Witam mam problem z odpaleniem auta. Wszystko sprawdziłem i diagnoza jest taka układ paliwowy nie podaje paliwa na wtryski.
Wymieniłem filtr paliwa i nic sprawdziłem przewody i są drożne. Słysze pompke jak pracuje ale nie podaje ona paliwa!!! co to może być?
Samochód zgasł mi na światłach bo rozładował się akumulator a alternator nie zdazyl podladowac baterii. Od tego czasu mam problem z paliwem. CHyba że jest to zbieg okolicznosci. Bezpieczniki wszystkie ok kable też.
Czy ktoś ściągał bak nie używając kanału jest to w ogóle wykonywalne???
oczywiscie paliwo w baku jest nawet na wszelki wypadek dolalem 5l z karnistra no ale nic to nie dało chyba że wskaźnik mnie robi w .... no ale nie bede z karnistrem 10x razy zapieprzał na BP...
Z której strony jest umiejscowiona pompka paliwa stojąć z tyłu samochodu?????
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Paź 01, 2009 19:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
no to zajefajnie bo samochodu nie odpale... kanału w pobliżu nie mam. Brac lawete i do mechanika to wyjdzie 100x drozej podniose go na 0,5 metra w gore podłoże cegły i spróbuje bo nic innego mi nie pozostało... bak jest mocowany na hakach i opaskach?
[ Dodano: Czw Paź 01, 2009 22:04 ]
a musze mu wszystkie weze i przewody wypiąć?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
przewowdy od pompy na 100% trzeba odpiąć, jak w każdym aucie, sama wymiana pompy nie należy do skomplikowanych, ja w oplu vectrze V6 uwinąłem się z tym całkiem szybko
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Ludzie pomóżcie dziś 3 godziny lezałem pod samochodem w celu demontazu zbiornika paliwa i wyciągnięcia pompy...
Przed całym zabiegiem wlalem jeszcze na wszelki wypadek zeby rozwiac wszystkie watpliwosci 3 karnistry paliwa w sumie 15l paliwa dalej nie podawało...
W koncu udalo sie zdemontowac bak i wyciągnąć pompke.
W domu wyczyscilem filtry byly lekko zabrudzone ale to w zaden sposob nie mialo prawa powodowac przerwy w dostawie paliwa.
Rozebralem cala aparature i sama pompke wsadzilem do naczynia z wodą i pdłaczyłem do wlasnie ładujacego sie akumulatora i co? Pompka sikała jak głupia stojąc dprzy ziemi sikla na sufit a wiec jakies 2,5 m w gore choc bylem pewien ze pompka przy probie ssania na palec prawie wcale nie ciagnie...
W wiec tak pompka dziala przewody paliwowe czyste fitlry nowe a paliwa i tak nie podaje. PO przekreceniu kluczyka na drugą pozycje słysze ze pompka sie zalacza i po chwili sie wylacza > norma. Jak krece na hama rozrusznikiem to slysze ze pompka pracuje...
nie wiem moze jakies przekazniki czy cos ale to bez sensu by bylo bo przeciez pomka pracuje na starcie.... moze ktos ma jakis pomysl jaki kolwiek a moze pomimo tego ze pomka sika to nie ma na tyle sily aby przepchnąć paliwo przez cały układ??????
[ Dodano: Nie Paź 04, 2009 17:49 ]
moze powiedziec ktoś gdzie znajde przekaźniki odpowiedzialne za sterowniem układem paliwowym
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 248 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 1651 Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz
Wysłany: Nie Paź 04, 2009 18:04
to że pompka na luzie podaje wodę nie znaczy że jest sprawna - może mieć małą wydajność pod obciążeniem w układzie
w układzie zasilania paliwem nie ma już innych przekaźników - tylko załączający pompkę , później paliwo podawane jest przez filtr do wtryskiwaczy i tyle
miałem podobną sytuację w poprzednim samochodzie - pompa pracowała, podawała płyny jak była odpięta od układu paliwowego ale po zakupieniu nowej z ciekawości ją rozebrałem i okazało się że prawie 70 % łopatek miała pokruszone i nie wytwarzała odpowiedniego ciśnienia
dla pewności że reszta układu paliwowego jest drożna można w miejscu przyłącza pompki puścić sprężone powietrze a jeszcze lepiej płyn pod ciśnieniem i sprawdzić czy przechodzi do końca
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
no wpuszczałem powietrze z kompresora i podawało je za filtr paliwa.
Co dziwniejsze zlozylem teraz calą pompke uzbroilem w ten plastyk iinne pierdoly i pomka podaje ciecz tylko do momentu az poziom cieczy zejdzie na wysokosc stopki z filtrem. Jak ciecz jest jeszcze tak z 3cm nad tą stopką ale cała obudowa jest ponad poziomem cieczy to pompka pompuje dalej ale juz bez cieczy troche to dziwne bo biorąc pod uwage budowe zbiornika to w tym momencie wychodzi ze musiala by byc minium 1/3 zbiornika zalana ze pompka podala paliwo. Na allegro są nowe zamienniki za 60zł sam wkład pompki więc chyba zamówie bo samochód juz drugi tydzien stoi...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum