Pawel_416,
1. popraw temat napisz w tamacie jaki masz problem
2. nic nie rob, kup nowy bagnet i tyle. U mnie przynajmniej byl wymieniany o czym przekonalem sie gdy wymienialem uszczelke miski olejowej i umylem mise...znalazlem na dnie plastikowy kawalek starego bagnetu
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pawel_416, No to jak chcesz to wyjmij ten plastik. Wiaze sie to po
1. Odkreceniem kolektora wylotowego na laczeniu 4-2...ja z zapieczonymi srubami meczylem sie 3 godziny.
2. Spusc olej
3. Odkrec mise olejowa...w sumie mozesz zostawic stara uszczelke ale ja bym ja odtluscil benzynka ekstrakcyjna i potem przesmarowal po obu stronach lekko silikonem wysokotemperaturowym
4. Wyjmij plastik
5. przykrec mise olejowa.
6. zalej olej
Wiadomo starego oleju raczej nie bedziesz wlewal lecz nowy Ja bym to zostawil i najwyzej przy nastepnej wymianie oleju wyciagnal ten plastik i na wszelkosc wymienil uszczelke misy olejowej (koszt okolo 50zl)
Pawel_416 napisał/a:
tam pracują różne elementy silnika
walu korbowemu nie przeszkodzi. To jest tylko plasticzek. Raczej bedzie na dnie lezal ewentualnie jak pojdzie poplywac i podplynie do walu korbowego to wal go odbije i tyle
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
ja dzisiaj u mnie zauwazyłem ze ten plastki mam pękniety na koncu bagneta ale sie jeszcze trzyma....wiec za wczasu chyba lepiej kupic nowy bagnet....tylko moglby mi ktos powieddziec czy sie rozni ten bagnet
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum