Witam
Mam Rovera 420 2.0 benzyna.
Samochód gdy jest zimny pali na trzy cylindry, jego praca przypomina prace Diesla. Nie wiem czym jest to spowodowane.
Komputer nie wykazuje żadnych błędów, a mechanicy nie potrafią znaleźć przyczyny tego typu zachowań
Liczę na pomoc
Z góry dziękuje i pozdrawiam
P.S sam z chęcią udzielę każdemu pomocy w
Ostatnio zmieniony przez thef Nie Kwi 25, 2010 11:29, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 23, 2010 21:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ci wszyscy mechanicy to najlepiej by od razu wymienili silnik.
Tak kable są ok, świece też
Teraz chcę sprawdzić silnik krokowy.
Też podejrzewam sondę lambdę
[ Dodano: Sob Kwi 24, 2010 14:35 ]
i mam jeszcze taki problem nadmuch nie działa mi na I i na II biegu. Uszkodzona jest ta płytka za schowkiem. Obydwa druciki są przepalone. Czy może ma ktoś z was do odsprzedania nie chciałbym kupywać nowej ponieważ jest to koszt około 80zł a nie mam gwarancji że posłuży mi dość długo bo boje się że są to podróby
Wystarczy wlutować rezystory w te miejsca (1R 10W)
http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#64
Koszt jakieś 7 zł z przesyłką. Lub szukaj w elektronicznych u siebie 5 zł za 10 szt
adamek0092, sprawdziles czy iskra jest na kazdej swiecy? jezeli tak to moze ten jeden wtrykiwacz jest zapchany albo diabel wie co.
Te rezystory strasznie ciezko wlutowac, plytka jest pokryta taka substancja do której lut nie przylega i tutaj jest caly problem, ja przylutowalem do resztek drutu oporniczego i jeszcze sam opornik przykleilem do plytki na klej na cieplo z pistoletu i juz ponad rok wszystko chula.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
dzisiaj będę mierzył ze znajomym ciśnienie.
A pro po tej płytki to właśnie ciężko to przylutować już próbowałem i nic z tego. A nowa płytka jest dość droga
[ Dodano: Nie Kwi 25, 2010 12:28 ]
i myślałem że może ktoś z was ma do odsprzedania taka płytkę
Zapewniam Cię, że da się przylutować, potrzeba tylko dobrze oczyścić powierzchnię styku, nagrzać i dać troszkę cyny na powierzchnię. Potem to już pikuś. A jak nie chcesz się z tym bawić to daj to jakiemuś elektronikowi (serwis rtv itp.) zrobią Ci to za grosze.
Pozdrawiam.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
na sluch
jesli tak, to powiem Ci ze moj i Senn'a zachowuje sie tak samo,
tzn jesli stane kolo wydechu, na cieplym tego dzwieku nie ma, tez mnie to zastanowilo, ale do tej pory nie rozpracowalem tego
byc moze ten silnik przy "parametrach na zimno", takie wydaje dźwięki
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
teraz doszedł mi kolejny problem , nie wiem co z nim się stało ale dzisiaj poz robieniu ponad 100km zżarł mi 1/4 baku paliwa.
Nie wiem co jest tego przyczyną. Normalnie pali mi 8.1litra w miescie
[ Dodano: Pią Maj 07, 2010 20:02 ]
i mam pytanie jakie powinno być ciśnienie na cylindrach?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum