Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
jak w temacie mam problem z ich wykręceniem macie jakiś sposób jak się do nich dobrać? Kupiłem nowe świece (NGK dp-17) i muszę je jak najszybciej wymienić bo w razie gdyby nie pasowały to w miarę niedługim czasie muszę je oddać.
_________________ Nie gore-tex, a chęć szczera, zrobi z Ciebie globtrotera!
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Gru 19, 2010 22:08, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lis 12, 2009 11:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
nasadką nie dałem rady wykręcić bo świeca jest pod kątem i nasadka się zsuwała, natomiast przegub mi nie wchodził bo przeszkadzał mi przewód od chłodnicy i aluminiowe wężyki od wtrysków. Coś mi się wydaje że trzeba będzie metodą McGyvera dorobić jakiś klucyzk.
_________________ Nie gore-tex, a chęć szczera, zrobi z Ciebie globtrotera!
Legion1349, Jak się tobie zsuwa nasadka Z tego co pamietam jeszcze to wiem ze moja nasadka była trochę za krotka i tylko parę mm łapała głowę świecy ale wystarczyło żeby wykręcić.
Ale to dobrze ze świeca jest pod katem bo inaczej byś tego nie wykręcił moje tez są pod katem.
Przegub jest tylko potrzebny do 1. i 3. świecy a co do alu wężyków wtrysku to trzeba je trochę odgiąć było i na styk mi wszystko weszło.
[ Dodano: Czw Lis 12, 2009 12:53 ]
szosownik napisał/a:
normalnie a jak
Chyba ze więcej miejsca jest w 420
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
ja podobnie jak Remi wykręcałem nasadką przedłużaną i poszło na dwóch bez problemu ... na trzecią nasadka wlazła, ale sama świaca tak zapieczona, ze narazie ją zostawiłem w spokoju .. zmierzyłem i grzeje więc
ha! udało się do 1 świecy użyłem klucza połączenie zwykłego klucza 10 a z drugiej nasadowy, 2ga poszła podobnie z 3ecią był duży problem bo zapieczona mocno była, gwint już trochę ze świecy zdarłem ale w końcu puściła. Porównałem świece które wyjąłem z tymi które montowałem i okazało się że miałem wsadzone te same co montowałem czyli NGK DP17.
_________________ Nie gore-tex, a chęć szczera, zrobi z Ciebie globtrotera!
Ostatnio zmieniony przez Legion1349 Sob Lis 14, 2009 16:04, w całości zmieniany 2 razy
Jednocześnie postanowiłem sprawdzić czy filtr paliwa nie jest znowu zapowietrzony, no i kurcza jest Ale chyba wiem czemu franca się zapowietrza! Wygląda na to że powietrze dostaje się do filtra przez odpowietrznik (słyszałem delikatne syczenie dochodzące z okolic odpowietrznika) wydaje mi się że jest jakaś nieszczelność pod podkładką i śrubą odpowietrzającą. Jak myślicie czy podłożenie tam dodatkowo gumowej podkładki da jakiś efekt?
_________________ Nie gore-tex, a chęć szczera, zrobi z Ciebie globtrotera!
zwykła guma się pod ropa rozpuści Ale spróbuj dokręcić śrubkę na odpowietrzniku, bo normalne to nie jest ze syczy filtr paliwa. Mi tylko syczy jak odkręcę śrubkę i to tylko w tedy jak nowy filtr zakładam.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
dokręciłem ją na maxa tak że ta miedziana podkładka razem ze śrubą się wkręciła. Zobaczę jutro rano jak odpali, a przez całą noc się chyba będę modlił żeby w końcu normalnie palił hehe. Dzięki serdeczne Panowie za pomoc
_________________ Nie gore-tex, a chęć szczera, zrobi z Ciebie globtrotera!
Plan mam taki aby kupić jakąś ropo-odporną uszczelkę, odpowietrzyć dziada i zobaczyć jak będzie, jak by już było wszystko ok to wyrzucam ten badziewny filtr i kupuję nowy.
_________________ Nie gore-tex, a chęć szczera, zrobi z Ciebie globtrotera!
Legion1349 spróbuj dokręcić ten odpowietrznik kluczykiem 10-tką
ja musiałem tak u siebie zrobić bo trafił mi się lipny filtr i śrubokrętem było ciężko go dokręcić
zawsze kupowałem Boscha a za free dostałem JC i nie polecam tego normalnie jakiś szit
[ Dodano: Pon Lis 16, 2009 08:52 ] Legion1349 jeśli mogę ci coś doradzić to sprawdź jeszcze dokręcenie świec żeby nie było tak jak u mnie że dokręciłem do oporu a za 2 dni musiałem dokręcić znowu bo okazało się że wszystkie były luźne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum