Wysłany: Pią Mar 19, 2010 16:49 [Freelander] STUKANIE W SILNIKU
Typ: TD4 Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
WITAM PROBLEM POLEGA NA STUKANIU W SILNIKU I SZARPANIU GDY JEST ROZGRZANY
KOPCI PODCZAS STUKÓW NA CZARNO . STUKANIE WYSTĘPUJE OD 1500 DO 3500 TYŚ OBROTÓW POTEM JEST CICHO
WYCZYSZCZONY KOLEKTOR SSĄCY
ODMA NOWA
FILTR PALIWA POWIETRZA NOWY
WĘŻE SZCZELNE PODCIŚNIENIA TAKŻE SZCZELNE
EGR SPRAWNE
KOŁO DWU MASOWE NOWE
PO ROZŁĄCZENIU CZUJNIKA WAŁKA ROZRZĄDU .CZY TEMPERATURY POWIETRZA I CIŚNIENIA W KOLEKTORZE NIE POKAZUJE BŁĘDÓW
NA WOLNYCH OBROTACH PRACUJE RÓWNO PALI OD KOPA CIEPŁY JAK I ZIMNY
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 21, 2010 22:57, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Mar 19, 2010 16:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
win32 [Usunięty]
Wysłany: Pią Mar 19, 2010 17:44
Sprawdź wtryskiwacze. po czym wnioskujesz że EGR jest sprawny?
Przyśpiesza bez problemów ect?
BTW: nie pisz wielkimi literami - to oznacza krzyk.
egr został podmieniony otwiera sie i zamyka bardziej martwi mnie ecu nie pokazyje błędów po odłączeniu jakiegokolwiek czujnika nie zapala sie lampka awarji
win32 [Usunięty]
Wysłany: Pią Mar 19, 2010 19:04
Kontrolka zapala się przy teście (przekręceniu kluczyka w pozycję II) ?
częstym powodem czarnego dymu itp podczas jazdy jest właśnie EGR. Sam zawór może jest sprawny a jak jego sterowanie ? wężyki , sterownik , sprawdzałeś ?
wężyki są ok elektrozawór też
Kontrolka zapala się przy teście
mam wrażenie ze te stuki to brak regulacji kąta wtrysku
może to ten czujnik walka rozrządu pada da się to sprawdzić przez opór jak tak to jak ii jakie opory tam są miedzy pinami
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum