Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Nie Mar 07, 2010 15:10
apples napisał/a:
Czy zwiększenie napięcia tylko na T4?
KTS 500 też ma taką możliwość. Jest jeszcze jakiś od BMW, którym da się wysterować CDT i jeszcze jakiś inny, ale nazwy nie pamiętam. Tylko udaj się z tym do kogoś kompetentnego, bo napięciem też można przesadzić.
apples napisał/a:
Identyczny prawie do grających zaworów w polonezach i fiatach.
Tak grają wtryski. Ale to już musisz sprawdzić sam, bo faktycznie może się okazać, że to nie on.
_________________ "Walduś, pamiętaj cycu..."
SPAMU¦
Wysłany: Nie Mar 07, 2010 15:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Nie Mar 07, 2010 20:12
Podejżewam że może to być wtrysk, ale nie wtrysk jako tako tylko od tej p... ropy która nafaszerowana jest antyzamarzaczami. Ostatni jak ja zlewałem to była bezbarwna jak nafta. Słychać tylko pod dużym obciążenie i pod górę.
ś\Siemka mam już wtryski jutro założe ale potrzebuje uszczelki pod kolektor dolotowy bo te są padnięte przy okazji wyczyszczę egr nie wiecie czsem gdzie mogę dotać takie uszczelki w rozsądnej cenie .
[ Dodano: Nie Mar 07, 2010 21:29 ]
też pytałem czy by niemożna na razie ograniczyć lanie wtrysku ale dostałem odpowiedz że gra niewarta świeczki i trzeba wymienić
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Pon Mar 08, 2010 14:44
apples napisał/a:
Można wymienić końcówkę wtrysku.
Nie opłacalna operacja. Taniej sporo wyjdzie kupić używkę. A co do lania, to tylko wymiana końcowki pomoże w przypadku gdy leje, bo jak puszcza przelewem, to wtedy nic się nie zrobi.
podjade tam jutro hoć czuje że też będą mieli problem . na razie nie moge wyjąc jednego wtrysku zalałem wd i zobacze jutro może puści.nie mam na
razie innego pomysłu jak go wyjąć
Po dorobieniu własnoręcznie ściągacza udało mi sie wyjąć ten z..je....ny wtrysk (kompletnie zardzewiał) . wymieniłem wszystkie samochodzik działa wydaje mi sie że przestał dymić ale sie okaże jutro. jeszcze wizyta kontrolna na t4 bo jestem ciekaw jak to teraz wygląda .
Masz racje ponieważ bardzo słabo ciągnie powiedziałbym że nie ma w nim życia . podjadę na t4 bo mam darmowe sprawdzenie po wymianie a z resztą sam jestem ciekaw jake mają wskazania wtryski.
Jeden problem z głowy moja wymiana wtrysków poszła pomyślnie wskazania na t4 poniżej 2
samochód przestał dymić jeszcze trochę spaliny mają dziwny zapach ale podobno musi sie syf z katalizatora wypalić a to trochę potrwa bo robię małe przebiegi .pojawił sie natomiast nowy problem spalił się wentylator chłodnicy a więc nowa zabawa .
nowy problem spalił się wentylator chłodnicy a więc nowa zabawa .
Spalił się czy szczotki się skończyły? Jeśli szczotki to 4h pracy i 15zł. Jeśli silnik się spalił to albo ok 1000zł za oryginał lub 200-300 i przeróbka na inny np voyager lub opel.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum