Wysłany: Czw Paź 01, 2009 14:01 [R220TDI 98r] Prosze o porady.chłodnica i wentylator.
Witam wszystkich.
Prosze o pare porad:)
1. Wskaznik temperatury zle mi wskazuje( praktycznie nie rusza sie z miejsca nawet po 60 km dynamicznej jazdy, ponoc czujnik jest zły? Gdzie go mozna znalesc w aucie? a moze to wina ze zamiast płynu do chłodnicy mam zwykła wode?( miałem problem z wyciekiem i lałem wode
2.Strasznie duzo mi pali? Co moze byc przyczyna?
Prosze o wasze sugestie. Co moze byc przyczyna.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez latinoo22 Czw Paź 01, 2009 17:16, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Paź 01, 2009 14:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Na pełnym baku robie ok 750 km? Czy to normalne???
A jezeli chodzi o ten czujnik to albo jest popsuty lub jest cos innego bo strasznie wolno pokazuje temperature po ok 20min chodzenia zaczyna unosic sie wskazówka.
Jeszcze jedno pytanie. Nie działa mi ogrzewanie na 1 poziomie. Czemu i jak to naprawic???
To bardzo normalne niezły wynik jak 750km na jednym baku Masz jakies 6l/100km spalanie
Co do czujnika to zobacz czy kabelek jest nie przerwany bo to może być przyczynna. Nowy czujnik kosztuje ok 50zl. A jak piszesz ze tobie nie działa ogrzewanie to pewno termostat sie popsuł. chyba ze chodzi tobie ze nie działa wentylator na 1. pozycji? bo w tedy sie tobie rezystor spalił w wentylatorze.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
co to znaczy pełny bak .... czy tankowany do odbicia czy pod korek ... Pozatym po prostu zmierz porządnie spalanie .... zalej POD KOREK ... wyjeździj do rezerwy i znowu zalej pod korek ... później ilość wlanego paliwa pomnóż x100 i podziel przez liczbę przejechanych kilometrów najlepiej kilka razy tak zmierz i wtedy będziesz miał rzetelne dane o spalaniu
PS. ... mój też dużo pali .... jakieś 1500 litrów ....... rocznie
a jak jest u waz z wskaznikem temperatury??? U mnie po ok 20 kilometrach zaczyna drgac a po ok 50km pokazuje min. Dodam ze z dmuchawy leci ciepłe(gorace powietrze). Czujnik uszkodzony czy cos innego???
Mam takie pytanie czy podczas jazdy w gorący dzień będzie słychac chodzący wentylator chłodnicy czy nie w dieslu rzecz jasna.???
podczas jazdy się nie włączy najwyżej podczas stania w korku ale też i nie musi
w naszych dieslach układ chłodzenia bardzo rzadko korzysta z pomocy wentylatora,licząc od początku roku to może ze dwa razy mi się włączył wentyl ale to naprawdę długo stałem i silnik chodził na wolnych obrotach a temperatura cały czas w połowie skali
Raz mi się zdarzyło że podczas stania w korku prawie godzine lekko się zagotował nie mocno ale troche pary było i w marcu tego roku wymieniałem płyn chłodniczy tylko że po głębszych oględzinach dojrzałem urwany kabel który mógł być przypadkiem od wentylatora i teraz nie wiem czy dziala czy nie....???
Panowie i panie jak to jest. Jak jest odłaczony czujnik temperatury to podczas odpalania auta( nagrzewanie swiec) kontrolka mi nie gasnie od grzania swiec. Podłaczyłem inny czujnik i dalej nie gasnie. Na moim stary czujniku wszystko jest ok tylko raz temp na 1/2 a raz na 1/10. Czy czujnik moze tak wariowac, czy to moze cos innego????? A czy wadliwe działanie czujnika moze powodowac ze auto wiecej pali????
[ Dodano: Wto Paź 06, 2009 21:03 ]
Prosze o pomoc!!! Nie wiem co robic.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum