Witam. Jestem nowym użytkownikiem forum wiec proszę o wyrozumiałośc. Zakładam nowy post ponieważ nic z poprzednich nie pasuje do mojej sytuacji. Może zacznę od początku jestem młodym kierowcą bo od sierpnia zeszłego roku, a w połowie września kupiłem pierwszy samochodzik którym jest roverek 420sdi 98r. Samochodzik jest super ale jest niedoinwestowany czyli poprawki blacharsko lakiernicze itd, ale to nie o tym miał byc post. w zeszłym tygodniu w nocy wróciłem do domu samochodzik postawiłem w garażu, a gdy rano przyszedłem i odpaliłem silnik to sprzęgło zostało mi w podłodze. Silnik popracował około godziny i sprzęgło odbiło, ale okropnie się ślizga na każdym biegu i przy gwałtowniejszym wciśnięciu pedału gazu. Na zimnym silniku sprzęgło łapie przy samym końcu i gdy je docisnę potrafi się zablokowac, natomiast przy rozgrzanym łapie tak mniej czy więcej w połowie i już się nie blokuje. Proszę o pomoc bo w moim dosyc małym miasteczku niema dobrego mechanika, a jakimś magikom ze stodołą zamiast warsztatu samochodu nie powierzę. Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 06, 2010 00:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie wiem kolego jak w R400, ale ostatnio przerabiałem ten problem w Range Roverze i tak:
- obejrzyj oba elementy czy nie ma na nich wyraźnych śladów wycieku, jak się da, to posadź kogoś w aucie niech wciska i puszcza sprzęgło, a Ty zwróć uwagę na każdy z dwóch elementów
- u mnie można było sprzęgło napompować - wielokrotnie je wciskając i potem trochę działało i znowu trzeba było pompować
a nie jest przypadkiem tak że sprzęgło pada stopniowo ? bo pewnej nocy przyprowadziłem samochód pod dom a gdy rano przyszedłem i odpaliłem silnik to sprzęgło zostało w podłodze wiec stało się to gwałtownie i nie spodziewanie bo wcześniej nie miałem takich sytuacji i sprzęgło brało normalnie
niby nie jestem gejem ani feminista ale kobieta napisała najkrócej ale najwięcej wynika z jej wypowiedzi. możemy się wstydzic. teraz jestem przy samochodzie z komputerem i sprawdziłem trop z łapą sprzęgła i wygląda na to ze blokuje się przy wysprzęglniku równoległym do skrzyni i mam wrażenie że łapa nie chowa się do końca
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum