Remi55, ja bym silnika nie przekładał zwłaszcza do R25 mimo ze byłeś pewien swojego poprzedniego silnika, bo mimo wszystko silniki są te same to seria L tylko w R25 "ulepszony" elektroniki wiecej ale tez moc wieksza i zawsze można wsadzić CHIP-a czego w SD 86KM nie zrobisz.... Takie moje skromne zdanie
Firq, Tylko silnik od R 25 jest chyba zatarty bo nie chce odpalić kreci silnikiem i nic się nie dzieje. Brakuje tez oleju i przez korek oleju wałek nie za kolorowo wygląda. dlatego chce swoj silnik wsadzić i zostawić jak mówisz tylko pompę z R 25
Zwłaszcza ze mam jeszcze Komputer drugi do 25 z chipami ma to dać +15KM
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
aaaa to inna sprawa nie wspomniałeś ze koń w R25 padł w takim razie nie pozostaje ci nic innego jak konia wsadzić z twojego byłego R i wsadzić pompe (zakładając ze jest ok) z R25 do konia i ogień na tłoki
Na marginesie to u mnie w garażu tworzy się silnik do r620 mojego na koniec lata będzie gotowy mimo ze ten oryginalny kula się jak narazie
Firq, No pompa raczej sprawna bo tylko w R25 trubine rozdarło Bo autko jechało az na autostradzie rozwaliło turbo i było koniec jazdy
Tamten silnik zostawię sobie na części Tylko u mnie czasu brak na montaż Powertraina I tak stoi sobie 25 i moja 220 w Bielsku Za tydzień pojadę to coś poradzę mam nadzieje
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Jak tam walka z przekładką? Swoją drogą skoro silnik kręci to nie jest zatarty.
Zatarty za cholere sie nie przekręci
Ja bym próbował zestawić stary silnik z R200 z reszta osprzętu (pompa, intercooler) od R25.
A jeżeli różnice są zbyt duże reanimować silnik od R25 częściami z R200.
Tak aby ostatecznie mieć te 20 kucy więcej
sobrus, hehe.. no juz mi trochę smutek miną bo widzę większy potencjał w R 25 i mi się bardziej przód podoba
Tylko nie do końca jestem happy ze 3 drzwiowy jest
Wydryszek, Byla to oferta specjalna od kolegi z Niemiec, i nie oczekiwanie dostałem jeszcze tyle dodatków do R25 A pisałem o tej ofercie to nikt nie chciał po to auto jechać wiec wykorzystałem okazje, chyba tak los chciał
Spróbuje wymienić ta turbinę w R25 i doleje oleju i zobaczymy czy zapali. Mnie tylko dziwi ze silnik kreci a nie chce zapalić. Check-engine tez się żadne nie świeca, tylko na początku i gasną
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum