Wysłany: Czw Mar 11, 2010 17:26 [R25 1.4i 2002r] Kilka pytań
Witam
Jako że w rodzinie od niedawna zagościł Roverek a cześć spraw technicznych przy nim będę wykonywał, mam kilka pytań odnośnie tego autka.
1. Zauważyłem że nie działa spryskiwacz tylnej szyby czy pompka znajduje się z przodu w zbiorniku czy jest w innym miejscu i jak najlepiej tam się dostać?
2. Autko słabo się nagrzewa ale chyba znalazłem winowajce - w komorze silnika jest chyba coś a'la zaworek sterowany linką z kabiny. Linka porusza się ale ten zaworek jest chyba zapieczony - czy jest to element który mogę wymontować , rozebrać wyczyścić i będzie ok czy trzeba wymienić na nowy sprawny?
3. Linka od gazu jest bardzo luźna co objawia się że reakcja na gaz jest dopiero po kawałku naciśnięcia pedału gazu - czy można bez problemu podciągnąć tą linkę?
4. Będzie wymieniany na pewno rozrząd i pompa wody bo poprzedni właściciel o to nie dbał mam pytanie jakiej firmy podzespoły polecacie a jakiej należy unikać ?
5. Podobne pytanie odnośnie klocków hamulcowych i tarcz - co hamuje a jakiej marki unikać do Roverka ?
6. Czy ten model posiada złącze diagnostyczne ODBII i jeśli tak w którym miejscu go szukać?
To chyba tyle na początek
pozdrawiam
dziubek
SPAMU¦
Wysłany: Czw Mar 11, 2010 17:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
1. Zauważyłem że nie działa spryskiwacz tylnej szyby czy pompka znajduje się z przodu w zbiorniku czy jest w innym miejscu i jak najlepiej tam się dostać?
Najpierw proponuje zajrzeć do gumowego przewodu który znajduje się po lewej stronie jak stoisz od tyłu auta
dziubek napisał/a:
3. Linka od gazu jest bardzo luźna co objawia się że reakcja na gaz jest dopiero po kawałku naciśnięcia pedału gazu - czy można bez problemu podciągnąć tą linkę?
Pewnie że można. Reguluje się ją przy przepustnicy
Ok dziś była chwilka bardzo mała dla rowerka i udało się min. rozruszać zacięty zaworek choć do idealnego grzania daleko chyba ze ten typ tak ma.
1. Kolejny problem to nie pozwalająca się do końca przełączyć dźwignia obieg zewnętrzny wewnętrzny i odbija z obiegu wewnętrznego chyba że się ją trzyma.
2. Świecąca kontrolka SRS - była odpięta wtyczka pod fotelem pasażera jednak wyłączenie spod aku na 15min włączenie wtyczki i podpięcie aku nie pomogło gdzie jeszcze zajrzeć - może inaczej się robi reset?
3. Jak zdemontować schowek by dostać się do filtra pyłkowego i min zacinającej się klapy obiegu powietrza?
4. Jak zdemontować konsole środkową - nie działa podświetlanie przełączników nawiewu.
5. Nie świeci kontrolka lewego kierunku - kierunek działa jak najlepiej to zdemontować?
6. Czy do pompki spryskiwacza najlepiej dostać się demontując nadkole czy jakiś inny patent typu demontaż zderzaka wymagany?
7. Czy podgrzewanie lusterek zawsze działa po włączeniu zapłonu bo wydaje mi się że w ogóle nie grzeją oraz widoczność w prawym lusterku kiepska - trzeba się wychylać chyba ze jest ono z anglika - jak rozpoznać czy to europejskie czy angielskie lusterko?
2. Świecąca kontrolka SRS - była odpięta wtyczka pod fotelem pasażera jednak wyłączenie spod aku na 15min włączenie wtyczki i podpięcie aku nie pomogło gdzie jeszcze zajrzeć - może inaczej się robi reset?
a pod siedzeniami styki przeczysciles czy tylko tak podlaczyles, jest jeszcze tasma srs w kierownicy ja mialem ze swiecila caly czas kontrolka az to rozebralem i przeczyscilem i jest git
hertz25 narazie tylko spiąłem ta wtyczkę bez czyszczenia - pozostanie gdy będzie więcej czasu wyczyścić bo jak rozumiem lubią nie kontaktować - dzięki za info -
Jak dobrać się do tej taśmy w kierownicy bo tez miałem taka myśl dziś ?
Spróbuje pierw przez nadkole na skręconym na maksa kole - w Madzi 323f tak udało mi się pompkę wymienić
Dzięki za fotki będzie trzeba się ostro nastawić na to a jak dostać się do licznika i jego żaróweczek?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum