to już wogóle się gną, TAROXY to kosmos cenowy, BREMBO ORO też kosmos, tarcze ATE też polecane i zachwalane ale dużo negatywnych opini, ja zrobiłem dwa telefony do Mariusza i do Tomiego o opinie. Potem kupiłem, Klocki TRW (LUK) miałem Ferodo i kurzyły się jak bym papierem ściernym albo toaletowym hamował , Płyn DOT 5.1 facet w sklepie mówił, że 4 starczy ale jak szaleć to szaleć
Ale z tym gięciem to w sumie która tarcza nacinana i nawiercana się nie pognie jak nacinanie i rowkowanie osłabia powierzchnię stali? nie mam porche czy mitasubishi aby w ceramikę ładować pieniędzy
Biorąc pod uwagę współczynnik cena/jakość to chyba będzie dobrze, Mikoda 300 zł kpl, EBC 380 za sztukę, a do EBC by było szkoda zakładać zwykłe klocki Greeny też kosztują troche więcej a Redy to nie wiem czy warto do tak lekkiego samochodu
EBC sie gna to prawda ale glownie seria turbo, zwykle lite to nawet pozadna tarcza. Zimmerman sie gnie? pierwszy raz slysze to ze pojawiaja sie lekkie peknienia przy ekstremalnej jezdzie na torze to slyszalelm a nawet widzialem chociaz u mnie nic takiego nie zauwazylem. Wiesz montaz seryjny do Porsche i najdrozszych wersji mercedesa oraz bmw m power mowi sam za siebie o jakosc produktu Brembo MAX nie ma zdania, ORO nie do zakatowania a dotego starcza na dlugo wiec cena nie powinna przerazac... TArox dobry ale nijak cenowo. Dobrze cenowo wychodzi TRW byly Lucas chociaz wylaczioe do jazdy cywilnej nie lubu ciaglego dlugiego hamowania. Chociaz lepiej i niewiele drozej dac Ferodo Premier do tego zestawu bo nie zeszklisz klocka, napisales ze bardzo pyli. To prawda ale albo chcesz skutecznie hamowac albo nie... dobre klocki zawsze pyla piszcza ale cos za cos
Troche nie rozumiem jak wiesz ze sie pognie ta mikoda to po co kupiles dla szpanu?
Dołączył: 24 Lis 2009 Posty: 21 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: Sob Wrz 18, 2010 21:14
witam @ll szybkie mam pytanie bo tu o tarczach i klockach mam rover 200 1.4 16V 99r 5 d i z przodu tarcze zwykle z tylu beben a teraz pytanie czy moge do przodu w orginalny zacisk zamontowac tarcze wentylowana? do tego modelu czy musze zmieniac zacisk? nie znam sie na tym dla tego pytam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum