Jako, że nie mogę kupić felg oryginalnych w naprawdę bardzo dobrym stanie to postanowiłem, że zakręcę się troszkę i poszukam może jakiś niefabrycznych. Oczywiście, otwór centrujący będzie inny więc dojdzie to tego pierścień centrujący (czego właśnie nie lubię, ale wyjścia nie ma), ale tak musi być,do tego ET wynosić będzie 35. Wolałbym fabryczne, ale na allegro nie ma w czym wybierać jeśli chodzi o stan
Znalazłem takie oto felgi. Zastanawiam się jak one będą wyglądały na R45 ciemno-granatowym. Opony do tego będą na 60% 205R15/50 lub 195R15/55. Co o nich sądzicie?
Nie kupuj tanich felg!
Ludzie nie kupujcie!
Po dwóch tygodniach będą okropnie krzywe...
Miałem podobne do tych drugich, piękne były ale przy 120 km/h już bić zaczynały, przy wyższych prędkościach było znacznie gorzej.
Były po prostu "zósemkowane"...
Dopłać i kup znanej firmy.
PS PopaY, jak cos dorwiesz to prosze odezwij sie do mnie o pierscienie centrujace. Niepotrzebnie kupilem komplet pierscieni 70,4mm->56,1mm i tylko leza w garazu a dalem za nie 88zl!! Wiec jak cos odstapie po cenie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
1. Ja mam Aluteci Zero (a la szprychowe) i jak wczesniej bylem bardzo sceptycznie nastawiony do takiego wzornictwa w Roverze, to teraz tak mi sie spodobalo, ze marze o podobnych OZ-tach oczywiscie w nieco wiekszym rozmiarze Super pasuja do tego auta.
2. Duzo latwiej dostac i prawdopodobniej taniej wyjdzie Ci jak zdecydujesz sie na rozmiar 195/50, na ktorym jezdzi sie bardzo dobrze. Imho to optymalny kompromis pomiedzy wygladem (niskiem profilem), a wygoda i bezpieczenstwem felgi.
Pomógł: 44 razy Dołączył: 13 Sie 2009 Posty: 986 Skąd: ..: R-M :..
Wysłany: Wto Gru 22, 2009 08:47
faecd, w zestawie z felgami są pierścienie centrujące.
marcinZG, 195/50 nie jest odpowiednim rozmiarem wg producenta. Wiem, że wyjdzie taniej, ale nie o to chodzi
Jak na razie mam tylko jedną odpowiedź co do felg - nie kupować Jakieś inne wypowiedzi w tym temacie?
[ Dodano: Wto Gru 22, 2009 08:47 ]
A co mi napiszecie o takich? Chodzi o sam wzór, bo o firmę się nie martwię. Miałem już Dezenty w Peugeocie i były super. W tym przypadku jest o tyle fajnie, że mogę mieć felgi z ET44 (wg aukcji do wyboru 38 lub 44). Fakt, droższe, ale chyba warto, jak sądzicie?
Całe nic droższe, a naprawdę dobre. Tamte to chłam tak jak mówiłem.
I wzorek ładny
Nic tylko kupować.
One mają być na zimę? Jeśli tak to moim zdaniem szkoda felg.
Ja na zimę wstawiłem stare oryginalne 15", których mi nie szkoda.
Te same co wyżej... odpuść sobie. Lepiej poszukaj coś markowego używanego za te same pieniądze, oczywiście nie jest łatwo znaleźć markowe felgi w idealnym stanie za przyzwoite pieniądze ale nikt nie mówił, że będzie łatwo.
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Jestem tego samego zdania co Pływak,
Też szukam felg 16" Nie podpalam się. W każdym razie nie wyobrażam sobie R na czymś co przedstawiasz na fotkach. Nasze autka mają ...jakby określony styl wyglądu. Bardzo łatwo wypaczyć wygląd zewnętrzny. Gdyby mi bardzo zależało na zmianie z zimówkami, załozył bym stalówe i już.
_________________ www.w-mp3.pl Nie trąb, robię co mogę
Pomógł: 44 razy Dołączył: 13 Sie 2009 Posty: 986 Skąd: ..: R-M :..
Wysłany: Wto Gru 22, 2009 08:59
Krzysi3k5 napisał/a:
Całe nic droższe, a naprawdę dobre. Tamte to chłam tak jak mówiłem.
I wzorek ładny
Nic tylko kupować.
One mają być na zimę? Jeśli tak to moim zdaniem szkoda felg.
Ja na zimę wstawiłem stare oryginalne 15", których mi nie szkoda.
Nie, one mają być na sezon letni. Na zimę mam alumki Roverowskie
A jak to w końcu jest z tym ET, bo generalnie z tego co mi wiadomo to optymalne ma wynosić 45, a tymczasem w wątku przyklejonym może przeczytać, że:
Rover 200 / 400, rok 90 > 99 :: 4x100, o56.1, ET 38
Rover 25 / 45, rok 99 > :: 4x100, o56.1, ET 38
To w końcu ET38 czy ET45??? A może zależy to od szerokości felgi? Roverowskie mam model Fission 9 Spoke i z tego co kojarzę to mają takie parametry 6J ET45.
Dezenty były by podobne: 6J ET38 lub 44... i właśnie teraz miałbym dylemat jakie ET wybrać.
ET 45 jest w oryginale ale ET38 tez podejdzie felga pójdzie o "różnicę" na zewnątrz... ja mam u siebie właśnie ET38. Co do wyboru powtórzę kolegów albo coś markowego BBS, OZ, ATS, ENKEI itd... albo pancerne seryjne felgi
Pomógł: 44 razy Dołączył: 13 Sie 2009 Posty: 986 Skąd: ..: R-M :..
Wysłany: Wto Gru 22, 2009 11:07
Sprzedawca tych Dezentów zaleca ET38 hehe. Jeśli się zdecyduję to raczej będzie to ET44 A tymczasem poszukam może jeszcze innego modelu i/lub zaczekam, bo może ktoś w końcu będzie sprzedawał felgi fabryczne w super stanie.
Pomógł: 44 razy Dołączył: 13 Sie 2009 Posty: 986 Skąd: ..: R-M :..
Wysłany: Wto Gru 22, 2009 19:06
Markzo, bez przesady, takie rzeczy to i ja umiem robić Chodzi o ocenę samego wzoru
[ Dodano: Wto Gru 22, 2009 19:06 ]
staf napisał/a:
PopaY napisał/a:
lub zaczekam, bo może ktoś w końcu będzie sprzedawał felgi fabryczne w super stanie.
Najrozsądniej będzie. Ja również przegladm ogłoszenia. W końcu trafie i kupie
Nie do końca, bo generalnie ze wszystkich wzorów fabrycznych felg podobają mi się może ze 2 I akurat te co mi się podobają to są ciężko dostępne w sprzedaży wtórnej
Pomógł: 44 razy Dołączył: 13 Sie 2009 Posty: 986 Skąd: ..: R-M :..
Wysłany: Pon Gru 28, 2009 22:06
truten23, całkiem fajne, ale jednak nie dla mnie. Jakoś nie leży mi polerka na felgach Te Pomona spodobały mi się tylko szukam teraz jakiś opinii na ich temat. Ich parametry są następujące: ET40, 15", 6,5J. Chyba będą dobre? Nie będą wystawać poza auto z oponami 205R15/50?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum