Proszę nie patrzeć śmiać się z brudnego silnika mieszkam na osiedlu gdzie znajduje się dużo błota
jakbyś wolniej jeździł to byś miał upaprany sam dół silnika a nie również i górę
osłona pod silnikiem to dobra rzecz ale trzeba ją najpierw mieć
he he niestety mieszkam na osiedlu gdzie niema asfaltu i jest straszne błoto i nie tylko u mnie sa takie efekty brudnego silnika i główkuje się nad tym co może być przyczyną tego szarpania obrotami a może być przyczyna wtryskiwaczy??
_________________ Pozdrawiam was Bardzo serdecznie
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Czw Wrz 03, 2009 18:42
One wyglądać mogą dobrze, ale niestety w okolicach samych kostek przy pompie lubią się uszkodzić wewnątrz izolacji. Niestety trzeba je naprawdę dobrze sprawdzać i rozwinąć całkiem z izolacji, żeby być pewnym. Do tego należy porządnie oczyścić styki kostek sprayem do styków.
Jeżeli obserwujesz też czasami utratę mocy, to trzeba by sprawdzić też czujnik pedału hamulca. Poszukaj tematu o nim na forum.
no dziki ale czy to jest to?? podczas rownej jazdy to czuc jak samochod by sie dusil i nie dostawal odpowiedniej dawki paliwa nie weim czy to cos ma z elektronika wspolnego i z tymi stykami o ktorych byla mowa??
[ Dodano: Pon Lis 09, 2009 20:36 ]
podpowie mi ktos ktora to ta felerna wiazka przewodo do pompy wtryskowej co moze byc przyczyna tego falowania obrotami z gory dziekuje
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum