Pomógł: 12 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 157 Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: Pią Paź 30, 2009 09:25
dzięki za pomoc
[ Dodano: Pią Paź 30, 2009 09:25 ]
Zakupiłem takie felgi :(VW,SKODA,SEAT, 6Jx15 H2 ET38 5x100 ŚREDNICA PIASTY 57mm) i potencjalnych nabywców informuję, że pasują bardzo dobrze do R 75.
Oryginalne felgi do R75 są o wiele droższe i napewno zakup takich felg to oszczędność.
Więc można to wykorzystać jako sprawdzony zamiennik.
Mam okazje kupic stalowki od vw bora 15'' ET-38 ale otwor centrujacy 57.W R75 jest 56,przymierzalem jest luz.Czy to nie przeszkadza ,czy raczej szukac cos innego.Czy ktos na takich moze jezdzi.Pierscienia nie da sie zrobic,wiec felga bedzie sie trzymac tylko na szpilkach,a powinna rowniez na piascie
oryginalne 15 maja et 45 a te co chce kupic maja et 40 wiec sie schowaja czy wysuna?
rovera ma otwor centrujacy 56,1 a tamte 57,1 wiec podejda rozumiem?
nie umie ci powiedziec. Ale otwor centrujacy moim zdaniem powinien byc taki sam jak piasta,nie wiekrzy bo felga bedzie sie trzymac tylko na szpilkach a powinna wlasnie na piascie.Tak mysle,ale moze sie myle,sam szukam podpowiedzi.
Jak sie nie da? kupujesz pirscienie 57.1-56.1 są na alledrogo.Ja mam felgi od audi A3 ale 16"
o ile sie nie mylę będziesz musiał miec inne śruby do kół bo rover ma stożkowe a niektóre felgi vw mają śruby z łbem kulistym.
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Wto Lis 29, 2011 08:40
Niedawno na Allegro widziałem pierścienie do stalówek-trochę mają inny kształt i z tego co pamiętam to był taki właśnie rozmiar. Ja na szczęście nie potrzebowałem,a i szpilki pasowały.
Kiedyś jechałem z kolegą który zaoszczędził na pierścieniach i przy 90 na godz. miał problem z utrzymaniem kierownicy.Z tego wniosek,że same śruby nie wyśrodkują felgi.
Jak pisałem, mam u siebie felgi od VW z otworem 57,1
Pierścienie bezwzględnie musisz zastosować.
Mi dotoczyli stalowe pierścienie i wszystko gra. Przejeździłem na nich 2 sezony i nic się nie działo.
Mogę dać namiary na gościa, który dorabia pierścienie cienkościenne.
Śruby do felg VW musisz zmienic na takie z kulistym łbem.
Zaleta tych felg to dostepność i niska cena.
Ostanio skrzywiłem jedną, bo wjechałem na duuuży kamień na obwodnicy .
Kupno praktycznie nowej, zdjętej z zapasu trwało jeden dzień a cena 70zł.
Dzieki za konkretna odpowiedz.Jak znajde pierscienie to wezme te fele
Ja mam dokładnie te same felgi i założyłem po "konsultacji ze specjalistamy" i czyszczeniu piast z rdzy (inaczej by nie weszły) zwykłe pierścienie centrujące do alusów z allegro za 20 zł komplet i 2 sezon używam i nie ma problemu, poniżej zamieściłem link do sprzedawcy u którego ja kupiłem pierścienie (na aukcji są zdjęcia plastikowych ale o tym rozmiarze akurat on sprzedaje metalowe po tej samej cenie)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum