Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 420 SDI] - KRĘCI ALE NIE PALI... pomożecie... :> ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 14:23
[Rover 420 SDI] - KRĘCI ALE NIE PALI... pomożecie... :> ?

Brak zasilania na elektrozawór w pompie, brak kontrolek chek engine i świec....
Autor Wiadomość
Hera_23 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 46
Skąd: Żywiec



Wysłany: Pon Sty 11, 2010 08:00   

Panowie u mnie te przekaźniki są na ścianie grodziowej obok ecu :) przerobiłem cały schemat od "a do z"
(poprzedni schemat nie był do ECU firmy bosch ;/ nie doczytałem do końca).

Problemem był upalony kabel biegnący od skrzyni z bezpiecznikami(układ 5) do przekaźnika Main Relay(układ 45 na schemacie). dorobiłem nowy kabel i wszystko zaczęło elegancko działać :) Dzięki wielkie za pomoc :)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sty 11, 2010 08:00   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 11, 2010 19:55   

Hera_23 Kilkanaście minut temu dodałem nowy temat z problemem bardzo podobnym do Twojego. Proszę, jeżeli znajdziesz kilka minut to zapoznaj się z nim i daj mi znać, czy objawy miałeś takie same jak ja czy też może trochę zbliżone, bo sam juz nie wiem w czym szukać przyczyny
Z góry wielkie dzięki.
 
 
 
pawelku 



Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 1
Skąd: Dębno



Wysłany: Pon Sty 11, 2010 20:25   

Hej koledzy jestem nowy na forum ale mam bardzo duży problem z moim roverkiem 400 sdi a mianowicie,już jesienią autko zaczęło ciężko palić gdy było zimne,więc zacząłem od wymiany wszystkich filtrów i świec żarowych .Jednak to nic nie pomogło.no to postanowiłem dać do kogoś mądrzejszego sprawdził więc mechanik ciśnienia na tłokach ustawienie zapłonu itp rzeczy w autku.Również pan mechanik stwierdził że cofa się paliwo z pompy wtryskowej i założył dodatkowy zawór zwrotny lecz i to też nic nie pomogło a teraz auto stoi od kiedy temperatura spadła po niżej zer pali tylko na zaciąg.Jeżeli możecie coś doradzić będę wdzięczny bo wygląda to na błahostkę a nie wiem co robić. ::
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Sty 11, 2010 20:28   

wśród wymienionych rzeczy nie widzę sprawdzania przekaźnika świec żarowych ... a no i czy wiesz jak ten zapłon Ci ustawił tzn. ile stopni ?? A czy jak zaparkujesz auto silnikiem w dół to też masz taki problem ??
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
damiansz 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 272
Skąd: Kraków/Radom



Wysłany: Czw Lut 04, 2010 23:59   

Brt napisał/a:
A czy jak zaparkujesz auto silnikiem w dół to też masz taki problem ??


tak z ciekawości - o co chodzi z tym zaparkowaniem silnikiem w dół?
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Lut 05, 2010 08:22   

damiansz napisał/a:
o co chodzi z tym zaparkowaniem silnikiem w dół?

jakbyś zaparkował na wzniesieniu przodem w dół :wink:
 
 
damiansz 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 272
Skąd: Kraków/Radom



Wysłany: Pią Lut 05, 2010 10:18   

szoso420 napisał/a:
damiansz napisał/a:
o co chodzi z tym zaparkowaniem silnikiem w dół?

jakbyś zaparkował na wzniesieniu przodem w dół :wink:


poważnie? :grin: :grin: ja pierdziele wiedziałem że ktoś to w ten sposób zinterpretuje..
zadam pytanie inaczej - jakie to ma znaczenie dla odpalenia silnika? co fizycznie się dzieje?
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Lut 05, 2010 10:28   

damiansz napisał/a:
zadam pytanie inaczej - jakie to ma znaczenie dla odpalenia silnika? co fizycznie się dzieje?

paliwo się wtedy nie cofa :głupek:
 
 
Chris83 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 262
Skąd: Grudziądz

Rover 25

Wysłany: Pią Lut 05, 2010 10:29   

Paliwo nie wróci do zbiornika tylko zostanie w przewodach.
_________________
Pozdrawiam!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 400/45/MG ZS] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lut 18, 2011 21:07
kasjopea
Brak nowych postów [R 400] kręci nie pali
franeczek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Sty 13, 2016 14:43
franeczek
Brak nowych postów [R 420 sdi 99'] Mój Rover za dużo pali ?.
pietrek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Nie Lut 28, 2010 13:07
Krzysi3k
Brak nowych postów [Rover 400 '00] Nie pali po wymianie uszczelki pod glowica
Nie pali po wymianie uszczelki pod glowica
rudy0007 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Nie Sie 16, 2009 10:57
sTERYD
Brak nowych postów [rover 416 si] niewkreca sie na obroty i duzo pali
zixu Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Wto Cze 19, 2012 16:09
zixu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink