trasa była bardzo milła. W takim gronie, nawet wojenna ścieżka przez Albanie byłaby miła
Miejscami było jednak za grubo i lepiej się do tego przyznać niż iść w zaparte, że "spoko luz"
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
ekipa sie zbierze, zaleznie od terminow i mozliwosci $
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Sro Mar 10, 2010 12:09
MaReK napisał/a:
maniaq napisał/a:
ja tam trase powrotna z bieszczad milo wspominam
trasa była bardzo milła. W takim gronie, nawet wojenna ścieżka przez Albanie byłaby miła
Miejscami było jednak za grubo i lepiej się do tego przyznać niż iść w zaparte, że "spoko luz"
ZTCP na obwodnicy Garwolina, w nocy ok. 200 km/h. (w niemałym ruchu).
Tylko, że te wycieczki kosztują, a to jest ostatnio u mnie jedyna przeszkoda
maniaq napisał/a:
CZASU = $
Moja kanapka do Gdanska i z powrotem miescimy sie w 160zl
[ Dodano: Sro Mar 10, 2010 12:43 ]
Poza tym Joa chyba sie ze mna nie boi jezdzic.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum