To ja też pozwolę sobie odświeżyć, mam z przodu tarcze pełne, chciałem kupić nowe ale facet ze sklepu mówi, że do tego modelu ma tylko wentylowane i w ogóle pełnych nie może znaleźć żadnych.
Przeciez z Tomateamu mozesz sobie szybko zamowic..
SPAMU¦
Wysłany: Czw Mar 25, 2010 12:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mógł by ktoś napisać jak wrażenia hamowania po wymianę z pełnych na wentylowane tarcze
W 220 i w 25 miałem przód wenytlowane i tył tarczowe pełne i się hamowało dobrze. Niestety według mnie hamowanie w 45 na pełnych tracza przód i bębnach tył jest nie za fajna powyzej 100km/h np autostradzie
Dlatego będę robił tez swapa zacisków przednich na wentylowane tracze a tył zostanie w bębnach bo tarcze w tyle szybciej rdzewieją niż się je dobrze wyhamuje
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
tył zostanie w bębnach bo tarcze w tyle szybciej rdzewieją niż się je dobrze wyhamuje
Jeśli zapieczony tłoczek, prowadnice i klocki to nigdy tył nie będzie Ci dobrze brał. Podstawą jest regularne sprawdzanie i czyszczenie prowadnic oraz klocków.
Remi55 napisał/a:
Niestety według mnie hamowanie w 45 na pełnych tracza przód i bębnach tył jest nie za fajna powyzej 100km/h np autostradzie
R400/R45 do końca produkcji nie hamowały dobrze tzn. duży skok hamulca
Jeździłem sporą ilością 400 i 45 w niemal każdym silniku (chyba tylko 400 1.6 w automacie pozostała niesprawdzona) i wszędzie skok hamulca był dość spory. Obadałem że skok jałowy jest duży i to głównie przez to.
Taki jest poprostu urok tych modeli.
U mnie w tym momencie na nowym płynie i przewodach w stalowym oplocie hamowanie jest sporo lepsze.
Remi55 napisał/a:
Mógł by ktoś napisać jak wrażenia hamowania po wymianę z pełnych na wentylowane tarcze
Nie ma praktycznie żadnych jak wymienia się regularnie płyn. Tarcza lita szybciej się nagrzewa i może łatwiej się zwichrować (odprowadzanie ciepła).
Ogólnie jak już masz zamiar zmieniać to lepiej kilka złotych więcej wsadzić i przejść na 282mm.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
greg-si, Ja bym chętnie dołożył na 282mm ale skąd dostać zaciski Bo na allegro nic takiego nie ma
[ Dodano: Pon Paź 04, 2010 20:52 ]
A gdzie dostać te przewody w oplocie Niestety nie będę przechodził na 282mm bo już 14" nie wejdą mi a mam dwa komplety zimówek nie dawno kupionych i nie będę tego sprzedawał
Tak ze 262mm zostaje niestety
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Przewody np. Goodridge. Ja ściągałem z UK
Na 282mm minimum to 15' ale też nie każde. Oryginalne 7 spoke phoenix bez ciężarków jest na styk ale na dystansie ok 7mm.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum