Wysłany: Pon Lut 08, 2010 10:52 [R600] Pilot do alarmu
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam
Mam pytanie odnosnie alarmu w moim RoveRku a mianowicie czy jestt mozliwosc sprawdzenia czy w moim aucie jest zamontowany alarm pytam ponieważ nie mam pilota ale migają mi kierunkowskazy, diody w drzwiach oraz kontrolka.
Jezeli jest alarm to mozna dorobic kluczyk I co znajduje się pod sufitem od strony pasażera. Z GÓRY DZIĘKUJE ZA POMOC
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lut 14, 2011 22:24, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lut 08, 2010 10:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon Lut 08, 2010 10:57
To pod sufitem to czujka ruchu. Alarm masz na pewno fabryczny, ale zamykając auto z kluczyka uzbrajasz go tylko w zakresie czujników otwarcia. Aby uzbroić całość wraz z immobiliserem trzeba użyć pilota. Akurat chyba w tym modelu nie da się dorobić pilota (w sensie dokupić i zaprogramować na komputerze), jedyne wyjście to chyba kupno całości z centralką.
[ Dodano: Pon Lut 08, 2010 17:24 ]
Była mowa w innych wątkach, że przy takim sterowniku nie działą czujka ruchu - nie wiem dlczego ale u mnie działa cały alarm i central na tym sterowniku - może kewstia prawidłowego podpięcia...?
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Niekoniecznie. Ja też zamykałem z kluczyka, w końcu kupiłem takie cuś za 39zł i odpalił i alarm i centralny - działą do tej pory; po co przepłacać?
Może i tak skoro nawet piszesz że...
Mayson napisał/a:
Była mowa w innych wątkach, że przy takim sterowniku nie działą czujka ruchu - nie wiem dlczego ale u mnie działa cały alarm i central na tym sterowniku - może kewstia prawidłowego podpięcia...?
Sam też kupiłem już uniwersalny sterownik bo nie dość że to już radiowy a nie na podczerwień to jeszcze z bajerami Teraz czekam na lepszą pogodę bo teraz trochę zimno
_________________ Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony.
Tak było w R600 sprzed liftu.
Po lifcie zamykając auto kluczykiem uruchamiamy wszystko. Czujnik ruchu także.
A immo zaszyte jest w kluczyku.
Otóż nie. Ja mam rocznik 1998, a zamykając kluczykiem działał tylko centralny, nawet kierunkowskazy nie działały i diody w drzwiach; nie wspominając o alarmie... Po podłączeniu uniwersalnego wszystko ożyło i żyje nadal
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Otóż nie. Ja mam rocznik 1998, a zamykając kluczykiem działał tylko centralny, nawet kierunkowskazy nie działały i diody w drzwiach; nie wspominając o alarmie... Po podłączeniu uniwersalnego wszystko ożyło i żyje nadal
A teraz jak z kluczyka zamkniesz to czujki Ci działają
_________________ Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony.
Otóż nie. Ja mam rocznik 1998, a zamykając kluczykiem działał tylko centralny, nawet kierunkowskazy nie działały i diody w drzwiach; nie wspominając o alarmie...
Bo miałeś coś zepsute.
W R600 po lifcie przekręcenie kluczyka w drzwiach aktywuje wszystko, podobnie jak naciśnięcie pilota.
Wszystkie dane z serwisówki MG Rover, którą otrzymałem z papierami do auta.
A teraz jak z kluczyka zamkniesz to czujki Ci działają
Z kluczyka nadal tylko centralny
marthinez napisał/a:
Bo miałeś coś zepsute.
W R600 po lifcie przekręcenie kluczyka w drzwiach aktywuje wszystko, podobnie jak naciśnięcie pilota.
Wszystkie dane z serwisówki MG Rover, którą otrzymałem z papierami do auta
Hmm... jeśli coś miałem zepsute, to mimo nowego sterownika, nadal mam - ciekawe co to może być, skoro z pilota wszystko działa jak należy.... W sumie mam to w D, bo otwieram tylko z pilota ale z czystej ciekawości chciałbym wiedzieć co to powoduje
A ta serwisówka to instrukcja obsługi po polsku czy rave?
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Jak chcesz wiedzieć czy tylko diody świecą czy alarm też się włączy najlepiej spróbuj otworzyć ręcznie maskę tzn szarpnąć ( oczywiście po przekręceniu kluczyka ) wtedy dylematu nie bedzie ( ps w moim r45 tak działa
Hmm... jeśli coś miałem zepsute, to mimo nowego sterownika, nadal mam - ciekawe co to może być, skoro z pilota wszystko działa jak należy.... W sumie mam to w D, bo otwieram tylko z pilota ale z czystej ciekawości chciałbym wiedzieć co to powoduje
Nie pamietam dokładnie, ale w bębenku zamka są jakieś styki, czy coś takiego.
Moze tam masz nabrojone.
Mayson napisał/a:
A ta serwisówka to instrukcja obsługi po polsku czy rave?
Taka niewielka książeczka po niemiecku. Wygląda na oryginał. Niemiec od którego mam auto twierdził, że dostał to "po znajomości" od pracownika salonu MG Rover.
Coś podobnego mam w pdf-ie z ta różnicą, że dotyczy wszystkich roverków.
Ponizej mozesz pobrać.
Edwardosks napisał/a:
ak chcesz wiedzieć czy tylko diody świecą czy alarm też się włączy najlepiej spróbuj otworzyć ręcznie maskę tzn szarpnąć ( oczywiście po przekręceniu kluczyka ) wtedy dylematu nie bedzie ( ps w moim r45 tak działa
Wystarczy zostawić otwarte okno, zamknąć auto kluczykiem i po 15 sekundach wsadzić rekę.
U mnie zaczyna wyć alarm.
Witam Panowie,
Kumpel ma Roverka 620i z 1995 roku. Wersja jest dość biedna, więc wydaje mi się, że nie było oryginalnie centrala na pilota. Zakupiliśmy uniwersalny sterownik centralnego zamka.
Pomożecie zamontować?? Gdzie to wszystko podpinać itd.
Byłbym bardzo wdzięczny, bo nasz elektryk kasuje w EURO. Poza tym chcę później zamontować w swoim rowerku takowy sterownik, także ucieszę się każdymi wskazówkami
Czekam i pozdrawiam
Kumpel ma Roverka 620i z 1995 roku. Wersja jest dość biedna, więc wydaje mi się, że nie było oryginalnie centrala na pilota
Z tego co wiem to w każdym R600 był centralny z pilotem. Zobacz czy nie macie w bagażniku po prawej stronie za tą wykładziną centralki.
tak jak w tym temacie
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=23488
Macie tam też mały opis jak to podłączyć. Chyba że tam nic nie ma to wtedy pisz
_________________ Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony.
Witam. Kupiłem ostatnio R 600 SDi. Mam dwa kluczyki i dwa piloty. Mam też czerwony klucz serwisowy. Problem w tym, że piloty nie działają. W jednym trzeba zmienić baterie. Słyszałem, że to nie takie proste. Trzeba je potem kodować??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum