Wysłany: Sob Mar 20, 2010 17:22 [R820] Problem z rozruchem silnika
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam!
Mam taki problem... Nie mogę zapalić samochodu, ponieważ gdy wkładam kluczyk do stacyjki uruchamiają się zamki (nie zamykają się). Gdy włączam zapłon nie słyszę pompki paliwa. Czy te "wariujące" zamki mają wpływ na działanie pompki paliwa? Proszę o porady!
pozdrawiam pawwelekgorko
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 05, 2011 08:54, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Mar 20, 2010 17:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Być może centralka alramu farbycznego wariuje.
Czy masz immo???
odnosnie pomki paliwa Blue 827 mówił, że jej nie słychać i ja teżjej nie słyszę
Na moje to może być centralka alarmu, gdzies jest na forum jak rzebrać i porawic zimne luty
immo. raczej mam. Gdy z samochodem nic się nie działo i wszystko było dobrze, to gdy włączałem zapłon przez około półtorej sekundy słyszałem pracę pompki paliwa... (teraz jej nie słyszę)
Jeżeli to wina tej centralki, to gdzie ona się znajduje?
Rovery serii 800 lubią sobie robić jaja z człowieka... kiedyś po włączeniu wycieraczek zaczęła mi się szyba spuszczać - ale wracając do tematu - centralka siedzi pod deską rozdzielczą, po lewej stronie ponad pedałem sprzęgła (taka sobie czarna skrzynka), montowana jest na jednej nakrętce. Moją starą centralkę też trafiło, zamontowałem inną, to działa wsio, poza regulacją fotela
jak rozbieralem okolice stacyjki, zeby naprawic sobie podswietlenie stacyjki, to widzialem tam, ze jest tam chyba czujnik wlozenia kluczyka
nie wiem po co taka informacja jest potrzebna i dla kogo, immo czy CCU moze cos na angielskich forach by znalazl
hmm napewno przelutowanie CCU i skrzynki bezpiecznikow Ci nie zaszkodzi,
bo niestety na obecna chwile nie wiem co Ci poradzic, pierwszy raz takie cus widze,
moze reszta chlopakow z wiekszym stazem cus lepiej poradzi
[ Dodano: Pon Mar 22, 2010 18:17 ]
znalazlem takie info na forum rover800.info
6: IMPACT SWITCH ON ENGINE BULKHEAD TO AUTOMATICALLY UNLOCK ALL DOORS AND CUT OFF PETROL SUPPLY IN AN ACCIDENT.
sparawdzales wylacznik bezwladnosciowy
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Może to banalne, ale sprawdź napięcie na akumulatorze, a najlepiej podepnij dodatkowy na kablach rozruchowych.
Poluzuj przewód paliwowy przy filtrze i zobaczy czy jest ciśnienie. Najlepiej to poproś jedną osobę żeby wsiadła do auta i włączyła zapłon, a ty w tym czasie zobacz czy leci paliwo z węży paliwowych zasilających.
Masz w tym aucie elektrycznie regulowane fotele z pamięcią ? Zostawiałeś go już wcześniej kilka dni nieodpalanego ?
Rozwiązałem swój problem. Była to wina jednego spalonego bezpiecznika
Kupiłem nowe CCU zanim rozwiązałem problem i wszystko było tak jak na starym CCU.
Jeżeli ktoś byłby zainteresowany CCU firmy Lucas to chętnie sprzedam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum