Wysłany: Sro Mar 03, 2010 14:58 [R45 2.0 iDT 03r] coś dziwnego z moim "R"
Witam ponownie. Już rozpisywałem się kilka miesięcy temu o tym że mój roverek nie wkręca się powyżej 4tys. Ostatnio wziąłem to w swoje ręce i tak poodkręcałem wszystkie węże od turbo, sprawdziłem, przeczyściłem założyłem z powrotem i porządnie skręciłem, skróciłem trochę też cięgno przy turbinie. Przy pierwszej jeździe byłem mile zaskoczony że moje autko jeździ aż miło, wchodził na obroty powyżej 4k. Tylko że mój piękny sen skończył się następnego dnia kiedy wszystko wróciło do "normy". Myślałem że jestem genialny a tu lipa
SPAMU¦
Wysłany: Sro Mar 03, 2010 14:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
koszta wymiany sa zależne od tego za ile kupisz owy wtrysk jeśli on jest przyczyna, ale
pi razy wycieraczka to około 100 zł w wtrysk wyciagasz za pomocą 3 kluczy i browara (nie zapomnij zeby założyć podkładke pod wtrysk )
Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 53 Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: Sob Mar 13, 2010 19:12
Witaj,
108 Ohm jest wartoscia jak najbardziej poprawna, wiec wtryskiwacz napewno odpada.
Piszesz ze po rozkreceniu i skreceniu wszystkiego auto wchodziło na obroty jak trzeba, mysle ze nalezało by sprawdzić wszystkie połączenia przewodów z tym że nie ruszaj wtyki do pompy - tej szerokiej gdyż wywołasz komunikat na desce rozdzielczej w postaci lampki z ikona silnika.
z wtyczką od pompy już troche za późno bo wymieniałem świece żarowe i kontrolka od silnika błyszczy, ale o to juz pytałem na forum i już jestem umówiony na T4 Na pewno kąt wtrysku mam do zrobienia ale tu akurat pojawia się problem bo w Kielcach i okolicach nikt nie chce się podjąć.
Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 53 Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: Sob Mar 13, 2010 19:35
Gdzie znalazłeś T4 na podkarpaciu ? Też szukam i też w tych okolicach
Ten kabelek od wtryskiwacza jest bardzo napięty, szczegulnie u nasady wtryskiwacza z ktorego wychodzi. Sprawdź jeszcze raz rezystancje owego przewodu ruszając nim to w lewo to w prawo. Oczyścić wtyczki też nie zaszkodzi.
Najbliżej mnie jest w Częstochowie i tam się pofatyguje w przyszłym tygodniu. Na pewno napisze coś więcej po wizycie w warsztacie... Wtyki czyściłem od wtrysku ale jeszcze spróbuje tak jak mi radzisz. poruszać trochę tym kabelkiem.
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Sob Mar 13, 2010 20:13
wejdź pod auto i z boku skrzyni jest duża śruba, odkręć i zobacz czy cieknie, jeśli tak to ok, jeśli nie to z góry jest taki czarny korek, otwórz i wlej ze 2L
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum