u mnie za 50 ale o dziwo diagnosta twierdzi ze na stalowkach by przyjechac bo niby na alumach ustawi ale ze moge po jakims czasie znowu przyjechac na regulacje a na stalowkach od razu perfect, niewiem co to ma do rzeczy ja u niego juz robilem 3 razy zbierznosc w mazdzie i raz w roverku i nie narzekam.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 14, 2010 23:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pią Sty 15, 2010 00:16
W R75 z tego co pamiętam np. zbieżność z tyłu nie należy wykonywać z pełnym zbiornikiem paliwa. Chyba chodzi o ciężar tyłu.
Najlepiej pojechać na laserowe ustawianie zbieżności. Mi ustawiali na alufelgach i nic nie mówili.
od urzadzenia zaleza tez uchwyty dla glowic, felgi takie jak w R nie maja rantu i rzeczywiscie zakladanie na nie glowic jest trudniejsze a i glowica potrafi spasc w trakcie pomiaru
co do metodyki pomiaru - wszystko zalezy od tego jak sie glownie uzywa auta
jesli jezdzisz z zaladowanym tylem czesto to zasadne jest robienie geometri w obciazonym aucie
w autach do sportu jesli auto jezdzi bez pilota ( wyscigi ) to geometrie ustawia sie z kierowca w srodku ( obciazeniem )
co wy z ta zbieżnością nie przy zmianie amora , to jak ja zmienialem sprezyne to tez mialem zbieznosc robic , zbieznocs to chyba jak koncowke drazka itp
hvil [Usunięty]
Wysłany: Pią Sty 15, 2010 22:29
zawsze ja w zawiesze robisz cos. szkoda opon b przy wymianie sprezyn wiadomo nie przestawi sie ze jedno koo prosto drugie bokiem, ale takie mikro rozbieznosci niszcza i zawieche i drazki i opony.
memphisto - drogo, za drogo u mnie zbieznosc komputerowo robilem za 60 zl w znanym dosc serwisie w sosnowcu po wymiane amorow i reszty z przedniego zawiasu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum