Wysłany: Sro Mar 24, 2010 08:39 [R600] Pytanie o sygnał alarmu
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1996
Witam. Mam takie pytanie. Nie wiem jak jest w Waszych Roverkach ale u mnie dźwięk alarmu nadawany jest z klaksonu. Czy jest możliwość podłączenia jakoś syrenki? Wiadomo, jak podłączę ją zamiast klaksonu alarm będzie ok ale tracę wtedy normalny klakson przy kierownicy a to się mija z prawem. Druga sprawa, gdy podczas otwierania i zamykania auta mrugają awaryjki czy da się zrobić żeby jednocześnie wydawał w tym czasie sygnał?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lut 15, 2011 16:56, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Mar 24, 2010 08:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 248 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 1651 Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz
Wysłany: Sro Mar 24, 2010 10:01
Odłączając sterowanie klaksonów od modułu alarmu nie tracisz ich z kierownicy. Do tego samego wyjścia z modułu alarmu możesz podłączyć syrenę. Trochę zabawy z kabelkami ale jest do zrobienia. Z sygnalizacją przy mruganiu awaryjnych też da się zrobić - znów sygnał trzeba wziąść z modułu alarmu. Trzeba przeciąć jeden z kabli idących do kierunków i odseparować go diodą a od strony modułu podłączyć sygnalizator (syrena , buzer). Druga opcja to podłączyć się sygnalizatorem pod zamek centralny - było opisywane na forum w kontekście podłączenia kierunków żeby migały przy zamykaniu centralnego w R2xx ale tak samo można podłączyć urządzenie dźwiękowe. I znów w tej opcji trochę zabawy z kabelkami ale do zrobienia.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Jeśli dobrze pamiętam to czytałem że przed liftem syrena alarmu była razem z klaksonem a potem oddzielnie.
Właśnie tak jest.
karasbp, wiedział byś jak jest u Ciebie gdybys poprawnie zatytułował temat (rok prod w nawiasie).
W przypadku R600 to dość ważne, gdyż wiele podzespołów różni rok produkcji auta.
W przypadku alarmu sa to zupełnie różne moduły.
Pomógł: 54 razy Dołączył: 23 Maj 2008 Posty: 942 Skąd: Zabierzów
Wysłany: Sro Mar 24, 2010 20:48
W moim byłym R600 miałem dwa klaksony pod zderzakiem -z lewej i prawej strony.
Pibitko od alarmu było oddzielnie i było pod maską po prawej stronie.
Ale widziałem też R600 z klaksonami na pasie przednim...
Pibitko od alarmu było oddzielnie i było pod maską po prawej stronie.
Ale widziałem też R600 z klaksonami na pasie przednim...
Ja mam tak właśnie u siebie dwa klaksony jeden pod maską z prawej strony stojąc przed maską a drugi na przednim pasie obok zamka maski.
A orientuje się ktoś co może być nie tak mam taki problem,mam alarm na podczerwień chodzi o to że po załączeni alarmu diody w drzwiach działają(mrugają) natomiast kierunkowskazy nie mrugają i nie ma żadnego sygnału załączenia alarmu,czym to może być spowodowane? Bezpieczniki są OK,dodam że przy otwieraniu drzwi(normalnie klamką)centralny zamek się włącza tak jakby zamykał wszystkie drzwi,chociaż drzwi są otwarte i alarm wyłączony tak się dzieje praktycznie przy każdym otwarciu drzwi,w czym tkwi problem?
Mam wszystko to samo co ty tyle że pilot nie działa(i tak już mam inne )
zuber84cool napisał/a:
A orientuje się ktoś co może być nie tak mam taki problem,mam alarm na podczerwień chodzi o to że po załączeni alarmu diody w drzwiach działają(mrugają) natomiast kierunkowskazy nie mrugają i nie ma żadnego sygnału załączenia alarmu,czym to może być spowodowane?
Sygnału żadnego nie ma a co do kierunków sprawdź kostki przy centralce w bagażniku. Przynajmniej u mnie tak mi się wydaje że tam nie łączy.
zuber84cool napisał/a:
Bezpieczniki są OK,dodam że przy otwieraniu drzwi(normalnie klamką)centralny zamek się włącza tak jakby zamykał wszystkie drzwi,chociaż drzwi są otwarte i alarm wyłączony tak się dzieje praktycznie przy każdym otwarciu drzwi,w czym tkwi problem?
To też mam i wydaje mi się że coś jest nie tak w tej "kostce" co idą nią przewody do drzwi. Pomiędzy drzwiami a resztą samochodu. U mnie dopiero po otwarciu drzwi działa lusterko pasażera i przy otwieraniu zamek reaguje jak u ciebie
_________________ Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony.
Dzięki Deamian za odp. jutro posprawdzam,ale z tego co wiem to normalna przypadłość u RH600 alarmu z pilotem na podczerwień
Niestety chyba tak. Ja u siebie już zamontowałem dodatkową centralkę radiową ,ale u mnie już pilot ten na podczerwień nie działał a u Ciebie nie jest jeszcze źle
_________________ Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony.
No tak jak wspomniałem zamykanie i otwieranie z pilota działa,diody mrugają centralny też działa tylko właśnie kierunki nie mrugają przy wł -wył alarmu i przy otwieraniu drzwi centralny tak j/w wariuje,jutro będę coś grzebał to może coś znajdę
Jeśli dobrze pamiętam to czytałem że przed liftem syrena alarmu była razem z klaksonem a potem oddzielnie.
marthinez napisał/a:
Właśnie tak jest.
Nie jest tak i nigdy nie było
Alarm w R600 nie miał nigdy syreny. Był zawsze podpięty pod klakson. W turbodieslach klaksony są schowane pod zderzakami, a w benzynowych wersjach są na tle chłodnicy, na widoku, pod pasem przednim. Zawsze wyją oba - wiem, bo miałem dwie 600-ki po lifcie, i Accorda sprzed.
karasbp napisał/a:
[R618i 96' 1.8]
Jeśli na suficie obok lampki, masz wystającą czarną kopułkę, to podczerwień. Jeśli cały panel jest płaski, to radio. Masz auto z rocznika, w którym nastąpiła zmiana, więc po roczniku nie da się stwierdzić.
zuber84cool napisał/a:
A orientuje się ktoś co może być nie tak mam taki problem,mam alarm na podczerwień chodzi o to że po załączeni alarmu diody w drzwiach działają(mrugają) natomiast kierunkowskazy nie mrugają i nie ma żadnego sygnału załączenia alarmu,czym to może być spowodowane? Bezpieczniki są OK,dodam że przy otwieraniu drzwi(normalnie klamką)centralny zamek się włącza tak jakby zamykał wszystkie drzwi,chociaż drzwi są otwarte i alarm wyłączony tak się dzieje praktycznie przy każdym otwarciu drzwi,w czym tkwi problem?
Miałem coś w tym stylu i długo walczyłem; jest wątek na Forum. Ogólnie alarmy w R600 są zdrowo popieprzone i po prostu za 39zł kupiłem nową centralkę i wpiąłem w starą - wszystkie problemy zniknęły jak ręką odjął. I myślę, że tą drogą trzebaby pójść, to oszczędzisz sobie zabawy
[ Dodano: Czw Mar 25, 2010 08:42 ]
karasbp napisał/a:
Druga sprawa, gdy podczas otwierania i zamykania auta mrugają awaryjki czy da się zrobić żeby jednocześnie wydawał w tym czasie sygnał?
Da się podpiąć pod kierunkowskazy, ale to będzie głośne, krótkie piźnięcie klaksonem, w momencie mrugania kierunków. Nie polecam, to wystraszy każdego w pobliżu. Chyba, że jakąś syrenę dodatkową byś wpiął, ale to trzeba sobie druknąć z manuala schemat alarmu, porównać schemat syreny, i mieć dobrego elektryka, który po bezkolizyjnie wepnie. Dużo zabawy IMHO
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Neooss kiedyś pisał,ze były osobno.
Trochę tych R600 się narozbierał, więc chyba wie.
Było kilka odmian i z tego co dobrze pamiętam kolega ADAM1 kiedyś tłumaczył, że R600 1.8 miały trzeci klakson po prawej stronie komory silnika odpowiedzialny za alarm.
Zresztą R600 było tyle kombinacji, ze ciężko się połapać.
Mayson napisał/a:
Jeśli na suficie obok lampki, masz wystającą czarną kopułkę, to podczerwień.
Silniki 1.8 występowały tylko po lifcie, więc alarm radiowy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum