Forum Klubu ROVERki.pl :: [L-series] Pytania o Swapa
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 12:58
[L-series] Pytania o Swapa
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

  Wysłany: Sro Kwi 14, 2010 19:20   [L-series] Pytania o Swapa

Witam,

mam mały dylemat bo jak wiadomo skasowali mi moja 220 L-seria 86KM czyli z pompa mechaniczna i mam teraz R25 z Vp30 :grin:

Nie wiem co lepiej zrobić czy wsadzić mój silnik z 220 do R25 razem z moja pompa czy wsadzić mój silnik i zostawić Pompę Vp30 :?: :bezradny:

Nie wiem co zrobić może ktoś by mógł mi doradzić :wink: wolałem swojego bo nie było tyle elektroniki ale mnie Vp30 bardziej do tuningu przekonuje :lol:

Co wy o tym sadzicie forumowicze :bezradny:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Kwi 14, 2010 19:20   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sro Kwi 14, 2010 21:58   

Remi55, ja bym silnika nie przekładał zwłaszcza do R25 mimo ze byłeś pewien swojego poprzedniego silnika, bo mimo wszystko silniki są te same to seria L tylko w R25 "ulepszony" elektroniki wiecej ale tez moc wieksza i zawsze można wsadzić CHIP-a czego w SD 86KM nie zrobisz.... Takie moje skromne zdanie
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Kwi 14, 2010 22:14   

Firq, Tylko silnik od R 25 jest chyba zatarty bo nie chce odpalić kreci silnikiem i nic się nie dzieje. Brakuje tez oleju i przez korek oleju wałek nie za kolorowo wygląda. dlatego chce swoj silnik wsadzić i zostawić jak mówisz tylko pompę z R 25 :wink:

Zwłaszcza ze mam jeszcze Komputer drugi do 25 z chipami :razz: ma to dać +15KM
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sro Kwi 14, 2010 22:19   

aaaa to inna sprawa nie wspomniałeś ze koń w R25 padł :) w takim razie nie pozostaje ci nic innego jak konia wsadzić z twojego byłego R i wsadzić pompe (zakładając ze jest ok) z R25 do konia i ogień na tłoki :)
Na marginesie to u mnie w garażu tworzy się silnik do r620 mojego na koniec lata będzie gotowy mimo ze ten oryginalny kula się jak narazie :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Kwi 14, 2010 23:26   

Firq, No pompa raczej sprawna bo tylko w R25 trubine rozdarło :razz: Bo autko jechało az na autostradzie rozwaliło turbo i było koniec jazdy :wink:

Tamten silnik zostawię sobie na części :wink: Tylko u mnie czasu brak na montaż Powertraina :neutral: I tak stoi sobie 25 i moja 220 w Bielsku :neutral: Za tydzień pojadę to coś poradzę mam nadzieje :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Kwi 15, 2010 09:45   

Cytat:
Tamten silnik zostawię sobie na części

czyli IDT tak ??
Cytat:
Bo autko jechało az na autostradzie rozwaliło turbo i było koniec

to ładnie mu wstawiałeś ze koń zdechł :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Kwi 15, 2010 11:25   

Firq,
IDT na silniku SD :razz:

Ja mu nie dałem popalić, kolega z Niemiec od którego odkupiłem 25 za 500€ :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Kwi 15, 2010 12:30   

Dam 600 € odsprzedaż ?? :) :D
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Kwi 15, 2010 12:52   

Firq, Silnik mogę odsprzedać :mrgreen: A czym ja będę jeździł :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Kwi 15, 2010 22:35   

RoWerem :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1522
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Kwi 20, 2010 10:09   

Jak tam walka z przekładką? Swoją drogą skoro silnik kręci to nie jest zatarty.
Zatarty za cholere sie nie przekręci ;)
Ja bym próbował zestawić stary silnik z R200 z reszta osprzętu (pompa, intercooler) od R25.
A jeżeli różnice są zbyt duże reanimować silnik od R25 częściami z R200.
Tak aby ostatecznie mieć te 20 kucy więcej :)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Kwi 20, 2010 10:16   

hehe.. no mi się wydaje ze jak turbinę bym wymienił to by może zapalił znów silnik od R25. Będę dopiero w sobotę coś dalej robił :mrgreen:

A ja mam zamiar wstawić w sumie silnik z R220 z pompa od R25 i tyle i będzie już dobrze reszta się nie rożni niczym :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1522
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Kwi 20, 2010 13:30   

To daj znać jak już sie uda :)

Strasznie smutny był temat o jednym roverku mniej, mam nadzieje że wkrótce założysz drugi weselszy aby to wyrównać ;)

Powodzenia :)
 
 
Wydryszek 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 534
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 20, 2010 14:29   

O rany...muszę okazać swój zachwyt....R25 za 500€ ??
To ja jadę szukać 25 z zajechanym silnikiem. :)
_________________
"Jest cechą głupoty dostrzegać błędy innych a zapominać o swoich" - Cyceron
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Kwi 20, 2010 16:23   

sobrus, hehe.. no juz mi trochę smutek miną bo widzę większy potencjał w R 25 i mi się bardziej przód podoba :mrgreen:

Tylko nie do końca jestem happy ze 3 drzwiowy jest :mrgreen:

Wydryszek, Byla to oferta specjalna od kolegi z Niemiec, i nie oczekiwanie dostałem jeszcze tyle dodatków do R25 :wink: A pisałem o tej ofercie to nikt nie chciał po to auto jechać wiec wykorzystałem okazje, chyba tak los chciał :razz:

Spróbuje wymienić ta turbinę w R25 i doleje oleju i zobaczymy czy zapali. Mnie tylko dziwi ze silnik kreci a nie chce zapalić. Check-engine tez się żadne nie świeca, tylko na początku i gasną :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wydryszek 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 534
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 20, 2010 16:50   

To pogratulować okazji i powodzenia :) :)
Ale i tak się rozejrzę :P he he
_________________
"Jest cechą głupoty dostrzegać błędy innych a zapominać o swoich" - Cyceron
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Kwi 20, 2010 17:05   

Dziękuje, pogratulować będzie można jak zacznie jeździć :mrgreen:

Szukaj szukaj może coś się akurat trafi :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Wto Kwi 20, 2010 21:44   

Remi55, a tak sie fajnie jeździło na torze w warszawie na zlocie w zeszłym roku jak nie wiedzieliśmy gdzie jechać twoim R220 :rotfl: :rotfl: :rotfl:
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Kwi 20, 2010 22:25   

Firq, hehe.. fajnie fajnie się jechało i poślizg wpadło :mrgreen: Bedzie teraz za to inny Rover :lol:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Wto Kwi 20, 2010 22:28   

Dokładnie :D
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [G-series] Diesel G-series CommonRail
Remigiusz Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 26 Pią Sty 30, 2015 23:43
Remigiusz
Brak nowych postów [1.4 K-series] hgf
Skandal Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Wto Lis 27, 2012 23:07
Harry
Brak nowych postów [R All K-series]
Pytanie co do Oleju/Śilnika
kolin Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 2 Sro Lut 13, 2008 16:46
hoosar
Brak nowych postów [R ALL] K Series 1.4 16V 104KM
Ustawienia do Landi Renzo Omegas.
f1x Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 7 Wto Kwi 13, 2010 12:02
tezewiusz
Brak nowych postów [L-series] Zrob to sam
Remigiusz Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 1 Wto Sty 28, 2014 17:44
Ukor



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink