[ Dodano: Sro Gru 30, 2009 01:38 ]
P.S. Lepiej ogladac w HQ
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 30, 2009 01:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jak to prawie? To bylo 360, a miejscami i wiecej
I bez uzycia wstecznego. Operowanie tylko sprzeglo, reczny i kiera.
Chyba, ze chodzi Ci o bezwladne 360. Ale tego to bym sie bal
Perez, jak na pierwszy film toc to b. dobry montaz.
Powinines zaczac uczyc sie mocniejszych programow, bo Movie Maker na wiele Ci pozowoli.
Szkoda, ze ta rozdzielczosc taka mala.
Niestety. Nasze handycamy nie rozpieszcza nas nigdy obrazem.
Markzo moglby tutaj dostarczyc dobry material pod obrobke
Ps.
Bylem dwa dni temu (jak spadl taki fajny, mokry sniezek) to sie altonenki robilo bez wysilku. Choinkarze tez juz uciekli, wiec ta piekna dluga prosta rowniez zacheca.
A jest tam duzo dzialajacych latarni wiec mozna uzyskac lepsze swiatlo w kadrach.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Tez troche inne warunki.
Wez pod uwage ze przy takim 360 podstawowym parametrem ktory pozwala na wykonanie takiego obrotu jest predkosc, ktora na Stegnach naprawde baardzo ciezko rozwinac do odpowiedniej
widziałem kiedyś filmik jak gość coś takiego robił skodą felicją na ulicy w deszczu
spodobało mi się i zaczałem robić malaczem ale niestety nie mam już tych filmików
oprócz tego z przednim napędem łatwiej zrobić taki obrót, bo po obrocie łatwiej wyjść z poślizgu, zwyczajnie wciskasz gaz w podłogę, malaczem mocno się gimnastykowałem żeby znaleźć optymalną prędkość
Niezle gosc ta felicja sobie radzi
Ale chyba nie boi sie o fure, albo tak bardzo wierzy w swoje umiejetnosci.
Ten ostatni film jest zajebisty... naprawde ladnie mu to wyszlo, ale w kazdej
prawie sytuacji jego recepta na sukces, to predkosc.
Ja bym sie na takich waskich uliczkach bal o tyl swojego powozu
A stegny nie daja nam duzej predkosci, bo zaraz koncem efektu 360
jest fajny kraweznik i parkan Dlatego predkosc max. 60km/h.
Jesli ktos ma odpowiednie - sliskie - oponki to pojdzie mu bardziej plynnie.
Na filmie pereza widac, ze jednak mimo ze mial oponki sliskie to
tez mu sie auto "zawahalo". Pozniej, co jest na moich filmikach
odwazyl sie na wieksze predkosci i pieknie sie obracal
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pozniej, co jest na moich filmikach
odwazyl sie na wieksze predkosci i pieknie sie obracal
Wlasnie licze na nie, bo ja to mam tylko kilka minut materialu z ktorego musialem wyciac kilka minut minus film
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Poza tym Ty masz wlasnie te fajniejsze. Szkoda, ze uciekles jak wyszedl J-turn i po nim altonen chyba?
MaReK napisał/a:
odwazyl sie na wieksze predkosci
Odwagi to mi nie brakowalo, tylko nie umialem sie za bardzo rozpedzac na tak krotkim odcinku po sniegu na kiepskich zimowkach, jak po kilku przejazdach sie nauczylem to wychodzily altoneny z polrozbiegu, tam gdzie zawracalem za latarnia.
[ Dodano: Sro Gru 30, 2009 13:27 ]
Yog-Sothoth napisał/a:
Następnym razem musisz pomontować kamery na samochodzie + jedna na głowie i będą dobre ujęcia
Mam niestety tylko jedna kamere i niemrawy statyw
Pokombinuje z tasma klejaca nastepnym razem, bo w sumie w bagazniku lezala bardzo dobra zbrojona.
Ten Sony Vegas jest darmowy?
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Generalnie koles ma jaja, a jezeli chodzi o wynik to duza role gra predkosc.....tak czy siak zdecydowanie ma arabskie jaja...
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum