Wymieniłem alternator, silnik krokowy ale został jeden problem.
Czasem bardzo rzadko dzieje się tak że silni odpala i obroty są ok a gdy dodam gazu to obroty gdy wrócą do biegu jałowego nie chcą iść do góry. Tzn przy próbie dodania gazu obroty spadają zamiast się zwiększać gdy puszczę gaz wtedy znów wracają na poziom biegu jałowego i od tego momentu nie ma innego wyjścia jak tylko wyłączyć silnik i włączyć jeszcze raz. Wyłączenie i ponowne uruchomienie pomaga i później nie ma problemu.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Paź 07, 2009 17:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dzisiaj całkiem coś dziwnego się stało Zapalił i jechał a po chwili zgasł po kilku próbach udało się uruchomić ale co dziwne znikł dźwiek który był zawsze przy przekręcaniu stacyjki. Nie wiem co to było ale pojawiał się po przekręceniu na 1 bez uruchomienia i znikał teraz nie ma go wcale a pojawił się bardzo krótki grzechot czy jak to nazwać przy uruchamianiu silnika.
znikł dźwiek który był zawsze przy przekręcaniu stacyjki.
Ten dzwięk to pompa paliwa i powinno byc tak jak miales do tej pory - takie cichy szum/buczenie. Jeśli zaczął pojawiać się grzechot to może warto jednak sprawdzić pompę?
Tu musza sie wieksze glowy ode mnie wypowiedziec. Najprosciej chyba odlaczyc przewody paliwowe i zobaczyc czy pompa pompuje paliwo przy probie krecenia. Ale niech inni sie wypowiedza, zeby nie bylo
ten dźwięk grzechotania dobiega z tyłu spod siedzenie?
bo tam jest umiejscowiona pompa, po przekręceniu kluczyka
powinna cały czas równomiernie bzyczeć.
jak po przekręceniu nie ma stamtąd dźwięku tzn. że albo pompa padła
albo prąd do niej nie dochodzi (można bezpośrednio poprowadzić odpowiedni prąd,
tylko nie pamiętam jakie tam napięcie i sprawdzić)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum