_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Na stegny to nie ma sie wybierac wczesniej jak po 21.
Bo ludzie jeszcze zlaza z toru i jest tam praking.
Najwazniejsze, ze prosta wzdluz toru jest nieodsniezana i pieknie zasypana.
Tam altonen to piekna rzecz. Moze troche strach o latarnie, ale Perez da rade
Perez napisał/a:
ktory udowadnia, ze do dobrej zabawy sanki niepotrzebne.
On udowania jeszcze pare innych rzeczy
Moja informacja to raczej forma zartu. Ja chyba juz wyroslem
z glupich pomyslow na publicznych drogach w celu okaleczenia sie
Same zabawy autem na sniegu w takich miejscach sa juz dosc ryzykowne.
A co do sanek, to pierwsze szkoda mi ich, po drugie ja nie zaryzykuje jako ciagnik
po trzecie sam nie dam sie ciagnac. Bylem juz swiadkiem jak sobie kolega noge lamie, a jechali duzo wolniej niz Wy tam.
Ma ktos jakis halogen pod zapalniczke? Cobysmy sobie oswietllili plac dla lepszych ujec?
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
czyli na stegnach będziecie i tak?
ja na bemowo moze bym się wyrobił na 21sza ale jak mam od razu wracać prawie w to samo miejsce to może bym wpadl od razu na stegny.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
pewnie dawno nie ogladal filmikow jak na butach + tylku po parkingu jezdz
Ale tam predkosc byla inna i widzialem co lezy na ziemi
W przypadku kolegi jadacego na dupie po sniegu, niewielki kamien udajacy
grudke sniegu moglby narobic szkod No ale olac
Dzisiaj na spocie dominowaly jazdy doszkalajace
Jezdzilismy po stegnach i cwiczylismy rozne kontrolowane lub nie poslizgi
W koncu udal sie altonen 360 potem 720 stopni potem nawet juz 2,5 obrotu
Raz czy dwa wyszly i 3
Jestem troche zly na siebie, ze dalem sie namowic perezowi na przejajzdzke
jego autem - za kierownica Sprawdzilem reczny, sprzeglo, poslizg mysle sobie,
zrobie go! No i do dziela. Jeden obrot, drugi obrot, stanalem, ale... !@!$#
ukrecil sie przegob A tak mi naopowiadal ze wszystko powymienial
Teraz bedzie na mnie !
Na filmie nie widac jednak, ze to ja jade, wiec prosze swiadkow o milczenie
Perez! Ladnie Ci ten altonenek wyszedl
Wrzuce zaraz jakies gole nieobrobione filmiki na Y2.
Kurde! Jeszcze mi sie kreci w glowie
Gdybym za kazdy przejzd bral od pasazera po piataku, niezle bym sie oblowil
Pozdrawiam,
[ Dodano: Pon Sty 04, 2010 01:45 ]
Perez! Nie nagrales mojeg altonena Twoim autem
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Wrzucilem filmiki na YT
Chociaz to bez sensu wrzucac takie nie okrojone.
Trwa to pol wieku, a generalnie na trzech jest to samo
Na koncu tego watku http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=49719
Po naszych zabawach postanowilem troche umyc sprzeta, pozbyc sie
nadmiaru sniegu z kol i odessac wode z dywanikow.
Ciekaw jestem czy otworze dzisiaj samochod
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
no ja wstawiłem swój do podziemnego garażu na dzisiaj bo coś rano jakby cięższe koła miał od nabitego śniegu..
Twój to był nabity śniegiem masakrycznie, ale z alu łatwiej wyskrobać..
Niemniej powodzenia w otwieraniu przy - 12
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Wytarlem uszczelki do sucha, nawalilem odmrazarzacza do zamkow, resztka silikonu przejechalem te uszczelki - ale czy to pomoze, tego nie wiem.
Roj napisał/a:
ale z alu łatwiej wyskrobać..
Sniegu sie pozbylem, ale zostal lod ktorego tak latwo sie nie pozbede.
No nic, bede jechac do 50km/h bo sie boje ze od takiego "zdewazenia" kol siada mi lozyska.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Ja wysmarowalem silikonem na poczatku zimy uszczelki i otwieram bez problemow codziennie.
Dalem Ci sie przejechac, zebys zobaczyl, ze sie masakrycznie przyspiesza i ze wogule nie ma sterownosci.....no i......pogromiles mit!
Jezeli chodzi o sprzeglo no to coz......jak wsiadam do innego auta to mnie noga boli
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
ja zachaczylem plac tylko zeby spr ile ludu jest i dac znac Mix-owi ale na samym placu nierowno mocno bylo, prostej nie sprawdzalem, bo mi nie po drodze byla
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum