Wysłany: Pią Lis 20, 2009 10:32 [Freelander] Ma ktoś może książkę sam naprawiam
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1998
Mam pytanko ma ktoś może książkę LR Freelander 1,8, sam naprawiam albo instrukcje obsługi zeskanowaną i czy może udostępnić, nie mam pojęcia o tym autku na tyle co inni gdyż mam go od niedawna, wcześniej BMW
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Gru 19, 2010 22:09, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lis 20, 2009 10:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tam masz wszystkie płyty, instrukcje, poradniki.
Musisz się tam zarejestrować i wysłać płatnego SMS ale warto bo mam tego masę łącznie z filmami video.
Jak będziesz mieć z czymś problem to pisz.
U mnie 3 rodzinne Freelki są na moim serwisie
Jednego rozebrałem do ostatniej śrubki.
W planach jest zakup 3 drzwiowego z motorkiem 2,5l. i budowanie auta na rajdy szutrowe.
Witam serdecznie na początku chciałbym wszystkich przywitać!!!
Moje pytanie dla niektórych może będzie trywialne, ale nie mogę sobie poradzić z uruchomieniem RAVE. Ściągnąłem go i próbuje go załadować przez daemona ale on go nie może ruszyć .Z resztą w folderze nie ma żadnego pliku ISO. Walczę z tym od wczoraj, ale mizernie mi to wychodzi. jakby ktoś mógł podpowiedzieć jak to ugryźć będę wdzięczny.
pozdrawiam
Na PW masz namiary na mój dysk sieciowy.
Masz tam gotowe katalogi spakowane ZIP.
Mam też instrukcję po Polsku (Najnowsze wydanie wersja dla drukarni, żaden skan)
Zajmuje mało mogę wysłać na e-mail.
Wielkie dzięki za tak szybką odpowiedź.
Właściwie muszę się przyznać ze tego Rave zassałem wczoraj z Twego chomika. Mam tylko problem z jego uruchomieniem. Spróbuję jaszcze raz zassać może się uda .
Jeszcze raz dzięki za odzew i zaufanie
W czym masz problem z autem bo ja z Łodzi jestem.
Mam jutro wolne więc pisz.
Rave są spakowane do zwykłego ZIP pakerem wbudowanym w Windows 7.
Aby odpalić klikasz na ikonę Rave
Przeczytałem uważnie ten post i muszę przyznać jestem pod dużym wrażeniem Twojej wiedzy. Na pewno zastosuję się do tych uwag. Martwi mnie tylko jedno. Piszesz że jeżeli autko pracuje cicho i nie ma wibracji wymiana samej gumy pomoże. no ja właśnie ostatnio zauważyłem takie wibracje-pulsacje zauważalne na biegu jałowym. Boję się, że w tym przypadku wypadku wymiana samej gumy nie wystarczy. Jak zdejmę przegub, to zobaczę jak wygląda po rozebraniu. Jaki może być czarny scenariusz ? Znając moje szczęście ostatnio nastawiam się już na najgorsze.
win32 [Usunięty]
Wysłany: Czw Lis 03, 2011 10:06
Kolego, jeżeli coś ci wibruje na biegu jałowym nie pochodzi to od układu napędowego . Przecież to się wtedy nie kręci tylko stoi w miejscu .
Takie objawy o jakich piszesz to wstrząsy pochodzące od silnika , może któraś poduszka, może nierównomierny zapłon (kable, palec kopułka , świece) . Na pewno nie ma z tym nic wspólnego układ przeniesienia napędu i rzeczona guma - uszkodzenia stąd objawiają się podczas jazdy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum